Παρασκευή, 2 Απριλίου 2010

Και του χρονου να ειμαστε καλα.........

Χθες ολη μερα φιλοι μου ημουν στην κουζινα.
Εψησα τα κουλουρακια μου.....4 κιλα αλευρι ειχε η συνταγη μου!!!!!!!
Φυσικα τα παιδια μου δεν εκατσαν να βοηθησουν οπως μου ειχαν πει.
Μολις η Ειρηνη έπαιξε λιγο με την ζυμη εφυγε και πηγε  στο παρκακι που εχουμε εδω απο κατω με τα αλλα παιδια.
Ο δε γιος μου; σιγα μην καθοταν αυτος, πρωτος και καλυτερος εφυγε για μπαλα στα γηπεδακια.
Ετσι εμεινα μονη μου να φουρνιζω απο το πρωι.
Μολις μαγειρεψα τις μπάμιες μου (που δεν χαρηκαν και πολυ οταν τις ειδαν) αρχισα τις ζαχαροπλαστικες μου.
Πονεσανε οι ωμοι μου απο το ζυμωμα και φυσικα δεν εκατσα να τα πλασω ενα-ενα γιατι ακομα εκει θα ημουν, τα εκανα με κουπ-πατ για πιο γρηγορα.

βλεπετε στην μια πιατελα που ειναι λιγο πιο σκουρα;
ε! εβλεπα το "κατι ψηνεται" ρε παιδια.....
χα!χα! Κατερινα δεν εισαι η μονη να πεις του γιου σου......
εκανα και μια παστα-φλωρα με τριφτη ζυμη.......
 εδω ειναι πριν το ψησημο γιατι μετα δεν προλαβα να την φωτογραφησω,
εγεινε μακελειο.
ειχα κανει και ενα γλυκο ψυγειου απο το πρωι γιατι τα παιδια τωρα που δεν πανε σχολειο δεν πολυ πινουν το γαλα τους το πρωι και ετσι σκεφτηκα για να μην πεταξουμε το γαλα ας φτιαξω ενα γλυκακι πολυ ευκολο.
Με αυτον τον τροπο και το γαλα έπιασε τόπο
και τα παιδια ικανοποίησαν την ορεξη τους για γλυκο.
Οταν λεω παιδια εννοώ και τα 3, βαζω και τον μπαμπα στο κολπο.....
ανοιξαμε και το γιοματαρι ε;!!
Το λιμοντσελο μου ειναι ετοιμο και το δοκιμασαμε!!!!
Για πρωτη φορα εγινε καταπληκτικό.........
μετα αρχισαμε τις ζωγραφικες................
βαψαμε τα αυγα μας και αφου στεγνωσανε τα ζωγραφισαμε εγω και η Ειρηνη........
βλεπετε την αφεντια μου;
απο την κουραση το ενα ματι αρχισε να γερνει παιδια.
Μας εχει παρει το βραδυ και ακομα παλευουμε με τα αυγα μας,
φυσικα πηραμε και ετοιμα γιατι της αρεσαν της Ειρηνης τα χρωματα που τα ειχανε βαψει,
αλλά ετσι για το καλο βαψαμε και δικα μας.
Εγινε το τραπεζι της κουζινας Ατελιε.........και μετα απο ωρες,
ετοιμααααααααααααα.............
 Τρεμε Αχτιδα............
Αντε και του χρονου να ειμαστε καλα να τα ξανα φτιαξουμε παιδια!!!!
Θα τα πουμε τωρα μετα το Πασχα με το καλο.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!

.

17 σχόλια:

Λίλα είπε...

Kαλή Ανάσταση εύχομαι!!!
Υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!!
Λιλά φιλιά!!!!!

Ξανθή είπε...

Καλή Ανάσταση!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλά πότε τα προκάμεις;
Και όχι παραπονάκια για τα παιδιά!
Η Ειρήνη σε βοηθάει να μη κλείσει...και το άλλο μάτι!
Τις ευχές μου και του χρόνου!!

πουαντερι είπε...

Λιλα! Ξανθη!!
καλη Ανασταση με υγεια σε ολο τον κοσμο!!!

πουαντερι είπε...

Γιαγια Αντιγονη, ξεκολησε η πλατη μου αλλά οχι δεν παραπονιεμαι!
Να ειμαστε καλα και ας ειναι η κουραση μονο για τετοια θεματα χαρουμενα.
Επρεπε να φτιαξω τοσα πολλα γιατι θα παμε και στις γιαγιαδες μας να πουμε χρονια πολλα με κουλουρακια και κοκκινα αυγα.
Πως και πως περιμενουν τα εγγονια τους.
Αυτες βλεπεις δεν μπορουν πια να ζυμωσουν, τα χερακια τους πονανε.
Τοσα χρονια μας τα ειχαν ολα ετοιμα, τωρα η σειρα μας να τους δωσουμε.

Ελευθερία είπε...

νασε καλα και του χρονου
απ ολα εκανες, αλλα 4 κιλα κουλουρακια...
και τσουρεκια και γλυκο ψυγειου
και τα αυγουλακια σας ολα τελεια!!!!
καλο πασχα και καλη ανασταση

Μαιρη είπε...

Και του χρόνου!!!Καλή Ανάσταση!!!

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ....ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΡΙΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΟΥΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΨΙΛΟΤΣΙΜΠΗΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ!!!

πουαντερι είπε...

Ελευθερια μου να εισαι καλα!!!
Καλε τσουρεκια δεν εκανα....

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου καλη Ανασταση!!!!

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ πες μου που και στα εστειλα αμεσως!

big mama είπε...

Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα, με υγεία και ευτυχία!

rena είπε...

Πολύ όμορφα τα ζωγραφίσατε τ' αυγά τελικά πολύ καλύτερα από τα έτοιμα!

kiki είπε...

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

Evie είπε...

Χαρούμενο Πάσχα, Καλή Ανάσταση!

πουαντερι είπε...

big mama καλη Ανασταση!!!

Ρενα μου χρονια πολλα! Σε ευχαριστουμε πολυ!!!

ΚΙΚΗ μου καλη Ανασταση και σε σενα και ολη την οικογενεια σου.

Evie καλη Ανασταση γεματη ονειρα.....

Δώρα είπε...

Μα τι ωραίες εικόνες από τη ζωή σας!!!
Και του χρόνου!!
Καλό Πάσχα!!