Δευτέρα, 5 Απριλίου 2010

Το ψησαμε και φετος.......

Χρονια πολλα!!!!
Χριστος Ανεστη!!!!
ο αρχιμάστορας εδω δίνει οδηγίες στον βοηθό.......
εβαλε και η αδερφη μου το χερακι της..................
  ποιος θελει να τραβηξει τις πετσουλες;.........
  Δεν ξερω αν το προσέξατε αλλά ειμαστε μια χαρούμενη παρεα είμαστε......

Μαζεψε οσα κουραγια του εχουν απομείνει και σηκώθηκε να μας ψησει και φετος το αρνι και το κοκορέτσι.
Ηρθαν τα παιδια του και τα εγγονια του, ειναι ο μοναδικος λογος που θα του έδινε κουράγια.
Καθε λιγο τον ρωταγε ο γιος μου:
Παππού ολα καλά; Καλα παλικάρι μου καλα ολα......
η κορη μου ολο στο βουνο πηγαινε και του μάζευε λουλουδακια,
τα εφερνε στον παππου και του ελεγε:
Για σενα παππούλη τα μαζεψα να τα βαλεις στο νερο μην μαραθουν;!.
Ελεγε και ξαναλεγε στην μανα μου: Τα παιδια φαγανε; το ευχαριστήθηκαν;
Αχ βρε μπαμπα, τι μας νοιάζει αν εγινε καλο το κοκορέτσι και το αρνι;
μας φτανει που ησουν εκει και μας το εψησες ΕΣΥ.
Ευχομαι και το επομενο Πασχα να μας βρει ετσι.

.

19 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και του χρόνου!
Λεβεντιά ο παππούς!
Να είσαστε όλοι καλά να ανταμώνεται και να χαιρόσαστε την κάθε μέρα!

πουαντερι είπε...

Να εισαι καλα γιαγια και σε σενα ευχομαι τα καλυτερα.
Λεβεντια ειναι αλλά τον τρώει το "θηριο" και δεν εχει κουραγιο πια.

Ξανθή είπε...

"Εύχομαι και το επόμενο Πάσχα να μας βρει έτσι."
ΑΜΗΝ!!!
Χριστός Ανέστη!!!

πουαντερι είπε...

Αμήν!!!
Ξανθη μου να ειμαστε ολοι κλα!

rena είπε...

Μια από τα ίδια κι εμείς Πουαντερί μου και μακάρι να έχουμε και του χρόνου μια από τα ίδια τα φιλιά μου!!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πάντα τέτοια και του χρόνου να είστε όλοι καλά.

Τζίνα είπε...

Όχι μόνο του χρόνου, αλλά για πολλά πολλά χρόνια να σας αξιώνει ο Θεός να μαζεύεστε έτσι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι. Χριστός Ανέστη γλυκειά μου :))

Μαιρη είπε...

Aπ' την καρδιά μου σου εύχομαι να πάνε όλα καλά! Χρόνια Πολλά! (κυριολεκτώ)

MINIMARKET είπε...

ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!
ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χριστός Ανέστη, χρόνια Πολλά!!
Kαι του χρόνου εύχομαι από καρδιάς να ψήσει το αρνί ο παππούς και πάλι!!

πουαντερι είπε...

Σας ευχαριστω πολυ για την ευχη σας παιδια!!
Μακαρι ολα τα σπιτια να ειναι χαρουμενα και ευτυχισμενα συνεχεια.

dhmhtra είπε...

Χρόνια πολλά!
Να είστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι!

Δημιουργία είπε...

Χριστος Ανεστη,και του χρονου να ειστε ολοι μαζι και καλα.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά! Και του χρόνου, με υγεία. Ο,τι καλύτερο εύχομαι.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

χρονια πολλα μαρακι μου, παντα με ευτυχια, φιλια στον παππουλη κι απο μενα, και να θυμασαι οσο βλεπει τα εγγονια του , θα ειναι παντα ορθιος και του χρονου ετσι και καλυτερα !!!!!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Μαράκι και του χρόνου να είστε ΟΛΟΙ καλά και ειδικά ο παππούς! Πάντα έτσι να περνάτε χαρούμενα και οικογενειακά! Φιλιά πολλά πολλά σε σένα και στα μικρά ζουζούνια!

Maria Tzirita είπε...

Υπέροχες οι σούβλες σας αλλά και η παρέα σας πιο υπέροχη! Πάντα καλά να είστε Πουαντερούλα μου, με υγεία και αγάπη να σμίγετε όλη η οικογένεια! Χρόνια πολλά!

big mama είπε...

Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Περαστικός είμαι, είδα τα ψητά (ως Σαλωνίτης) και μπήκα !Να έχετε πάντα υγεία και να σακατέψετε πολλές στάνες ακόμα!!!