Πέμπτη, 8 Απριλίου 2010

οχι ενα αλλά δυο βραβεια........

απο την ΚΛΩΘΩ!!!!!!
Την ευχαριστω πολυ και τωρα εγω με την σειρα μου πρεπει να τα δωσω σε αλλους 10.
Για να δουμε;!
Δυσκολη αποφαση γιατι δεν ειναι μονο 10 τα blog που αγαπω και διαβαζω.

1:Στην ΕΥΑ γιατι ειναι η κολλητη μου
2: στην ΚΑΤΕΡΙΝΑ γιατι μου ερεσε ο καφες που ηπιαμε στο σπιτι μου και θελω να το ξανα κανουμε
3:στην ΑΧΤΙΔΑ & τον ΔΗΜΗΤΡΗ  της (πανε πακετο αυτοι οι δυο)γιατι απο τοτε που τους γνωρισα απο κοντα τους λατρεψα
4: στην ΡΕΝΑ γιατι οπως με νοιωθει την νιωθω στην ανηφορα που εχουμε μπροστα μας(κουραγιο Ρενα μου).
5:στην ΓΙΑΓΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ γιατι μου αρεσει να διαβαζω αυτα που γραφει
6: στην ΧΡΥΣΟΥΛΑ γιατι εδωσε μαχη για την μεταγραφη και τα καταφερε
7: στην ξενιτεμενη μου ΜΑΤΑ που ξεκανε τον χοντρο (εμπαινε γιούτσο έμπαινε)
8:στις ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ γιατι πραγματικα μαγειρευουν με την καρδια τους (Μαρακι-Ελενα χαρισμα σας)
9:στην BIGMAMA γιατι ετσι μου αρεσει
10: στο ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ γιατι μου αρεσουν τα ανεκδοτα τους.

Ξερω ειναι κι αλλοι αυτοι που το αξιζουν .............

22 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααααααααααα!!!
Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε!!
Τι ωραία έκπληξη!!!
Σε ευχαριστουμε από καρδιάς Πουαντερίτσα:))

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

rena είπε...

Καλησπέρα τι έκπληξη είναι αυτή που μου έκανες;
Μόλις άνοιξα τον υπολογιστή,μου έφτιαξες τη μέρα η οποία δεν ξεκίνησε και πολύ καλά σήμερα ή καλύτερα είχε πολλές διακυμάνσεις,ελπίζω να κλείσει με τη δική σου έκπληξη!
Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!

MOLEMOU είπε...

euxaristoume na se kala....mini market kai molemou tim

αχτίδα είπε...

Πρώτη πρώτη παραλαμβάνω το ..μετά Πάσχα περίοδο βραβείο μου και αναχωρώ!Μόλις γύρισα απο την Αρετή με τη Γαστερόπληξ και πάω για μπάνιο!

πουαντερι είπε...

ΜΟΛΕΜΟΥ δεν πιστευω να περιμενες να μπω στο blog σας να σου το πω;!
Με αυτα τα ματια βρε παιδι μου να με κοιτανε ετσι ανατριχιαζω.....
το εχω ξαναπει ε;!

MINIMARKET είπε...

ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ , ΑΛΛΑ ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟ ΖΙΖΑΝΙΟ Ο ΜΟΛΕΜΟΥ ΠΡΩΤΟΣ! ΧΑΧΑΧΑ!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ!!!

XRYSOULA είπε...

Λοιπόν!!!!!!!
Κατ, αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν να ολοκληρώσω το έργο μου και να τους εκφράσω την βαθιά μου ευγνωμοσύνη....Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον λατρεμένο μου σύζυγο (ωραία που τα λέω)τα παιδιά μου και την λατρεμένη μου μπλογκοξαδέρφη ΠΟΥΑΝΤΕΡΊ!!!!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΟΎΤΕ ΌΣΚΑΡ ΝΑ ΈΠΕΡΝΑ ..
Ευχαριστώ καρδιά μου και φιλάκια πολλά σε όλους σας.

"ζαχαρούλα.." είπε...

Πουαντερι μου... χριστός ανέστη!!!! συγχαρητήρια!! φιλιά!! πολλά!!

Maria B. είπε...

πουαντερούλα μου καλή σου μέρα !!! σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ απο καρδιάς!!!!!!!!!!!!!!


φιλιά πολλά και καλό σ/κ

πουαντερι είπε...

Ξαδερφη!!!!!
χα!χα!
ξεχασες τον παραγωγο σου, τον σκηνοθετη σου, τους γονεις σου που επεμεναν να γυρισεις αυτη την ταινία......
χα!χα!χα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Μπράβο Πουαντερίτσα μου!!!! Σου αξίζουν πολλά ακόμη βραβεία!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

big mama είπε...

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, τα αξίζεις πραγματικά με τις δημιουργίες σου, (άσε πια το μοντέλο σου:)
Ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου έκανες και τη χαρά που μου έδωσες!

erifili είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα.Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη. Και του χρόνου με υγεία.

anthivolon είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
Σήμερα διάβασα τις σελίδες σου και πραγματικά με ζέσταναν....... Με ζέστανε η ανρωπιά σου και η αγάπη σου για κάθε τί απλό, για κάθε τί αυτονόητο. Θα σ'επισκέπτομαι συχνά!!!

Και χαριτολογώντας, μια και ζεστάθηκα έτρεξα να φτιάξω τη γρανίτα σου να με δροσίσει λίγο...
Είναι πραγματικά υπέροχη. Την έχω στο ψυγείο και παγώνει. Σ΄ευχαριστώ για τη συνταγή σου!!!

πουαντερι είπε...

Γεια σας κοριτσια!!!!!!!
Σας ευχαριστω πολυ που περνατε μια βολτα!!!
Καλοσορισμα ζεστο στις νεες!!!

Δημιουργία είπε...

Τελευταια και καταιδρωμενη αλλα ηρθα να παραλαβω τα βραβεια, οχι που θα τα αφηνα.Παντα χαρες σου ευχομαι απο καρδιας.

α ν ε μ ω ν α είπε...

πέρασα για μια καλημέρα…
να έχεις μια λουλουδένια εβδομάδα
ανεμώνα

XRYSOULA είπε...

Διάβασε την αναρτηση της Αρτεμις σε παρακαλώ.Θα πεθάνεις στα γελια..
Φιλακια.
(http://morpheus91.blogspot.com/ σε περίπτωση που το ξέχασες..)

rena είπε...

Πουαντερίτσα έλα να πιούμε καφεδάκι να σε κεράσω και κάτι!

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Voltei para outra visitinha...
Seu cantinho continua lindo e agradável.
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τι έγινες πουλάκι μου;
Ολα καλά;
Φιλάκια!!!!!