Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



15 σχόλια:

Μάτα είπε...

Καλημέρα αδέρφι! Εύχομαι να είσαι λίγο καλύτερα σήμερα. Φιλάκια!

πουαντερι είπε...

Καλημερα!!
Μπα χειροτερα ειμαι, οι γιατροι μιλανε για μηνες τωρα και εχουμε μπει σε αντίστροφη μετρηση.

olivetreegirl είπε...

Κουράγιο κοριτσάκι.... Είναι δύσκολο, το φαντάζομαι... Εύχομαι στο τέλος να πάνε όλα καλά!

Asteri είπε...

Τι κουκλί είναι αυτό;

Καλημέραααα!

twinkle είπε...

Πουαντερίτσα μου,
καλημέρα!
Οι αγώνες και τα βάσανα είναι πάντα εδώ για όλους. Κουράγιο και δύναμη να έχουμε, τι άλλο να πω....
Φιλάκια

Μαiρη είπε...

Kαλημέρα Πουαντερί...Ειλικρινά, δεν ξέρω τι να σου ευχηθώ....Το μόνο ίσως που μπορώ, έχοντας βιώσει ίδια κατάσταση με την μητέρα μου, είναι να ευχηθώ, να είναι όσο το δυνατόν πιο ανώδυνο...

maria είπε...

μην ακούς τους γιατρούς. άκου μόνο τη καρδιά σου και τη ψυχή σου.. έχε πίστη.

κ στα λέω εγώ που καθημερινά βλέπω ζωές να χάνονται..

κανείς δε θέλει να τελειώσει το ταξίδι του, πόσο μάλλον τα δικά του πρόσωπα που τον έχουν τόσο ανάγκη.

δύναμη, υπομονή, κουράγιο και πίστη.
σε παρόμοια κατάσταση είμαι κι εγώ. μόνο που για μας ήταν τελείως ξαφνικό... απλά ελπίζουμε..

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!
τουλάχιστον εκτονώνεσαι, κάτι είναι κι αυτό, η Μιλού απίστευτη, σκύλος ιντερνετόφιλος!!!!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Καλημέρα,καλό απόγευμα,κουράγιο.

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΣΤΗ!
ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΞΑΝΑ ΑΥΤΑ.....!

MARILISE είπε...

λοιπόν τι είπαμε , ζεις για την κάθε μέρα , την κάθε στιγμή που κερδίζεις κοντά του ..... ξεδιψας με κάθε αγγιγμα , κάθε χαμόγελο μέχρι εκείνη την περίεργη στιγμή !!! Απολαυσέ το λοιπόν , κάποτε θα σταματήσει να υπάρχει του το χρωστάς αγάπη μου , ξέχνα την θλίψη τώρα , πρέπει όλοι σας να κερδίσετε τούτο το χρόνο . Στο λέω εγώ που όπως και άλλοι πολλοί έχασα το έδαφος ξαφνικά κάτω απο τα πόδια μου μέσα σε δευτερόλεπτα

rena είπε...

Καλησπέρα και μην απελπίζεσαι κουράγιο!

Betty's Cuisine είπε...

Από μένα Καλησπέρα, μια και πάντα μπαίνω καθυστερημένη...
Μην σε παίρνει από κάτω, κράτα δυνάμεις και δίνε και στους άλλους κουράγιο...

erifili είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου.Πρέπει να είσαι δυνατή, γιατί όλοι περιμένουν από εσένα.Ζήσε τον χρόνο που μένει μαζί του, ρούφηξε κάθε στιγμή, δώστου να καταλάβει πόσο τον αγαπάς, κάνε καλύτερες τις μέρες και τον χρόνο που μένει.΄Εχω χάσει πρίν πολλά χρόνια τους γονείς μου και σε καταλαβαίνω.Ο πόνος όμως θα είναι λιγότερος όταν η συνείδηση θα είναι ήσυχη ότι έκανες αυτό που έπρεπε.Μην ξεχνάς πως είσαι σύζυγος και μητέρα συγχρόνως, με τις ανάλογες υποχρεώσεις.Σου εύχομαι καλή δύναμη και μακάρι να βελτιωθούν τα πράγματα.

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...
Seu cantinho... sempre encantador, seu trabalho é tudo de bom.
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil