Πέμπτη, 6 Μαΐου 2010

Αργοπορημένη μια μέρα!!!!!

Πριν απο 8 χρονια, εφερα στον κοσμο ενα πλάσμα περίπτωση.......
ενα πλασμα που αγαπαει με υπερβολη μερικες φορες ολα τα ζωακια και αυτα το ξερουν,
της ανταποδίδουν την αγαπη της....
ενα πλασματακι,
....που οταν αρωσταινει αυτη ποναω εγω...
που με ενα της βλεμα πονηρο κανει τον μπαμπα οτι θελει...
που ειναι αξιος βοηθος στην κουζινα οταν θελει.....
ενα πλασμα ονειροπολο!
Ζει στην χωρα των νανων και των ξωτικών και μου αρεσει πολυ αυτο.....
ποτε γινεται ο αναρχας της οικογενειας......
.........ποτε νεραιδα.........
ποτε το μοντελο μου............

ειναι πολυ στοργικη με τον αδερφο της (εκτος απο τις φορες που γινεται ματς εδω μεσα...)
δεν την αντεχω ομως αμα εχει νευρα.......
οταν κοιμαται μοιαζει με αγγελουδι....
 
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΟΥ.....
Η ΛΙΒΕΛΟΥΛΑ ΜΟΥ.........ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

32 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να σου ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένη και πάνω απο όλα υγειής. Να χαίρεσαι και το γιο σου . Σε διαβάζω συχνά και σας χαίρομαι σαν οικογένεια. Έχω και εγώ τρία τερατακια που παρόλα τα καθημερινά προβλήματα και ανησυχίες όταν κοιμούνται είναι σαν αγγελάκια.

Πολλά φιλιά
Φραντζιέσκα

Μαiρη είπε...

Να την χαίρεσαι!!!Όλη η ευτυχία του κόσμου να γίνει δική της!!!

Nikos είπε...

Να τη χαίρεσαι τη νεραιδούλα σου Πουαντερί μου. Να είναι πολύχρονη, γερή και πάντα χαρούμενη!!!

elen είπε...

Χρόνια πολλά!!! να την χαίρεσαι την ζουζούνα σου!!! Είναι μια κούκλα!! φτου φτου σκορδάκια!!! Πάντα γερό και ευτυχισμένο το πουλάκι σου:)

Maria B. είπε...

χρονια πολλά στο μωρο σου Μαράκι !! καπως έτσι νοιώθω και εγώ για την κορούλα μου που είναι τώρα πια στα 16!!!

να τα χαίρεσαι τα μωρά σου και να τα καμαρώσεις με τον καλύτερο τρόπο !!!!

φιλια πολλά

marilise είπε...

χίλιες ευχές απο καρδιάς για την νεραιδούλα σου , τέλειοι οι χαρακτηρισμοί !!!!!! Να τους χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου !!!

Benikos place είπε...

Να την χαίρεστε! Χρόνια της πολλά κι ευτυχισμένα!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

να τη χαίρεσαι να τα εκατοστήσει,να είναι καλά,και να τη δεις όπως επιθυμείς.

neni είπε...

Nα την χαίρεστε την μικρή σας ομορφούλα!Πάντα γερή κ ευτυχισμένη να την καμαρώνεται στην ζωή της!

Lily είπε...

Χρόνια της πολλά και ευτυχισμένα.
Να κάνει σωστές επιλογές, επιλογές που θα την κάνουν ευτυχισμένη και που θα έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον της, και να τις ζήσει στο έπακρο!

Alexandra είπε...

Χρόνια πολλά!!! Να τη χαίρεστε και ό,τι επιθυμεί να το αποκτήσει! :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χιλιόχρονη η κορούλα σου Πουαντερί μου!!
Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να την χαίρεσαι και να είναι ευτυχισμένη.
Με την χαρά της σας κερδίζει.
Εύχομαι πολλές νίκες στη ζωή της!!!!

sobraluz είπε...

Να είναι γερή και δυνατή. Να ζήσει σε έναν καλύτερο κόσμο.

MINIMARKET είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ !!!!
ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ !!!
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ !!!

Ανώνυμος είπε...

Ποσο καταλαβαινω αυτο τον χειμαρο των λεξεων και των συναισθηματων για την κορη σου.!!!Καπως ετσι θα μιλουσα και εγω για την Νεφελη μου,ομως οι ευχες ειναι για την μικρη σου...Να ειναι γερη και δυνατη ...και εσυ ακριβως το ιδιο να εισαι για να σταθεις διπλα στα παιδια σου και να τα στηρίξεις,να τα μεγαλωσεις ,να τα χαρεις...Χιλιοχρονη η μικρη σου πεταλουδίτσα...
Πολλα φιλια σε σενα και την οικογενεια σου....
Δαναιδα...

anthivolon είπε...

Χρόνια Πολλά στη νεραϊδούλα σου, να ΄ναι γερή και ευτυχισμένη!!

rena είπε...

Να τη χαίρεσαι χιλιόχρονη και ευτυχισμένη να είναι πάντα!!!

kiki είπε...

Να τη χαίρεσαι! Πολύχρονη!

Ξανθή είπε...

Χρόνια της Πολλά!!να τη χαίρεστε και να τη δείτε όπως εκείνη αγαπάει!!!

Τζίνα είπε...

Να την χαίρεσαι κι εύχομαι από καρδιάς η ζωή να της επιφυλάσσει τα καλύτερα!!! Φιλιά πολλά:)

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Χρόνια πολλά, να τη χαίρεσαι! Να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη :)

ΓΩΓΩ είπε...

Να την χαιρεσαι την κορουλα σου!!!Να ειναι παντα καλα και ευτυχισμενη!Να χαιρεσαι και το αγορακι σου!Τελεια αναρτηση φωτο και σχολια φοβερα!

Ελευθερία είπε...

χρονια πολλα λοιπον στη νεραιδουλα σας. να ειναι παντα γερη και γελαστη, να σας κανει παντα περιφανους.

KATERINA είπε...

αχ γλυκεια μου τα 8 ? τι μου θυμισες τωρα, να την χαιρεσαι την ζουζουνα σου, οτι καλυτερο για αυτην στο ευχομαι, δυστυχως τα παιδια μας θα βιωσουν μια αλλη χωρα, η δικη μου τωρα , η κουκλιτσα σου μπορει και να δει καλυτερες μερες. Τελος παντων να ειστε υγιεις , αγαπημενοι και παντα τοσο δημιουργικοί. να τη χαιρεσαι και παλι. φιλάκια

πουαντερι είπε...

Πραγματικα καλοι μου φιλοι σας ευχαριστω ολους σας για τις ευχες σας!!!

Φρανζεσκα μου το σχολιο σου το εκανα αντιγραφη, δεν το επαιρνε αλλιως.

ΝΙΚΟ σε ευχαριστω για την βολτα σου στο μπλογκακι μου.

ΜΑΙΡΗ, ΕΛΕΝ να εισαστε καλα, ελπιζω να πιουμε καποτε απο κοντα εναν καφε ε;

ΜΑΡΙΑ Β οσο χρονων κι αν πανε παντα θα ειναι τα αγγελουδια μας.

ΜΑΡΙΛΙΖ,ΒΕΝΙΚΟ,ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΣΜΕΝΗ ΨΥΧΗ,ευχαριστω οτι καλυτερο στις οικογενειες σας.

ΝΕΝΗ μου κοριτσακι μου να εισαι καλα.

ΛΙΛΥ μου το κυριοτερο:ΝΑ ΤΙΣ ΖΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ. Σε ευχαριστω!!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ,ΕΛΕΝΑ,ΓΙΑΓΙΑ μας καλη και γλυκομιλητη σας ευχαριστω!!!

ΑΧ! βρε sobraluz σε εχασα μωρε.

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ αν και δεν σας ξερω απο κοντα μου κρατατε φοβερη συντροφια!
Δαναιδα τα ειπαμε και απο κοντα εισαι υπεροχη! σε ευχαριστω.

ΑΝΘΙΒΟΛΟΝ: να εισαι καλα, σε ευχαριστω πολυ!

Αχ βρε ΡΕΝΑ μου ειμαι πολυ γαιδουρα...πως μου διεφυγε; ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.

ΚΙΚΗ-ΞΑΝΘΗ-ΤΖΙΝΑ-ΝΤΟΡΟΘΥ, τι να πω; με εχετε σκλαβωσει!!!

ΓΩΓΩ μου να χαιρεσαι το αγγελουδι σου. Σε ευχαριστω πολυ!!!

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου σε ευχαριστω!!

Κατερινα σε ευχαριστω πολυ!! Σε βλεπω συχνα και μου αρεσεις πολυ, φτιαχνεις υπεροχα πραγματα!!!

πουαντερι είπε...

Αχ ειμαι πολυ αφηρημενη καλεεεε!!
Απο την ζαλαδα μου βρε ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου σε περασα για την αλλη Κατερινα μας την πολυταλαντη την διμιουργια.
Εσυ μπορει να μην μας εβαλες φωτο απο εργοχειρα αλλά με τις υπεροχες φωτογραφιες σου μας αναζωογονείς συνεχεια.

Magda^_^ είπε...

Αααχ μωρέ! Ε'ιναι κούκλα η κόρη σου!! Τόσο γλυκό προσωπάκι!!
Να τη χαίρεσαι!
Και η ανάρτηση αυτή μου άρεσε πολύ!
Καλημέρα!

Evie είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ για αύριο !!!! Αλλά βλέπω ωραιότατες εορταστικές αφιερώσεις στο μοντελάκι σου που παρά λίγο να τις έχανα φίλη μου.
Πολλές πολλές ευχές να την χαιρόσαστε την κούκλα σας να ζήσει πολύχρονη με πολύ υγεία και τύχη.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα, να τα εκατοστησει.Παντα χαρουμενη, ευτυχισμενη,καλοτυχη και γεματη υγεια.

creationsbyeve είπε...

χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα και να το χαίρεσαι το λουλουδάκι σου!!!

erifili είπε...

Να την χαίρεσαι την ομορφιά σου Πουαντερί μου.Να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς.Και τον γιό σου φυσικά γιατί και αυτός είναι εξίσου αξιόλογος και εφευρετικός. Θυμάμαι την μασκαράτα του τις Αποκριές.Χρόνια πολλά και σ' εμάς τις μανούλες.