Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!


Μετα απο καθε καταιγιδα ερχεται το ουρανιο τοξο.
Μαλλον για να μας δωσει λιγη αισιοδοξια και να μας κανει να σκεφτουμε οτι οι λύπες δεν πανε ποτέ μονες, ειναι παντα μαζι με τις χαρές.


 
Το οφείλω σε μενα,
στην ζωη που ειναι ομορφη,
μα πανω απο ολα στα παιδια μου.

Το χρωσταω στον γιο μου, στο παληκαρι μου που αυτες τις μερες γραφει, οπως ολα τα παιδια
και τους ευχομαι ολοψυχα να εχουν δυναμη.

Αυριο εχει την τιμητικη του και νομιζε οτι με ολα αυτα θα το ξεχασω.
Σημερα το πρωι που τον σηκωσα να ετοιμαστει για το σχολειο,
με κοιταξε επιμονα και μου ειπε:
Μαμα τι μερα εχουμε αυριο;
Παρασκευη αγορι μου του λεω και θα ξεκουραστεις αφου δεν εχεις γραψιμο.
Ναι αλλά και τι αλλο ειναι αυριο;
Το τρελο κολλημενο μυαλο μου πηγε αλλου και του λεω οτι ειναι 10 μερες χωρις τον παππου.
Αμαν ρε μαμα με ξεχασες; αυριο δεν γιορταζω;!
-Πως ειναι δυνατον να σε ξεχασω αγορακι μου; αφου εισαι το φως της ζωης μου!!!

Τερμα!! Αυτο ηταν!!
Σηκωσα το κεφαλι μου και συνεχιζω.......
παιρνοντας τα υλικα για το αγαπημενο γλυκο του γιου μου,
ανοιγοντας τις βελονες μου και το πλεκτο μου,
ανοιγοντας την ψυχη μου που αυτες τις μερες ηταν μαυρη και κλειστη,
ανοιγοντας το σπιτι μου να μπει φρεσκαδα και ελπιδα.

Ολες αυτες τις μερες διαβαζα τα σχολια σας και μπορει να μην σας απαντησα αλλά θελω τωρα να σας πω πως μου εκαναν πολυ συντροφια, και με παρηγορησαν αρκετα.
Ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! μπορει να μην φτανει για ολους εσας που μου γραψατε.
Να εισαστε παντα καλα!!!!




39 σχόλια:

Λίλα είπε...

Η ζωή είναι ωραία, η νύχτα υπάρχει για να την διαδέχεται η μέρα, η λύπη για να κάνει πιο έντονη τη χαρά, το μίσος για να αναδεικνύει την αγάπη, όλα γύρω μας είναι απλώς πρέπει να έχουμε συνέχεια ανοικτά τα μάτια, αλλά κάποιες φορές είναι τόσο κουραστικό αυτό!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ Ο ΓΙΟΚΑΣ!

αχτίδα είπε...

Λυπάμαι φίλη μου που το έμαθα τώρα όμως κι εγώ αυτές τις μέρες έχω πολλά προβλήματα υγείας.Εύχομαι να αναπαυτεί η ψυχή του και..ναι..η ζωή συνεχίζεται στο αξιαγάπητο αγοράκι σου που του εύχομαι ολόψυχα Χρόνια του Πολλά κα σε σας τους δυο να το χαρείτε όπως ονειρευεστε.

meggie είπε...

Καλημέρα
Τυχαία έφτασα έως εδώ, υπέροχο το σπίτι σου, καθαρό και με "μάστερ" στο γούστο.

Ναι, οι "άνθρωποι", ακόμα και του νετ ... συντροφεύουν τη ζωή μας.
Χρόνια πολλά για τον Κωστάκη σου και σιγά σιγά, απαλά απαλά, θα ανοίξει και η καρδιά σου

anthivolon είπε...

Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου. Χρόνια Πολλά και στο γιόκα σου που γιορτάζει, να γίνει ένας χρήσιμος άνδρας κι εσύ δίπλα του να τον καμαρώνεις!! Και όπως είπαμε.... η ζωή συνεχίζεται, βρίσκουμε τις μικροχαρές, βάζουμε τις λύπες σε μια γωνίτσα να τις κρυφοκοιτάμε, και συνεχίζουμε...... για μας, για την οικογένειά μας, και προπάντων, για τα παιδάκια μας που έχουν ανάγκη να μας βλέπουν να χαμογελάμε!!
Σε φιλώ
Καλημέρα

Asteri είπε...

Να είσαι πάντα καλά κοριτσάκι μου!!!

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!!!
ΣΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ.
ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ!!
Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ!!

πουαντερι είπε...

Ναι ΛΙΛΑ μου ετσι ειναι. Αν τολμησουμε και τα κλεισουμε για μια στιγμη εχουμε χασει πολλα.

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου σε ευχαριστω!

πουαντερι είπε...

Meggie καλωσόρισες λοιπον και σε ευχαριστω πολυ!
Να περνας συχνα απο δω να τα λεμε.

πουαντερι είπε...

anthivolon σε ευχαριστω πολυ!
Αυτο ειναι η ζωη μικρα-μικρα πραγματακια.....

πουαντερι είπε...

Αστερι μου σε ευχαριστω!!!!!!!!

πουαντερι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
πουαντερι είπε...

μινιμαρκετ: ΧΡΟΝΙΑ ΣΑς ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!
Να εισαστε πολυχρονοι και να σας χαιρομαστε!

Ναι ειχες δικιο την βρηκα την ακρη, μου την εδειξε το αγορακι μου!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα αγάπες μου..

πουαντερι είπε...

Καλημερα κοριτσαρα μου!!!
Γραφετε; γραφετε;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σιγά σιγά θα γυρίσει το πετάλι...
Είναι νωρίς και θα βρεις τις άκρες σου μέσα από τα μάτια των παιδιών σου!
Να χαίρεσαι τον γιόκα σου!!!

γωγώ είπε...

Καλημέρα!Καταπληκτικό post γεμάτο αισιοδοξία. Να χαίρεσαι το παλικάρι σου και όλη την οικογένειά σου :):):)

Ξανθή είπε...

Καλημέρα!!Να τον χαρείτε όπως αγαπάει!!!με υγεία και προκοπή!!
Όσο για τα υπόλοιπα η ζωή συνεχίζεται γιατί έτσι πρέπει!!

Μαiρη είπε...

Kαλώς όρισες Πουαντερούλα μου!!!

rena είπε...

Μέσα από τα παιδιά βλέπουμε πως ότι και να γίνει η ζωή συνεχίζεται και πρέπει να την ακολουθήσουμε παρ' όλες τις δυσκολίες της.
Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου να τον δεις όπως επιθυμείς και επιθυμεί και εκείνος,να χαίρεσαι όλη σου την οικογένεια και να θυμάστε τον μπαμπά σου!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΕΝΑ ΜΑΚΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΟΝΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΗΡΕΜΟΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ. ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 5 ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΣΚΕΨΟΥΤΟ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ .ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΣΟΝΙΑ

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

Μαρακι μου , γλυκια μου , σε σκεφτομαι , σε συμπονω και σου στελνω τη δυναμη που χρειαστηκα εγω τοτε και βρηκα αλλα κι αυτη που δεν ειχα κι εχεις εσυ τη δυναμη των παιδιων σου!!!!!!!!
χρονια πολλα να τον χαιρεσαι , να τον δεις παληκαρι μεγαλο και τρανο και να φουσκωνεις απο καμαρι και υπερηφανεια, να ζησει , πολλα φιλια !!!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Καλη μας γιαγια σε ευχαριστω πολυ!!!

πουαντερι είπε...

Γωγω σε ευχαριστω!!!!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου, χρυσοχερα μας εσυ να εισαι καλα!

πουαντερι είπε...

Ρενα σε ευχαριστω, ναι τα παιδια εχουν το χαρισμα να σε γεμιζουν αισιοδοξια.

πουαντερι είπε...

Σονια καλοσορισες!
Η μικρη μου το εμαθε, εκλαψε για λιγο μα ειναι παιδι και συνεχισε να παιζει.
Τωρα οπως λες και εσυ καθε φορα με ρωταει πως ειναι εκει που πηγε ο παππους και εγινε αγγελος....

πουαντερι είπε...

Ασπα μου σε ευχαριστω πολυ-πολυ!

Μαiρη είπε...

Καλημέρα Μαράκι! Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι το παιδί σου και να το βλέπεις πάντα ευτυχισμένο! Καλή πρόοδο να έχει και στη ζωή του και στα μαθήματά του!!!!!
Υ.Γ.Δεν ξέρω τι έχω κάνει, ίσως σου έχω στείλει δυο και τρεις φορές το σχόλιο, μάλλον κάποια βλακεία!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου σε ευχαριστω για τις ευχες σου!!!
Μια χαρα το εστειλες.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Χρόνια πολλά στον Κωνσταντίνο, να είναι γερός, ευτυχισμένος και να τον καμαρώνετε. Ετσι όπως το γράφεις είναι, πάντα βγαίνει ουράνιο τόξο μετά τη βροχή. Αυτοί που αγαπάμε είναι πάντα δίπλα μας! :)

Betty's Cuisine είπε...

Να χαίρεσαι το αγοράκι σου!
Να ναι πολύχρονος και καλότυχος!
Τα παιδιά μας πάντα είναι το φως της ζωής μας...

Δημιουργία είπε...

Πολυχρονος ο Κωνσταντινος, να εχει υγεια και καλη προοδο στη ζωη του.

LIA είπε...

Πουαντερί μου,

Χρόνια πολλά και καλά στο γιο σου που γιορτάζει.
Να είναι γερός, δυνατός και ο Θεός να είναι πάντα κοντά του. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις του.
Η ζωή συνεχίζεται και ο χρόνος είναι ο μόνος, που απαλύνει τον πόνο για το μισεμό αγαπημένων μας προσώπων.
Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και εύχομαι να καμαρώσεις τα παιδιά σου όπως επιθυμείς.

Πολλά φιλάκια

πουαντερι είπε...

Ευχαριστω πολυ κοριτσια!!
Σας ευχαριστω!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου καλή οι φίλοι είναι για τα δύσκολα!!! Να τον χαίρεσε τον γιόκα σου αλλά και την κορούλα σου φυσικά!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

Evie είπε...

Πρώτα από όλα στην μικρούλα ζωή που σου χάρισε το σύμπαν για να σου δίνει την μεγαλύτερη χαρά ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΧΑΡΕΣ ΚΙ ΥΓΕΙΑ κι ο Θεός στον δρόμο του.



Πουαντερι μου,πέρασα αργά και λυπάμαι που άργησα να σε συλλυπηθώ. Τα θερμά μου συλλυπητήρια σε εσένα και στο σπίτι σου.

Με τον θάνατο ποτέ δεν τα πήγα καλά όμως έχω πολλές εμπειρίες που μπορώ να σας επιβεβαιώσω ότι η ψυχή δεν πεθαίνει όπως κι αναμνήσεις.
Ξέρω ότι αυτή την στιγμή είναι δύσκολο να ακούς για του "χρόνου γιατρειές" όταν θα είσαι έτοιμη θα το αναγνωρίσεις από μόνη σου.

Να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά κι εκείνος θα αναπαύετε, θα σας προστατεύει και που και που θα σας επισκέπτεται. Ο Θεός μαζί του για το μακρινό ταξίδι.

marilise είπε...

Αγαπημένη μου πέρασε απο το ιστολόγιο μου για ένα κέρασμα , σε παρακαλώ , φιλάκια !!!!!

Voula είπε...

Χρόνια πολλά κι απ'το Θεό /ζητώ ένα χατήρι/ο γιός σου νάχει τη χαρά/ μόνιμο μουσαφίρη. να χαίρεσαι τα παιδάκια σου γλυκιά μου και να έχετε υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σας.φιλιά Βούλα