Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Καλοκαιρινα χρωματα και οχι μονο.................

Επιτέλους αξιώθηκα να σας δείξω μερικά από τα πλεκτά μου που τέλειωσα.
 .....μια μπλούζα ελαφρώς μεσάτη με δαντελωτή πλέξη στους ώμους.
Στον λαιμό και στις καβαδούρες έχει μονόχρωμο τελείωμα.

Ένα μπολερό με υπέροχο νήμα βαμβακερό.Θα το φορέσω οταν βγάλω τα μαύρα.
Το μανεκέν μου φυσικά είναι όλα τα λεφτά αν και της έπεσε λίγο μεγάλο.......
Βέβαια δεν είναι αναγκη να σας πω οτι πήγα και στο στέκι μου πλέον, το KANGAROO και φυσικά αγόρασα μερικα ακομα νήματα βαμβακερά.

Εδω σε μια πιο κοντινή φωτογραφία πρεπει να φαίνονται καλύτερα.
Το πολύχρωμο ειναι της KATIA και εχει υπέροχα χρώματα,
όσο για το μαυρο-ασπρο εχει ολη την παλέτα του γκρι εως το ασπρο.
Ανυπομονώ να τα πλεξω ολα!!!!!
  • καντε κλικ επανω στην εικονα για να δείτε το σχεδιο καλύτερα
Τωρα πλεκω ακομα ενα μπολερό με δαντελωτή πλέξη σε μαυρο. Αυτο θα ειναι πιο φαρδύ στην πλατη και οχι τοσο εφαρμοστό. Οτι πρεπει για τα βραδάκια τα καλοκαιρινά.
Ειναι πολυ ωραία πλέξη αλλά εχει πολυ μέτρημα και δουλειά,
δεν με νοιάζει ομως θα το τελειώσω που θα πάει;!
.

19 σχόλια:

Asteri είπε...

Πολύ όμορφα! καλοφόρετα!
και το μοντέλο ΟΛΑ τα λεφτά! :)))

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και η μπλούζα ωραία και το μπολερό που πρέπει να ομολογήσω ότι την αναδεικνύει περίφημα το μοντέλο!
Οσο για την τελευταία πλέξη φαντάζομαι πόσο δύσκολη είναι.
Περιμένω να το δω τελειωμένο!
Φιλί!

πουαντερι είπε...

Αστερι σε ευχαριστω πολυ ιδιαιτερα για το μοντελο μου!!!

πουαντερι είπε...

Γιαγια σε ευχαριστω!!!
Η αληθεια ειναι οτι εχει πολυ δουλεια στο μετρημα αλλά εχω πεισμώσει και θα το τελειωσω πρωτα πριν αρχισω απο τα καινούρια νηματα.

rena είπε...

Πω πω καταπληκτικά κομμάτια!!!
Το μοντέλο έδωσε ρεσιτάλ πάλι,τελικά η μικρή το 'χει!!!
Να τη χαίρεσαι και το γιο σου φυσικά!!!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου να εισαι καλα!!!
Η αληθεια ειναι οτι το εχει η ατιμη, οσο δεν το εχω εγω που βγαινω στις φωτο σαν τον ΒΟΎΔΑ σε περισυλλογή τοσο η Ειρηνη "κεντάει"..

Evie είπε...

Πουαντερι μου με υγεία να τα φοράτε. Θαυμάζω την εργασία σου, το μοντελάκι σου, τα χρώματα και το κυριότερο με την λεπτομέρεια που τα τελειώνεις!! Μαθαίνει και το μοντελάκι σου??

πουαντερι είπε...

Εvie σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.
Η κορη μου μαθαινει προς το παρόν μονο βελονακι γιατι τις βελονες δεν μπορει ακομα να τις κρατησει λογω μεγεθους.
Ευχομαι ομως να τις αγαπησει οσο εγω και καποια στιγμη να μαθει και αυτη.

Μαiρη είπε...

Mπράβο!!!!!!!Όχι που θα καθόσουνα!!!!!

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!!
ΑΝ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ !!!!
ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΤΕΛΙΚΑ !!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλοφόρετα Πουαντερίτσα μου!!! Το μαυρο πρέπει να είναι φανταστικό! Για το μοντέλο δεν έχω λόγια!!!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλοφόρετα, με υγεία!!
Πολύ όμορφα όλα, να θαυμάσω κι εγώ όπως και οι υπόλοιποι το μοντέλο!!
Φιλάκια!

αχτίδα είπε...

Φίλη μου εγώ απο όλα είδα τη κορούλα σου , την θυμήθηκα και της έδωσα νοερά ένα φιλάκι!

loulou είπε...

Χαίρομαι για σένα.
Αυτη η δαντέλα θα μου άρεσε και για εσάρπα ε? ομορφη μαύρη δαντέλα!!!

Καλό σου βράδυ.

Loulou

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλοφόρετα να είναι, φιλάκια

creationsbyeve είπε...

μπράβο φιλεναδλιτσα μου!είναι υπεροχα και τα δυο!και το μαύρο σίγουρα θα γίνει καταπληκτικό!ανυπομονώ να δω και τα υπόλοιπα :)
καλοφορετα!!!φιλιά

Δημιουργία είπε...

Μεγεια και καλοφορετα.Το μοντελο το βρισκω πολυ συνεργασιμο, αξιζει παρα πολυ:)Καλο μηνα να εχεις.

LIA είπε...

Πουαντερί μου,

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου.
Τα πλεκτά σου υπέροχα όπως πάντα.
Καλή σου νύχτα φιλενάδα μου χρυσοχέρα.

αχτίδα είπε...

Πέρασα να πω ένα γειά στη φίλη μου, στον γλυκό της ανδρούλη και στα κουκλιά παιδάκια σου που εύχομαι να δω σύντομα.Ό άνδρας μου πάει αύριο για κεράσια στην Έδεσσα και σε θυμήθηκε πρωί πρωί με το καφε!