Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Δροσιες παλι.....

Από χθες το βραδάκι φάνηκε η δροσιά.......
επλεκα στο μπαλκόνι και μια ανατριχίλα την ειχα,
που να φανταστώ ομως οτι το πρωι θα σηκωθω με βροχούλα παλι.
Μου αρεσε δεν μπορω να πω;

πλέκοντας φυσικά σκεφτόμουνα και τι φαγητο θα μαγειρέψω αυριο....
πολυ θα ηθελα γιγαντες στο φουρνο!!!!
Μα τετοια ωρα, τέτοια λογια!!!!!
Που να τους βρω τους γιγαντες να τους βαλω στο νερο;
Τα σουπερ-μαρκετ κλειστά, ειναι μακριά μου και το ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ  χα!χα!
Δεν πειράζει λεω και εγώ: Δεν εχεις Μαρια γίγαντες; Βαλε νάνους.......
Ετσι λοιπον σημερα μαγειρεύω φασόλια μετρια στον φουρνο πλακί.
.....και σαν καλη νοικοκυρά...δούλα και κυρα έφτιαξα και λιγη μαρμελάδα βερίκοκο,
που αυτη την εποχη ειναι στα καλύτερά τους.
επιβάλλεται και η δοκιμή.....................

Ετσι βρε για να μην λετε οτι τεμπελιάζω!!!!
Φιλία και καλημερες!!!!!!!!!!!

27 σχόλια:

Maria B. είπε...

καλημέρα Μαράκι μου !!!!

καλοφάγωτα τα καλούδια σου !!

φιλια πολλά

πουαντερι είπε...

Καλημερα Μαρακι μου!!!
Ειδες τι νοικοκυρά ειμαι; ασε που απο την ωρα που ειδα το βιντεο με την γρηγορότερη πλέκτρια δεν εχω σηκώσει κεφαλι απο τις βελόνες μου....με εχει αγχώσει αυτη καλε ΧΑ!ΧΑ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ποιός θα τολμήσει να πει ότι ταμπελιάζεις;
Προκομμένη μανούλα μου!!!!
Βάλε και άλλη κούπα για καφέ.
Είναι σαν να κάθομαι κοντά σου και να σε καμαρώνω.
Φιλιά πολλά και στα παιδιά!

Ξανθή είπε...

Καλημέρα καλοφάγωτα όλα!!!άσε ας κάνει λίγο δροσιά ακόμη!!

Μαiρη είπε...

Αχ!!! κι εμένα η βροχή είναι το καλύτερό μου!!!!Το καλοκαίρι είναι ο εφιάλτης μου...Καλοφάγωτη η μερμελαδίτσα!!!!

MINIMARKET είπε...

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΒΡΕ ΜΑΡΙΑ !!!!
ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ !!
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΑΣ ΝΑΝΟΥΣ ?
ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ Η ΧΙΟΝΑΤΗ ! ΧΑΧΑΧΑ!!!!!
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΜΕΛΑΔΙΤΣΑ ΕΝΑ ΤΑΠΕΡΑΚΙ ΘΑ ΤΟ ΕΤΡΩΓΑ !!!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣ!!!!!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άσε τη να βιάζεται τη γρηγορότερη πλέκτρια, εσύ Χ Α Λ Α Ρ Α !!!!!!!
σούπερ φαγάκι, κι η μαρμελάδα ότι πρέπει για την εποχή, φιλάκια

rena είπε...

εμένα μ' έχει πιάσει ένα κάτι με το μαγείρεμα αυτή την εποχή δεν θέλω να μαγειρέψω άλλο, αλλά γίνεται δεν γίνεται!

πουαντερι είπε...

Αχ γιαγια ποσο μου αρεσε αυτο που ειπες; Σαν να καθομαι κοντα σου....

πουαντερι είπε...

Ξανθη σε ευχαριστω.
Σου αφησα ενα σχολιο δες να γελασεις καλεεεε!

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου και εμενα το ιδιο ειναι.
Τον χειμωνα εγω ξαναγεννιέμαι.

πουαντερι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
πουαντερι είπε...

ΧΑ!ΧΑ! η χιονατη!!!!χα!χα!
Παντως εγιναν πολυ ωραιοι αν και δεν το περιμενα.
Η μαρμελαδα μουρλια!!! Σου στελνω ταπερακι!!!!!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ χα!χα! ΧΑΛΑΡΑ το παω και να ηθελα πιο γρηγορα δεν μπορω με ποναει το χερι μου αυτες τις μερες.

πουαντερι είπε...

Ρενα μου αυτη την εποχη ειναι ωραια να μαγειρευεις εχει πολυ φρεσκα και πολλα λαχανικα.
Μαλλον εχεις κουραστει και θες διακοπες για να χαλαρωσεις λιγο ε;!

creationsbyeve είπε...

χρυσοχέρα μου εσύ!!!!!

maria είπε...

καλε τι ομορφιες ειναι αυτες... σα να αδυνατισες η μου φαίνεται?
φιλακια!!

Ξανθή είπε...

Χρυσή μου μη στεναχωριέσαι για αυτό που έγραψες δεν είναι και κακό άλλωστε!!εγώ όπως θα δεις ότι έγραψα θεωρούμε η μαμά όλων των παιδιών του κόσμου!!
Καλό σου βράδυ κι ελπίζω κάποια στιγμή να συναντηθούμε γιατί και σ εμένα αρέσει το πλέξιμο αλλά το έχω παραμελήσει.

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου τι κανεις; Οχι βρε τιποτα δεν εχασα. Αλλά οι φωτογραφίες αυτες με δείχνουν πιο αδυνατη γιαυτο και τις έβαλα ετσι και τις δυο....χα!χα!

πουαντερι είπε...

Α! ξΑΝΘΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΕς; ΕΔΩ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΔΩΣΟΥΜΕ!

Και το ευχομαι να πιουμε κάποια μερα ενα καφεδακι.

πουαντερι είπε...

Φιλεναδιτσα μου!!!!!!

Ξανθή είπε...

Δεσμεύομαι να κανονίσουμε ένα καφεδάκι. Δεν το έχω παρατήσει εντελώς απλά άλλες υποχρεώσεις με έκαναν να το αμελήσω.Έχω και πλεκτομηχανή χειρός αλλά και άπειρο υλικό περιοδικών με σχέδια κι ιδέες ίσως λίγο παλιά αλλά οι ιδέες πολλές.
Καλό μεσημέρι.

LIA είπε...

Πουαντερί μου,

Στείλε και καμιά βροχούλα προς τα μέρη μας, ούτε μια σταγονούλα δεν έριξε, ξεράθηκε ο τόπος.
Πλέκε χαλαρά και ήρεμα, το αποτέλεσμα μετράει, κι εσύ κάνεις αριστουργήματα.
Και μόνο που κοίταζα τα χέρια της ζαλίστηκα.
Και τοα φαγάκι και η μαρμελάδα σου φαίνονται υπέροχα.
Φιλάκια

πουαντερι είπε...

Ξανθη μου και εγω εχω πολλα απο το 1975 και εχω και μια μηχανη BOND αλλά δεν την βολεύτηκα ποτέ και δεν πλεκω με αυτην καθολου, δεν θυμαμαι και πως γινεται, μου φευγουν οι ποντοι...καλύτερα στο μπαλκονακι μου με τον καφε μου.
Μου αρεσει πιο πολυ ετσι.

πουαντερι είπε...

Ασε Λια μου πολυ ζαλουρα, ηθελα να ηξερα πως πλεκει τα σχεδια; τοσο γρηγορα και αυτα;

big mama είπε...

Γεια στα χέρια σου! Καλοφάγωτα όλα!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου εσύ με τα ωραία σου!! Απο που να αρχίσει κανείς... απο τα εργόχειρα...απο τα γλυκά σου... απο τα φαγητά σου!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!! Το Σάββατο νωρίς το πρωί(μη με πιάσει η ζέστη... εχω και την κοιλιά μου την μεγάλη, πρωτα στρίβει εκείνη και μετά εγω) θα κατέβω στη Σόφη για προμήθειες!!! Περιμένω σχεδιάκια σου και ιδεες! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά πολλά!!!