Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

2η δοση και 2πλη!!!!

Σημερα ειχα το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητο......
το αγαπημένο φαγητο του  αντρα μου.
Οχι οτι εμεις δεν το λατρεύουμε αλλά ο Βασίλης οταν πρόκειται να διαλέξει ενα φαγητο που του αρεσει, αυτο ειναι τα γεμιστά!!!

Ανοίξαμε και το γιοματάρι μας καλέεεεε!!!!
Έτοιμο και το ΛΙΜΟΝΤΣΕΛΟ!!!!
Αυτη την φορά ομως εκανα την διπλή δοση γιατι το πρωτο που είχα, έφυγε όλο.
Κατι που ήπιαμε εμείς, κατι που δώρισα σε φιλους δεν έμεινε τιποτα.
Μα το δώρισα με την καρδια μου και τωρα απο τα 8 μπουκάλια που εγινε,
παλι θα χαρίσω κάποια.
Να ειναι γλυκόπιοτο οσοι το παρουν.
Ενα μπουκάλι εβαλα στο ψυγείο να ειναι παγωμένο αύριο που θα το δοκιμάσουμε με τον Βασίλη μου!!!
Τα δυό μας στο μπαλονάκι μας......
μόλις κοιμηθούν τα παιδιά!!!!!
!

19 σχόλια:

MINIMARKET είπε...

Μακάρι να είστε πάντα αγαπημένοι και να δοκιμάζετε εκτός από τα φαγητά και τις χαρές της ζωής !!!!!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

κι εγώ αγαπώ τα γεμιστά, ιδιαίτερα αν είναι ορφανά!!!!!!
καλόπιοτο να είναι το λικεράκι σου

πολλά φιλάκια

πουαντερι είπε...

Ευχη που την ανταποδίδω σε σενα και σε ολο τον κοσμο.
Και να σου πω το πιστεύω μου;!
Οι χαρές, αυτές οι μικρές ειναι που μας κρατάνε αγαπημένους νομίζω.
Αν τα ειχαμε ολα αβίαστα και ξεκούραστα δεν θα τα εκτιμούσαμε.
Ομορφη και χαρουμενη ζωη εχει όποιος ειναι κοντα σε ΦΙΛΟΥΣ και στην οικογενεια του, και ας μας βγαίνει ο πάτος για να τα εχουμε ολα στα παιδια μας ε;!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ παντα ορφανα!!!
Ασε μολις ειδα τον μεζε σου και μου τρεχουνε τα σαλια να ειχα ενα καλαμάκι τωρα με μια μπυρα κρύσταλλο....

rena είπε...

Εμεις τα είχαμε χτες,πάντα βέβαια ορφανά τα κάνουμε!
Καλό βράδυ!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου γινονται τοσο νοστιμα χωρις κιμα που δεν καταλαβαινω γιατι τα λενε ορφανα, με φετα και φρεσκο ψωμι ειναι μούρλια αν εχουμε και μια μπυριτσα ακομη καλυτερα.
Αχ θα με καταστρεψουνε αυτες οι μπυρες εμενα το ξερω.
Τον χειμωνα θα παραπονιέμαι παλι για τις μπακες μου...

Evie είπε...

Πέρασα να πιο μια καλησπέρα και τι να δω ωραίο φαγητακι. Καλό καλοκαιράκι να περνάς!!

Maria Z είπε...

Kι εμείς γεμιστά είχαμε σήμερα!!! Τυχαίο?
Μπράβο και για το ποτό σας που είμαι σίγουρη οτι θα είναι εξαιρετικό!!!
Σε φιλώ

creationsbyeve είπε...

μμμμμ γεμιστά!τα λατρεύω!!!!

αχτίδα είπε...

Κοίτα μην μάθω απο τις ειδήσεις οτι έγινε...θερμό επισόδειο σεξουαλικού περιεχομένου απο ζευγάρι στη βεράντα!!! Γιοματάρι είναι αυτό, βραδάκι στο μπαλκονάκι, αγάπη μπόλικη, τα παιδιά κοιμούνται...φίλα μου τον άνδρα σου..σας περιμένουμε ξανά και το ξέρετε φαντάζομαι!

Κώστας Παπαδόπουλος είπε...

μου ανοίξατε την όρεξη !!
χαίρομαι ιδιαίτερα , που υπάρχουν αυτά τα υπέροχα γεμάτα ευαισθησίες , και αλήθειες blog .
Να είστε καλά ,
υσ. πάω για γεμιστά με γιαουρτάκι , και φρέσκο ψωμί .

Μαiρη είπε...

Πάντα να είστε μαζί, γεροί κι αγαπημένοι!!!!!!

anthivolon είπε...

Συμφωνώ απόλυτα!!! Κι εμείς τη βρίσκουμε τα βραδάκια με λιμοντσέλο στη βεράντα μας, απ'αυτό που φτιάχνουμε μόνοι μας και μάλιστα από δικά μας λεμόνια!! Μικρά απλά πράγματα, που είναι ικανά να δώσουν χαρά και να κρατήσουν σχέσεις ζωντανές.....
Σε φιλώ

kokorakia είπε...

Καλησπέρα, πολύ καλά τα γεμιστά, αλλά εχω ενα πρό΄βλημα με το ρύζι και τα κάνω μόνο με λαχανικά και προσθέτω γαρίδες ή ψάρι φιλέτο ή κιμά και είναι πολύ νόστιμα. Το λεμοντσίνο πως το φτιάχνεις; πρέπει να είναι πολύ καλό και δροσερό...

πουαντερι είπε...

KOKORAKIA: Η συνταγη ειναι
εδω:
http://maritsa3.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα! Σήμερα το μαγείρεψε η μανούλα μου! Τι νόστιμο φαγητό που είναι!! Σας ευχομαι να είστε παντα έτσι αγαπημένοι!! Φιλιά πολλά

KATERINA είπε...

υπεροχο φαγακι, και γω παρολη την διαιτα, εφαγα την προηγουμενη βδομαδα μια ντοματουλα με ρυζακι, χαλαλι της, ευτυχως χωρις συνεπειες στην ζυγαρια. Παντα αγαπημενοι με η χωρις μπυριτσα ( ποσο μου λειπει η ατιμη τωρα το καλοκαιρι δεν λεγεται) καλα να περνατε, φιλακια

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Κατερινα μου πως σε καταλαβαινω; ατιμη μπυρα...ειναι να μην την ζηλεύεις;

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω!!!!!
Κοπιάστε απο το μπαλκονακι να το πιουμε μαζι.

Κυριε Παπαδοπουλε ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια.