Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

....και δεν τεμπελιαζα!

Για να μην λενε μερικοί-μερικοί ονόματα δεν λέω,
οτι εκει που ήμουν τεμπέλιασα.
Τέλειωσα το μαύρο μου το μπολερό, το θυμόσαστε;
 μονο που θελει ράψιμο και θα σας το δείξω ολοκληρωμένο, φυσικά φορώντας το
το αποκλειστικό μου μανεκέν.
 Τωρα πλέκω μια μπλούζα δίκη μου, με πολυ λεπτό νήμα.
Την πλεκω κυκλικά χωρίς ραφες και σε γραμμή ΑΜΠΙΡ.
Το μονο που σας λεω ειναι οτι εχει επανω η βελονα μου 425 πόντους.
και επειδή είναι λιγο μονότονη η μπλούζα συγχρόνως πλέκω και ενα σαλι με ολόμαλλο  νήμα για κάλτσες.
Αυτη την φορα το πλέκω με το βελονάκι και ενα σχέδιο πολυ παλιό και αγαπημένο σε οσες εχουν πλέξει βελονακι κάποτε.

11 σχόλια:

Asteri είπε...

Μπράβο σου χρυσοχέρα
Ωραία πράγματα φτιάχνεις :))

rena είπε...

Καλώς ήρθες μας έλειψες και από ότι βλέπω θα μας ξαναλείψεις,ωραία τα πλεκτά σου αλλά πιο πολύ μου άρεσε το μονοκόμματο,φιλιά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σιγά μη φαντάστηκα πως τεμπέλιασες!
Δεν πιστεύω να είσαι ακόμα εδώ που καίγεται ο τόπος!
Φιλιά στα παιδιά και σ' εσένα φυσικά γλυκιά μου χρυσοχέρα!

MINIMARKET είπε...

Όταν το δώ τελειωμένο θα σου πώ !!!
Αυτό το " μερικοί - μερικοί " δεν νομίζω να αναφέρεται και σε μένα ?
Χαχαχαχα!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αστερι μου καλοριζικο το blogακι σου.

πουαντερι είπε...

Ρενα μου τι κανεις;
Ωραιο ειναι αλλά λιγο βαρετο στο πλεξιμο, ειναι πολυ λεπτο το νημα και νομιζω πως δεν προχωράει καθολου.

πουαντερι είπε...

Γιαγιακα μας φιλια πολλα και σε σενα!!!
Εδω ειμαι και μας τρωει το αιρκοντίσιον.

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ Oποιος εχει την μυγα μυγιάζεται λενε.....χι!χι!χι!

marilise είπε...

μωρέ είσαι εσύ μια και μοναδική και άλλη δεν γίνεται !!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άστα αυτά, πάλι τεμπέλιαζες βλέπω!!!!!!!

Eleni είπε...

Καλησπέρα και από εμένα, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε τελικά!! μια ερώτηση μόνο, το σχέδιο για το σάλι πού μπορώ να το βρώ? και τι μέγεθος βελονάκι χρησιμοποιείτε??
ευχαριστώ και υπομονή με τη ζέστη!!!