Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010

Τι ωραια που περασαμε!!!!!!!!!!

Τελικα τα καταφεραμε μονο 4 να ερθουμε στην συναντηση.
Μα περασαμε πολυ ωραια.!
Αναμεσα στις δροσιστικες γουλιες του υπεροχου καφε που μας εφτιαξε ο ευγενεστατος καταστηματαρχης μιλησαμε για πλεξιμο, κοσμημα, μοδα,μεχρι και πολιτικη ανάλυση καναμε.
Γνωρισαμε την olivetreegirl, ειναι μια υπεροχη κοπελα και χαρηκα πολυ
για την ευκαιρια που ειχα να την γνωρισω απο κοντα.
Ειδα την Μανια μια πολυ καλη φιλη  και πολυ χρυσοχερα,
που παντα χαιρομαι την παρεα της,
μας ειχε φερει υπεροχες μπομπονιερες απο την βαφτιση της γοργονας της που φυσικα ηταν φτιαγμενες απο την ιδια. Οπως και οι υπεροχες  δερματινες σαγιοναρες που φορουσε!!!!!! Τις ερωτεύτηκα.
 Η κορη μου περιττό να σας πω πως  ξετρελάθηκε με τις γοργόνες!!!!
Ηταν φυσικα και η ΕΥΑ μου!
Φορουσε ενα καταπληκτικο κολιέ με μετάξι και κορδονια πλεκτά.
Τι φτιαχνουν τα χερια της βρε παιδια; Αριστουργηματα!
Φετος μου την εσκασε και δεν θα ερθει καθολου στο καμπινκ, θα κανει διακοπες αλλού.
Κριμα γιατι περναω πολυ ομορφα μαζι της.
Αντε βρε σε συγχωρώ, να περασεις ομορφα οπου κι αν πας.
  Βεβαια οπως καταλαβατε μηχανη δεν ειχε καμιά μας και φυσικά δεν βγαλαμε φωτογραφιες.
Μετα την κουβεντουλα και το καφεδακι πηγαμε και μια βολτα απο το ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ οπου
πηρα εγω ενα κουβαρι συμπληρωμα για το πλεκτο μου.
Το ωραιοτερο ομως θεαμα ηταν η Ευα που κρατουσε μια αγκαλια νηματα και ειχε στο πρόσωπό της  μια χαρα σαν τα μωρα που τους χαρισες το αγαπημενο τους παιχνιδι.
Ειχε ενθουσιαστεί τοσο πολυ απο τα χρωματα που πηρε σχεδον ολες τις αποχρώσεις που υπηρχαν.
Ουτε 1, ουτε 2, ουτε 3 αλλά 10............
Πολυ το ευχαριστήθηκε!!!!
Μα πραγματικα δεν ηξερες ποιο χρωμα να διαλεξεις. Περιμενω τωρα να δω τις διμιουργιες της να τις θαυμασω.

Ετσι ομορφα περασε το απογευμα μας, το χαρηκα παρα πολυ και ευχομαι να το ξανα κανουμε κοριτσια συντομα.

11 σχόλια:

rena είπε...

Ωραία βλέπω περάσατε κρίμα που δεν είχατε φωτο μαζί σας.
Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο σας κορίτσια! πάντα έτσι να περνάτε όμορφα και δημιουργικά!! Τι όμορφη παρέα που θα κάνατε!! Ζηλευω πολύ!

Φιλάκια πολλά πολλά Πουαντερίτσα μου!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου τελικα γιατι δεν ηρθες; εισαι μακρια;

πουαντερι είπε...

Αχ βρε ΛΙΤΣΑΚΙ επρεπε να ερθεις αλλά φανταζομαι οτι θα βαριεσαι και ενα βημα να κανεις τωρα με την φουσκωμενη κοιλιτσα σου.
Στην επομενη συναντηση θα ερθεις και θα εχεις και τα μωρα σου μαζι.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πάντα καλά να περνάτε, ζηλεύω που είμαι μακριά

erifili είπε...

Εύχομαι πάντα να περνάς τόσο όμορφα και κάποια στιγμή να συναντηθούμε.Δεν είμαι μόνο εκτος Αθηνών, εργάζομαι κιόλας, και όπως καταλαβαίνεις ελεύθερος χρόνος ελάχιστος.

nefeli είπε...

Γειά σου Πουαντερίτσα! Τί ωραία που τα περάσατε πίνοντας καφεδάκι και συζητώντας για τα αγαπημένα σας χόμπυ!!! Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να έρθω και εγώ!!!! Φιλάκια!!!!

olivetreegirl είπε...

Πολύ χάρηκα που τα είπαμε επιτέλους κι από κοντά!!! Να το ξανακάνουμε!!!!

Asteri είπε...

Μπράβο ζαίρομαι που περάστε όμορφα!!! κρίμα όμως ......... δεν το είδα οτι θα συναντιόσασταν κλαψψψ

MINIMARKET είπε...

Τελικά και χωρίς εμένα βλέπω ότι περάσατε καλά ! χαχαχα!!
Να είστε καλά και έχετε πάντα τέτοια !!!!

creationsbyeve είπε...

χαχα φιλεναδίτσα 20 πήρα όχι 10!!!!!φιλιά