Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010

Δεν καθομαι και εγω στα αυγα μου..........

Πολυ ζεστη ρε παιδιαααααααααα
Εχω λαλήσει απο την ζεστη, μας εχει φαει το αιρκοντισιον αλλά δεν γινεται αλλιώς.
και δεν μου φτανει η ζεστη, δεν ξερω τιθελω και εγω και αφου πλεκω-πλεκω το βασανακι μου,
ξερετε για ποιο λεω ε;
Αρχισα και ενα ακομα αμάνικο μπλουζάκι.
Αυτο βεβαια εχει εναν λογικο αριθμο πόντων και προχωράει καλα
Οι φωτογραφιες ειναι απο το κινητο μου και δεν ξερω αν μπορειτε να δειτε καλα,
γιατι την μηχανη ολο ξεχναω να την φωρτισω.....ζεστη παιδι μου δεν σας το ειπα;

Το σχεδιο ειναι πολυ ωραιο, εδω ομως δεν φαινεται καλα.

Η Μιλου να δείτε τι τραβάει απο την ζεστη.....
απο αγκαλια σε αγκαλια παει.
και απο ξάπλα σε ξάπλα.....
Ειναι περίπτωση αυτο το σκυλι!!!!!!!!!!!!!!!
Ολο χάδια θελει!!!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Φιληνάδα μου τι όμορφες εικόνες! Πάνε στη κόρη μου να δεις ανάλογες..πήρε ΚΑΙ γατί.. τι να πω άλλο.Το πλέξιμο υπέροχο, μου άρεσαν τα χρώματα, ο συνδιασμός τους καταπληκτικός.

erifili είπε...

Πουαντερί μου το μπλουζάκι υπέροχο.Πολύ ζεστά χρώματα και το σχεδιάκι πανέμορφο.Σας ζηλεύω με την Μιλού σας.Το δικό μου κανισάκι απεβίωσε πριν ένα χρόνο. Το είχα 11 χρόνια και φυσικά μου λείπει.
Υπομονή με την ζέστη, και εγώ μέσα με το αιρκοντίσιον

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

κούκλα η Μιλού
και το πλεκτό έχει όμορφα σχέδια, ζέστη-ζέστη αλλά όλο και πλέκεις!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ωραία τα χρώματα!! Αντε να το δούμε και τελειωμένο!!! Φιλάκια πολλά πολλά Πουαντερίτσα μου!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

ωραίο το πλεχτό.τι να πουν και τα δικά μου σκυλάκια(3).ζέστη και υγρασία εδώ πάνω.φιλιά

Asteri είπε...

Πολύ όμορφο το πλεκτό!!καλά εεεεεεεεε και η σκυλίτσα μια κούκλα είναι!!!

MINIMARKET είπε...

Για το πλεκτό ...τι να πω ..!!!!
Για την ζέστη , μην δίνεις σημασία .
Καλοκαίρι είναι βρε και θα περάσει !!!!!
Τώρα το καλύτερο από όλα !!!
Απέκτησα και εγώ σκύλο !!!
Και το όνομα αυτού Αρής !!!!
Τι να τα κάνω τα παιδιά μου , με τρελάνανε ......

Maria Z είπε...

Τι ομορφιές είναι αυτές!!!!! Απο ζέστη άλλο τίποτα κι εμείς εδώ λιώνουμε!!!! Φαίνεται πολύ όμορφη η μπλούζα και όλες οι φωτό είναι πολύ όμορφες!!!!

rena είπε...

Ωραία χρώματα διάλεξες άντε να το δούμε και τελειωμένο!
Και το δικό μας το λιζάκι(σκυλάκι)έτσι κάνει όλη μέρα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αυτό το αιρ κοντίσιον δεν λέμε κι εμείς να το κλείσουμε τόσες μέρες!
Καλό-κακό δεν ξέρω, αλλά και αυτή η ζέστη δεν αντέχεται!
Το πλεκτό σου έχει πολύ όμορφα χρώματα!!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!!

olivetreegirl είπε...

Αυτό που είχες φέρει τις προάλλες είναι? Καλέ πώς μεγάλωσε τόσο? Πλέκεις πολύ γρήγορα!!!

maria είπε...

πουαντερι μου θα με δωκεις και μενα λιγο απ το λιμοντσελο σου??? εεε??
και η ηρα μας απο δω και απο κει παει.. αν κ τη κουρεψαμε..μια φορα ειχε αφησει ο ακης ενα κουβα νερο για τα λουλουδια στο μπαλκονι κ ωσπου να μπει κ να βγει η ηρα ηταν μεσα στο κουβα...
πολυ ζεστη, αναρωτιεμαι πως τη παλευετε εδω περα!! εγώ έχω λαλήσει! ψάχνω να βρω ερκοντισιο να βαλω στο σπιτι αλλά με φαίνεται μάταια αφού σε λίγο θα φύγω..(πιστευω!)
δε μπορεσα να ερθω στη συναντηση γιατι ημουν κομμάτια απ τη δουλειά.. κάτι οι άδειες, κάτι η έλλειψη προσωπικού, κάτι η ζέστη, κάτι οι θερμοπληκτοι τρελοι ασθενεις...
ευτυχώς αυτές τις μέρες φυσάει δροσούλα!!
φιλάκια πολλά!! και καλόπιοτο το λεμοντσέλο !