Κυριακή, 1 Αυγούστου 2010

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

Μπήκε και ο Αύγουστος που σημαίνει οτι ολοι περιμένουν τις μερες της ξεκούρασης.
 Τέλειωσα την μπλουζα μου και ειπα να σας την δείξω.....
μονο που οι φωτογραφίες ειναι απο το κινητό μου και δεν ειναι και πολυ ωραιες και καθαρές.
Σας υπόσχομαι ομως οτι θα τις ξανά τραβήξω με την μηχανή μου και θα τις βάλω.

Τωρα κανονικά θα έπρεπε να συνεχίσω το βασανάκι μου ε;!
αλλά βρε παιδια το εχω πάρει με κακο ματι και δεν μου κανει ορεξη να το πιάσω.
Μιά λέω θα το ξηλώσω, απο την άλλη όμως λυπάμαι και τον κόπο μου και ετσι το εχω μεσα στην τσάντα του πλεκτού να το βλέπω.
Βέβαια δεν του ειμαι και πολυ πιστή, γιατι εδω και μερες φλερτάρω με ενα μοντελάκι που εχω δει σε ενα περσινό ΕΚΕΙΝΗ.
Εδω φυσικά το εχει με μάλλινο νήμα, ειναι ενα υπέροχο γιλέκο φθινοπωρινό!!!!!!
Θα σας πω την αμαρτία μου καλεεεε!!!!
Το άρχισα χθες το βράδυ με νημα βαμβακερό μερσεριζέ σε θαλασσί χρώμα.
Εχει πολυ λεπτομερείς οδηγίες και δεν θα δυσκολευτω καθόλου να το πλεξω.
Το μονο άσχημο ειναι οτι δεν σηκώνεις απο το σχεδιο τα ματια σου καθόλου, αλλά ο Βασιλης μου, το πήρε και θα μου το εκτυπώσει στην δουλειά σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Ετσι θα μου ειναι πιο εύκολο με μια ματιά να βλέπω που βρίσκομαι.
Περιττό να σας πω οτι απο χθες εχω ενθουσιαστεί πολυ με ετούτο το πλεκτό ε;!

12 σχόλια:

anthivolon είπε...

Πολύ όμορφα, καί αυτό που μόλις τελείωσες καί αυτό που ξεκίνησες να κάνεις. Περιμένουμε να το δούμε και τελειωμένο.
φιλάκια

Asteri είπε...

Καλά εεεε τέλειο το μπλουζάκι!!!! καλέ μη το ξηλώσεις το πλεκτό!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια ευχαριστω πολυ!!!
Αστερι δεν θελω και εγω να το ξηλωσω το λυπαμαι, το εχω αφησει προς το παρον και βλεπουμε.

rena είπε...

Καλό μήνα!!!
Πολύ όμορφο το πλεκτό σου,όσο για το άλλο, μη το ξηλώσεις θα έρθει η μέρα που θα σου έρθει η έμπνευση.
Το μοντέλο σου έχει άδεια;

πουαντερι είπε...

Χα!χα! ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟς ΜΑΛΟΝ ΦΟΡΕΜΑ ΘΑ ΤΗς ΈΠΕΦΤΕ.

Δημιουργία είπε...

Μεγεια,μεγεια καλοφορετη, να την χαρεις με την καρδια σου.Καλο μηνα να εχεις.

maria είπε...

ποτε τα πιανεις ποτε τα τελειωνεις!! χρυσοχερα μου!
με χρεωστας λεμοντσελο ε!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δεν παίζεσαι πουλάκι μου!
Το βλέπω να τελειώνει πολύ σύντομα, μέχρι να δούμε την αρχή..τσουπ!έφτασες στο τέλος!!

Θα ήθελα να σου κάνω παρέα την ώρα που ξαπλώνεις, να μην κλείσεις μάτι από το μπουρου-μπούρου, που σταματημό δεν έχω!

Φιλιά στα αστέρια σου και σ' εσένα!

big mama είπε...

Καλό μήνα και με γεια το πλεκτό σου!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου θα καναμε ξενυχτι σουπερ!!!!

Μαiρη είπε...

Με 'γειά και καλοφόρετο!!! Εγώ επιμένω να τελειώσεις και το άλλο μπλουζάκι! Έχει καταπληκτικό τελείωμα!!!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια ευχαριστω!!!!!!