Τρίτη, 3 Αυγούστου 2010

Καλά προχωράει..........

Μια χαρα προχωράει το μπλουζάκι μου.....
Δεν πιστευω ομως οτι θα προλάβω να το τελειώσω πριν φυγω και με στεναχωρεί το θεμα.
Βλεπετε για να το πλέκω πρεπει να εχω μπροστά μου συνέχεια το σχεδιο και κατι τέτοιο εκει που θα παω δεν νομιζω να ειναι και ευκολο.
Δεν με αφηνουν βλεπετε να αγιάσω εκει;!
Όλο μπυριτσες, τσιπουρακια και μεζεδάκια θα ειμαστε και οπως καταλάβατε που μετα μυαλό για πλεξιμο εγω.
Τελος παντων μην κανω και την δυσκοληηηηηηη αφου τρελαίνομαι και εγω για τετοια!!!!!
Να εδω και μια κοντινή....
Αυτα τα νεα μου, κατα τα αλλα λιώσαμε σήμερα απο την ζέστη ρε γμτ....
!!!!



κι ακομα λιωνωωωωω!!!!

23 σχόλια:

anthivolon είπε...

Καλύτερα τα ουζάκια και οι μπυρίτσες αυτήν την εποχή, θα έρθει ο χειμώνας και τότε αναγκαστικά τί θα κάνουμε; Έχεις επομένως καιρό για πλέξιμο. Ωστόσο αυτό που μας έδειξες μέχρι τώρα είναι πάρα πολύ όμορφο!!
Καλό βράδυ

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

λιώσαμεεεεεεεεε!που θα πάει,δεν θα δροσίσει,τότε να δεις πλεκτά.το δικό σου γίνεται τέλειο.φιλιά.

Asteri είπε...

Χμμμμ βλέπω το προχώρησες αρκετά :-)
Ναι μωρέ γαμώτο πάρα πολύ ζέστη σήμερα και δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!
Θα λιώσουμε πάλι σήμερα.
Ετοίμασε βαλίτσες και άσε για λίγο τις βελόνες...
Καλά να περάσετε και τα παιδιά να χαρούν!!!
Πολλά φιλιά!!!

πουαντερι είπε...

Κουραγιο κοριτσια που θα παει θα χειμωνιασει.

dhmhtra είπε...

Εμείς ακόμη δεν ζεσταθήκαμε...είναι νωρίς να ζητάτε το χειμώνα!
Πολύ καλό το μπλουζάκι!

Magda^_^ είπε...

Ax σε από ζέστη άλλο τίποτα!!
Μου αρέσει πολύ το χρώμα που έχεις διαλέξει για το μπλουζάκι!
Καλά να περάσεις!!!!!
Καλημέρες!!

XRYSOULA είπε...

Καλή σου μέρα και καλό μήνα...

Μαiρη είπε...

Θέλω χειμώνααααα!!!!
Υ.Γ. Τέλειο γίνεται το μπλουζάκι!!!

MINIMARKET είπε...

καλέ , τι μου το έκανες το chat ?

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ζέστη!!!!!!!
τώρα δεν είναι καιρός για ζόρικα σχέδια, τι θα φτιάξεις το Σεπτέμβρη που θα ανοίξουν τα σχολεία και θα κλειστείς μέσα, έ;

Maria B. είπε...

φιλιά πουαντερούλα μου !!!
τέρμα οι διακοπές Μαράκι ???

καλή σου μέρα

Maria B. είπε...

ξέχασα να ευχηθώ καλό μήνα !!!

πουαντερι είπε...

Χα!χα! το chat ξαφνικα μετα απο ενημερωση που εγινε απο τα windows εβγαλε κατι τεραστια γραμματα που προσπαθησα να τα διωρθωσω αλλά τιποτα.
Το εβγαλα και οταν προσπαθησα να το ξαναβαλω απο την αρχη μου ελεγε οτι δινω λαθος τα στοιχεια.....αμα πια ζαλαδα με επιασε, αει σιχτιρ.
Θα προσπαθησω παλι αυριο.

πουαντερι είπε...

Μαρια Β οχι θα φυγω παλι καλο μηνα και σε σενα!!

Γαστεροπλξ ειναι καλοκαιρινο και πρεπει να το τελειωσω μωρεεε.

Ξαδερφη ολα καλα;;;;;

Χειμωνας ρε παιδια μια χαρα ειναι!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλα μωρε ολο πλεκεις??Εγω απο τη ζεστη ειμαι γκολ.Ειμαι Αργος 5 μερες τωρα.Ηθελα πολυ να σε δω να τα πουμε.Ακομα περιμενω τηλεφωνο σου.χαχαχα!!Στη συναντηση δεν ηρθα γιατι μαζευα κατι καλοκαιρινα μαθηματα επειδη θα εφευγα.Θελω πολυ πια στην Αθηνα απο Σεπτεβρη να τα πουμε.Θα ειμαι εδω για μια εβδομαδα ακομη και μετα παω Κυμη στο χωριο του Γιωργου.Εσυ που θα πας διακοπες??Οπου ομως και να εισαι να περνας καλα και να κοιταζεις πανω απο ολα εσενα και ό,τι αγαπας.Φιλια ,καλα να περνας.Δαναιδα.....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλέ τι χειμώνας?
Εγώ δεν έχω πάει ακόμα διακοπές, μια βδομάδα πήγα δηλαδή όλη κι όλη για να μην λέω και ψέματα;-)
Εντάξει, η ζέστη δεν αντέχεται, αλλά μην μου φέρνετε και τα ... χιόνια από τώρα!!!
Το πλεκτό σου έχει πανέμορφο χρώμα!!!
Φιλάκια!

Betty's Cuisine είπε...

Είπε κανείς για χειμώνα;;;
αααα μην ακούω τέτοια από τώρα...
η θερμοκρασία βέβαια θα μπορούσε να πέσει λίγο η άτιμη ε;

Ωραίο το μπλουζάκι και σε χρώμα και σε σχέδιο, άντε να μας το δείξεις τελειωμένο!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου τι καταπληκτικό είναι αυτό που πλέκεις!! Έχεις δίκιο για τη ζέστη!! Φανταστικό το καλοκαιρι αλλά να το περνας όπως μας περιγράφεις... με μπυρίτσες και ουζάκια και βουτιές!!! Οχι ολή τη μέρα κλεισμένη στο σπίτι με κλιματιστικό ,καλή ώρα όπως εγώ!! Αλλά δεν παραπονιέμαι πολύ γιατι ειναι για καλό σκοπό!! Φιλάκια πολλά πολλά σε σένα και στα μικρά σου!!

kiki είπε...

Ωραίο σχέδιο και χρώμα!

MINIMARKET είπε...

Ακόμη δεν το βρηκες το cbox ?
Και εγώ τώρα που θα σου γράφω ?

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

Δε βρήκα το τηλέφωνο σου, οπότε σου στέλνω από εδώ τις ευχές μου για τη γιορτή σου,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ, λοιπόν, πάντα με υγεία και δημιουργικότητα, πολλά πολλά φιλάκια

Magia da Inês είπε...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha... amei!
Está tudo muito lindo, criativo e de bom gosto.
Boa semana!
Tudo de bom!!!♥
Beijinhos.
Itabira♥♥
♥♥Brasil