Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010

Αυγουστιατικο φεγγαρι.............



Δεν ειναι πολυ όμορφο;!
Το θαύμασα απο την ταρατσα μας, μιας και δεν μπορω να παω καπου αλλου αφου τα παιδια κοιμούνται ανεβηκα με την Μιλου στην ταρατσα μας για να το θαυμασω.
Πηρα  μια καρεκλα, και ενα σφηνάκι Λιμοντσελο και καθίσαμε παρέα θαυμάζοντας το ομορφότερο και πολυτραγουδημένο ολόγιομο φεγγάρι.
Γιαυτό ρε παιδια μας γουστάρω πολυ σαν λαο, οταν το εχουμε αναγκη κανουμε γιορτη ακομα και την πανσέληνο.

Βεβαια σας ειχα υποσχεθεί οτι θα σας δείξω και φωτογραφίες των διακοπών, αλλά δεν θα τις βαλω γιατι εμαθα οτι μπαίνουν και ανεπιθύμητοι εδω μεσα, που δεν εχουν τουλάχιστον την αξιοπρέπεια να μην κρύβονται, αλλά να που τους ανακάλυψα τωρα, ο κοσμος βλεπεις ειναι πολυ μικρος και δεν κρύβεται τιποτα.
Ακούς ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ; βρες μου τροπο να τους πετάξω έξω σαν την ψείρα απο τον γιακά.

Θα σας δειξω ομως μερικες αλλες.............
Η αγαπημένη μου γωνιά στο μπαλκόνι μας!
Εκει καθομαι και πλεκω, πινω τον καφε μου, ονειρεύομαι......
η θεα απο πανω..............
Οταν βρεχει παλι εδω εξω καθομαι και ρουφαω ολες τις μυρωδιές της βροχής προσπαθώντας να τις χορτάσω.
τα λουλουδάκια μου που μεγάλωσαν αρκετά, μου κανουν παρέα και αυτα.................
και φυσικά το πλεκτό μου.
Δεν το πηρα μαζι μου στις διακοπες γιατι ηθελε μέτρημα και δεν θα κατάφερνα να το πλεξω σωστά, γιαυτο το αφησα πισω να φυλάει τα υπόλοιπα.
Βρισκομαι τωρα εκει στην μπλε γραμμή που βλεπετε, προχωράει καλα θα ελεγα.
Οταν λεω οτι ειμαι στην μπλε γραμμη εννοώ οτι το πλεκω κυκλικά χωρις ραφες ετσι τελειώνω ταυτόχρονα και το πισω και το εμπρός..!!!

23 σχόλια:

anthivolon είπε...

To θαύμασα κι εγώ πριν λίγο στον προαύλιο χώρο του Μουσείου της Ακρόπολης όπου είχε και μία καταπληκτική συναυλία με τραγούδια που μιλούν για το φεγγάρι. Ήταν μαγευτικά, καταπληκτικά, υπέροχα!!!
Και του χρόνου!!

πουαντερι είπε...

τυχερουλα!!!!!!!!!!!!!!!

rena είπε...

Mαγευτικό δεν είναι!
Το θαύμασα κι εγω και δεν χόρταινα να το φωτογραφίζω θα τις βάλω μόλις μπορέσω εσύ είσαι πιο γρήγορη από εμένα χα χα!
Καλό πανσεληνοβράδυ!!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

υπέροχο αυγουστιάτικο φεγγάρι.το είδα από το σπίτι.το πλεχτό προχωρά βλέπω.για πες περισσότερα για τους ανεπιθύμητους τι κάνουν δηλαδή;φιλιά.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αχ αυτό το Αυγουστιάτικο φεγγάρι τι μας κάνει!!!!!!!
φιλάκια

Μαiρη είπε...

Πράγματι, το Αυγουστιάτικο φεγγάρι είναι μοναδικό!!!

XRYSOULA είπε...

Α ρε ξαδέλφη!!! Πάντα μοιράζεσαι μαζί μας ομορφιές.Τα μικρά μου τι κάνουν?Ετοιμαζόμαστε για το σχολείο?
Φιλιά πολλά..

MINIMARKET είπε...

καλησπέρα !!!! αύριο φευγω για διακοπές !!!!
όσο λείπω ρίξε και καμμιά ματιά στο μπογκσπιτο μου , να μην μου το ρημάξουν !!!

αχτίδα είπε...

Είναι σαν να είμαι σπίτι σου ,πίνω το καφέ μου, η Μιλού παίζει με τη Κλώντη κι εσύ μου μαθαίονεις αυτό το ...άτιμο το λάστιχο στο πλεχτό που δεν μπορώ να το μάθω!

πουαντερι είπε...

Ρενα: ναι αλλα οι δικες ου θα ειναι πιο ομορφες απο εκει που εισαι.

πουαντερι είπε...

Φορτουνατα μου τι να σου πω απο εδω; καλυτερα να φυλαμε τις φωτογραφιες μας πιο καλα και οτι γραφουμε εδω να ειναι μονο οτι δεν εχει πληροφοριες που δινουμε αθελα μας.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ, ΑΧ!ΑΧ! κι αμα το βλεπεις και με την Μιλου αγκαλια;! ΑΧ!ΑΧ!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου ποτε θα χειμωνιάσει να πιούμε καφε;;;;

πουαντερι είπε...

ΞΑΔΕΡΦΗ!!! σου εστειλα mail το ειδες;

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ στα λεω και απο εδω: ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!

Εβαλα την Μιλού στο ποδι σου να φυλάει!!!

πουαντερι είπε...

ΑΧ! μωρε ΑΧΤΙΔΑΜΟΥ σε διαβαζω αλλά τι να σου γραψω;
Νοιωθω την θολουρα σου, μα μην σε νοιαζει ολοι ετσι θα καναμε.
Α! και αμα μαθεις το τηλ. του ομορφογιατρου το θελωωωωω!

big mama είπε...

Πράγματι, τι λαός είμαστε!!! Το χαιρόμαστε το φεγγάρι μας!
Τι κρίμα να μη δούμε και άλλες φωτογραφίες!!

XRYSOULA είπε...

Δεν πήρα τίποτα...

eirini είπε...

Ήρθα για καφεδάκι στο μπαλκόνι και λεμοντσέλο στην ταράτσα!!!!

Ουσττττττ στους ανεπιθύμητους και βάλε τις φωτογραφίες από τις διακοπές!!!!

Φιλιά πολλά πολλά!!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνη μου με εχουν κανει φουρκα απο τα νευρα μου οι μαλακες!!!!!!

olivetreegirl είπε...

Επιστρέφουμε βλέπω σιγά σιγά στη βάση μας!!! Καλό μας φθινόπωρο!!!

πουαντερι είπε...

Καλώς μου την!!!!
Μπηκες στο Ravelry? εχουμε συναντηση.

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Passei para rever seu espaço.
Continua lindo e agradável.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil