Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

Αντε βρε παιδια να δουμε και λιγες δροσιες!!!!!
Μπάφιασα πια με τοση ζεστη, αν και νομιζω πως ο χειμωνας αργεί,
για να μην πω οτι ισως να ειναι και ψεύτικος οπως περυσι.
Παντως εμεις με τις πρωτες δροσιες ειχαμε και εμπνευση για κατασκευες.
Εδω η Ειρηνη ποζαρει ολο περηφανεια για την κορνιζα της που εφτιαξε.
Καθε μεσημερι βλεπουμε το "ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ" μια εκπομπη πολυ καλη για παιδια στην ΕΤ1, απο εκει λοιπον ειναι και οι οδηγιες.
 Κοιτατε καλε την χαρα της;!!!!
Χθες λοιπον το απογευμα ειχαμε την συνάντησή μας οι πλεκτριες και μετα απο τοσο καιρο θα ειχαμε πολλα να πουμε.
Μα εγω δεν τα καταφερα να παω δυστυχώς......
Ειχα μια μικρη και ευτυχώς με αίσιο τελος περιπέτεια με την Μιλου.
Την πηγαμε που λετε να κανει εμβολια και να κουρευτεί λιγο γιατι ειχε γινει σαν αρκουδακι.
 Νατη εδω στις ομορφιες της............
Εκει μετα το κουρεμα ειδαμε και κατι στο δερμα της που έμοιαζε με κτύπημα.
Ευτυχως ομως ειναι μια δερματίτιδα(το εχει αυτο η ρατσα της).
Απλα θα την περιποιηθώ για λιγες μερες με μια κρεμουλα και αυτο ειναι ολο, θα της περασει.
Ομως η γιατρος,  εκανε παλι νύξη για την στείρωση (που πρεπει να της κανω) και αρχισα παλι να την σκεφτομαι την καημενουλα μου.
Πολυ την λυπαμαι βρε παιδια που θα της το κανω αυτο αλλά ξερω πως ειναι για το καλο της και ετσι πηραμε την αποφαση οταν θα δροσίσει λιγο ο καιρος να την κανει.
Παντως μετα απο τοση ταλαιπωρία που περασε εκει η μικρη μας, εγω η γαιδουρα της εκανα και γυμνάσια το βραδυ.
 οταν θελει χαδια ετσι ξαπλωνει βρε παιδια .........
εδω οτι την επαιρνε ο υπνος, (μαλλον απο το εμβολιο και την αντιβιωση νυσταζε) και εγω την πειραζα συνεχεια......
μεχρι που μου γυρισε την πλατη της.
Δειτε παρακατω το βιντεο να γελασετε.

24 σχόλια:

Asteri είπε...

Καλό μήνααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!
Καλά εεεεεεεε μια κουκίτσα η Μιλού σου!
Πολλά φιλάκια

Μαiρη είπε...

Κακούργα!!!! Δεν αφήνεις το ζωντανό να ησυχάσει!!!! Το απειλείς με το σκουπάκι!!!!
Κουκλάρα η κόρη!!!

marilise είπε...

καλό μήνα , νομίζω πως ή κορνιζα της νεραιδούλας σου είναι ομορφότερη απο αυτήν του Ουράνιου τόξου Άξια Αξια !!!!
όσο για την Μιλού χάντρα βάλτε της !!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ.ΚΟΥΚΛΕΣ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό μήνα!!!
Και σταματα βρε να την ταλαιπωρείς την Μιλού που είναι μία κούκλα!
Φιλάκια!

πουαντερι είπε...

Γεια σου ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ εσυ!!!!

πουαντερι είπε...

Χα!χα! βρε Μαιρη μου το μονο που φοβαται ειναι το σκουπακι το επαναφορτιζομενο.

πουαντερι είπε...

marilise ασε εχω δυο κουκλες εδω μεσα (κουκουβαγιζω ή μου φαινεται;) και με τρελαίνουν!!!

πουαντερι είπε...

Σκρουτζακο καλωσόρισες και απο εδω!!!

πουαντερι είπε...

Ελενα το τι γελιο κανω καθε φορα που σκουπιζω δεν λεγεται.
Ερχεται ομως η ατιμη συνεχεια και μου τρίβεται ξερει οτι την λατρευω.

Magda^_^ είπε...

Nα έχεις ένα υπέροχο μήνα!! Κούκλα η κόρη όπως πάντα! Και η Μιλού φυσικά!
Φιλιάαααααα<3

rena είπε...

Μπράβο στην Ειρήνη που ασχολείται με κατασκευές τώρα που έχει ακόμα διακοπές!
Καλό μήνα!
Καλό φθηνόπωρο!

ΓΩΓΩ είπε...

Καλο μηνα σου ευχομαι!!!

Maria Z είπε...

χα χα κούκλα και η κόρη και η μιλού!!! Να την χαίρεσαι την κορούλα σου και είναι υπέροχο που ασχολείται με κατασκευές!!! Παλιά στην Ερτ 1 είχαν μια ακόμη πιο όμορφη εκπομπή για παιδιά το "ΦραΠαιδιά με μαρμΕλλάδα" και είχε υπεροχες δημιουργίες-πληροφορίες και ο,τι βάζει ο νους. Κρίμα που δεν το συνέχισαν! Φιλιά

αχτίδα είπε...

Καλέ σας είδα , σας θυμήθηκα όλους και σας επιθύμησα γλυκά μου πλασματάκια!Απο που ν' αρχίσω τα φιλιά, αποτην Ειρηνούλα σου, τη Μιλού, το αγοράκι σου , τον καλό σου και πρόσχαρο ανδρούλη και τέλος εσένα φίλη μου που θα σε σκέπτομαι όλο το χειμώνα με το κασκολάκι σου!( ένα μου άφησαν οι άπληστες!)

πουαντερι είπε...

Γεια σου Μαγδα με τα ωραια stik.

πουαντερι είπε...

Ρενα καλημερα! η Ειρηνη εχει τρελα με τις κατασκευες και μου αρεσει πολυ αυτο γιαυτο δεν της λεω τιποτα που εχει ενα γραφειο μονιμα ανακατεμενο.

πουαντερι είπε...

Γωγω μου καλωσόρισες απο τις διακοπες.Χαζευα το φρατζολινι σου στην αμμουδιά.

πουαντερι είπε...

Αχ Αχτιδα μου και εγω θελω να την ξανακανω αυτη την βολτα προς τα πανω, μου αρεσε πολυ.

πουαντερι είπε...

Μαρια Ζ εγω εβλεπα και μια αλλη ξενη εκπομπη το ART ATAC νομιζω λεγοταν και ειχε υπεροχες κατασκευες.

Ελενη Τ είπε...

Καλως σε βρηκα πουαντερι..καλο μηνα να εχεις...ομορφη η κορουλα σου να σου ζησει...εγω ειμαι σκυλομανα χεχεχε
Και η δικια μου ειναι κατασπρη...κοντευει 11 χρονων και και ακομα κωλο δεν βαζει κατω...
http://i55.tinypic.com/1f9rg2.jpg
και φυσικα εχουμε και εμεις ενα θεματακι με τις ηλεκτρικες σκουπες και τα σκουπακια,εξαφανιζεται στο λεπτο...μη στενοχωριεσαι για τη στειρωση...εγω κοντεψα να την χασω περσυ επαθε πυομητρα και στο τσακ προλαβα και την πηγα και της εκανε αφαιρεση για να τη σωσει...εμαθα οτι το παθαινουν συνηθως οσα δεν εχουν γεννησει και δεν εχουν κανει στειρωση...ευτυχως το ξεπερασε και ειναι μια χαρα...φιλια και να περνας καλα!!!

πουαντερι είπε...

Ελενη καλωσόρισες θα παω να της την κανω και εγω.

loulou είπε...

Καλό μηνα, και καλό φθινοπωρο νάχουμε!!!
Μωρέ το μωρό μου ντρεπότανε!!
Μια κούκλα ειναι πάντως!!!

Φιλάκια και να μείνουμε πάντα παιδιά...

Loulou.

RIRI είπε...

εχω δει το βίντεο 5-6 φορές, μαζί με τον ΤΟΜΜΥ ,o οποίος νομίζει οτι η απειλή για το σκουπάκι αφορά αυτόν, διότι τυχαίνει να το φοβάται κι αυτός. Καρφώνεται μπροστα στον υπολογιστή και μόλις ακουστη η λεξη σκουπάκι αρχίζει και γαυγίζει.. Τι να πω.. μακάρι να μπορούσα να τραβήξω video να στο στείλω. Τί θα κάνουμε με τα ζωντανά μας...