Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2010

Φθινοπωρινές ετοιμασίες!!!!

Αρχίσαμε σιγα-σιγα!!
Λιγα σχολικά (δηλαδη μονο την τσάντα)
Ε! πηρε και ενα MP4 για να ακουει την μουσική της στις εκδρομές.
Οσο για τα οικιακά;
έφτιαξα μαρμελάδα ροδάκινο, επειδη εμεις την τρωμε και με γιαουρτι την αφησα με μικρα κομμάτια φρούτου, δεν την έλειωσα τελείως.
και για δοκιμη εφτιαξα και ενα μπουκαλάκι με αρωματικό ελαιόλαδο.
Εβαλα μεσα 1-2 σκελιδες λιωμένο σκορδο και 2 καυτερές πιπεριές.
Θα ειναι νόστιμο στην σαλάτα μας!!!!
 Όμως οσες δουλειές και να κανω δεν γίνεται να μην πλεξω.
Τελείωσα ενα μεγαλο σάλι (αντε να ερθει ο χειμώνας),
το μοντέλο μου έπιασε εντατική δουλειά παλι!!!!!!
το μπλουζακι προχωράει αργα αλλά σταθερά ειπαμε......
τωρα "εκοψα" τον λαιμο και συνεχιζω.
Το βαριέμαι μερικες φορες και πιάνω τα αλλα που δεν εχουν μέτρημα,
γιαυτό δεν εχει τελειωσει ακομη το "γεφυρι της Αρτας".
άρχισα παράλληλα και ενα άλλο σαλι,(εχω τρελαθεί φετος με τα σάλια ε;)
και φυσικά το μπολερό μου που το ειχα βγάλει φωτογραφίες έτοιμο
μα ξεχνούσα να σας το δείξω!!!!!
.

32 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δεν παίζεσαι με ΤΙΠΟΤΑ!!!

Είσαι η χαρά της ζωής κοριτσάκι μου, που όλα τα προφταίνεις δίνεις γλύκα άρωμα και χρώμα στην οικογένεια σου!

Καλά που δρόσισε γιατί το μοντέλο θα έσκαγε!

Βέβαια με τόσα δώρα πώς να σου αρνηθεί;
Φιλάκια!!!!!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου, ο λογος σου παντα με γλυκαίνει!!!
Πολλα φιλια σου δινω!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καταπληκτικά όλα,αλλά όντως το μοντέλο όλα τα λεφτά.να είσαι καλά.φιλιά.

Maria B. είπε...

καλή σχολική χρονιά Μαράκι μου, καλή πρόοδο στα παιδιά.

χρυσοχέρα μου εσύ !!!!


φιλια πολλά πολλά

Μαiρη είπε...

Με το καλό η νέα σχολική χρονιά!! Η κόρη μου βέβαια ξεκίνησε εχθές και φέτος θα έχει τα πρωτάκια!
Όσο για τις δημιουργίες σου? ΤΕΛΕΙΕΣ!!! Καλλιτέχνης και στην κουζίνα κα στο εργόχειρο!!!

neni είπε...

Καλή σχολική χρονιά να έχουνε τα μωρά σου Πουαντέρι μου!!
Σουπερ μοντέλο η κοράκλα σου!!!

olivetreegirl είπε...

Το μπολερό είναι υπέροχο!!!!! Άντε, καλό μας χειμώνα, ελπίζω με λίγο κρύο φέτος, για να τα χαρείς τα σαλάκια σου!!!

πουαντερι είπε...

ΦΟΡΤΟΥΝΑΤΑ μου σε ευχαριστω. Ολα τα παιδια του κοσμου να ειναι παντα καλα.

πουαντερι είπε...

Καλη τους χρονια Μαρια μου.

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου σιδεροκεφαλη η κορη σου και αν μοιαζει στην μαμα θα περασουν ωραια τα παιδια.

πουαντερι είπε...

Νενακι μου, δεν περναω το ξερω μα εσυ παντα τον καλο σου λογο τον αφηνεις. Να εισαι καλα!

πουαντερι είπε...

ΟΛΙΒΑΚΙ μου αραγε θα εχουμε φετος χειμωνα;

rena είπε...

Δεν σε προλαβαίνω σήμερα!
Το μπολερό τέλειο!
Το μοντέλο πρέπει να το πληρώνεις βαριά ανθυγιεινά πάντως είναι έτοιμη για μοντελινγκ να την προωθήσουμε!
Ωραία η ιδέα με το μυρωδάτο λάδι!
Μεγειά η τσάντα,και καλή σχολική χρονιά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

το μπολερό είναι τρέλα!!!!

το λαδάκι δεν το είχα σκεφτεί!!!! για πες λεπτομέρειες!!!

καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!!!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου δροσισε και αρχισα να ξαναζω!!!

πουαντερι είπε...

Ζαχαρουλα μου τιποτα το ιδιαιτερο δεν κανεις, βαζεις σε ενα μπουκαλι τα μυρωδικα που θες και το λαδι και απλα περιμενεις να παρει τα αρωματα.

kiki είπε...

Καλό φθινόπωρο!

Ανεράιδα είπε...

Υπέροχο το μπολερό! Κλέβει την παράσταση, μπράβο!! Καλό φθινόπωρο!

Dorothy είπε...

Καλέ η τσάντα είναι μεγαλύτερη από την Ειρήνη!!! Καλό Φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στα παιδιά!:)

Dee Dee είπε...

Αχ εγω ερωτευτηκα το τιρκουαζ σαλι!!!

Τελειο!!!!

Καλο φθινοπωρο πουαντερι μου!!

xxx

big mama είπε...

Πολύ ωραία όλα! Το μοντέλο σου έπιασε δουλειά βλέπω:)
Καλό Φθινόπωρο!

Ελενη Τ είπε...

Καλη σχολικη χρονια να εχουνε...τα πλεκτα σου ειναι τελεια...και η μαρμελαδιτσα το ιδιο φαινεται...οσο για το λαδι καλη πατεντα...καλο σαββατοκυριακο να εχεις...

πουαντερι είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

πουαντερι είπε...

Dorothy ειδες; φαντασου να γεμισει κιόλας!

πουαντερι είπε...

DeeDee να δω ποτε θα ερθει το κρυο για να το φορεσω.
Ειναι πολυ ευκολο, αν θες οδηγιες πες μου.

πουαντερι είπε...

BigMama ειδες; αρκετα εκατσε ε;!
Καλο φθινόπωρο!!!

πουαντερι είπε...

ΕΛΕΝΗ σε ευχαριστω πολυ!

Μινωΐτισσα είπε...

Σε καλώ σε παιχνίδι: http://vazoumar.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

creationsbyeve είπε...

Καλή χρονιά φιλενάδα μου!για τα πλεκτά τι ναπω??υπέροχα όλα!είσαι χρυσοχέρα, το έχουμε πει!!!!!!! φιλιά

Δημιουργία είπε...

Να χαρω εγω μια μαθητρια και ενα μοντελο.Καλη εβδομαδα Μαρια και καλα τελειωματα, γιατι βλεπω εχει πεσει πολυ πλεξιμο και εχουν παρει φωτια οι βελονες :)

erifili είπε...

Το μπολερό άπαιχτο, αλλά δεν θα έλεγα όχι και σε ένα βαζάκι μαρμελάδα ροδάκινο!!!

πουαντερι είπε...

Μινωϊτισσα ερχομαι και απο σενα.

Φιλεναδιτσα μου σε ευχαριστω!!!
ειχα ομως και την βοήθειά σου.


Κατερινα μου φωτια δεν λες τιποτα!!

ΕΡΙΦΙΛΗ ελα απο εδω να στο χαρισω με ολη μου την καρδια!!