Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

Για πολλα κεφια μιλαμε.............




Δωστα ολα μεγαλεεεεεε!!!!!!

7 σχόλια:

Asteri είπε...

χααααααχαχαχαχ ένας κούκλος!!!

Mamma el είπε...

Τρομερό βίντεο!

Έλα να παίξουμε καλέ!

http://mammael.blogspot.com/2010/09/blog-post_4723.html

Μαiρη είπε...

Κι έπειτα σου λενε ότι ο χορός μαθαίνεται! Πουλάκι μου, ή το 'χεις, ή δεν το 'χεις!

MINIMARKET είπε...

καλησπερααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! γυρισα και τα βρηκα ολα οπως ηταν !!! ευχαριστησε την μιλου για την βοηθεια της , που μου κρατησε το σπιτι ανεπαφο !!!!!!!!
τι θα γινει με εκεινο το τσατ ? θα το βαλεις να γραφουμε καμμια καλημερα ?
αν δεν μπορεις αυτο , βαλε καποιο αλλο , τοσα υπαρχουν !!!
ααααα!!!!!!! να μην ξεχασω .....
νομιζω πως ο αρης , ο σκυλος μου , πρεπει να ερωτευτηκε την μιλου .
απο την ημερα που ηρθα πολυ μελαγχολικο τον βλεπω !!!!!

Ανεράιδα είπε...

Και μια που λέμε για γέλια, έχεις όρεξη για ένα παιχνιδάκι;; Έλα aneraida.blogspot.com

Maria B. είπε...

Να σαι καλά Μαράκι μου ! μ'εκανες και γέλασα πολύ !!!

φιλια

πουαντερι είπε...

Αστερι Μαιρη ειναι φοβερος ο μικρος ε;!!!


ΜΑΜΜΑ σε ευχαριστω ερχομαι....

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ καταρχην καλωσόρισες!
Περιμενω να μας πεις πως περασες, οσο για τον Αρη, αααα! θελουμε και φωτογραφια. Δεν μπορουμε ετσι να κανουμε σωστο το προξενιο.
Που στον κορακκα να το βρω αυτο το ΤΣΑΤ; πες εσυ που ξερεις.

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ερχομαι και απο σενα καλοε δυο φορες θα το παίξω;

Μαρια εγω γελαω καθε φορα που το βλεπω ειναι απιθανος.
Το ζει ο μικρος.