Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Παιζουμε;;;;;;;;

Ειχα προσκληση απο την Mamma El, την Ανεραϊδα και την Μινωϊτισσα για ενα παιχνιδι:
10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ!

Λοιπον θα παιξω.
1ον: Αγαπω την ΖΩΗ
2ον: Τα παιδια μου και τον αντρα μου
3ον: την Μιλου μου
4ον: τους λιγους αλλά σημαντικούς φιλους που εχω
5ον:ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ
6ον:Τα μεζεδακια και το ουζακι με καλη παρεα(αλωστε αυτο φαινεται επανω μου χα!χα!)
7ον: Την φυση και ιδιαιτερα τις ορεινες περιοχες γεματες δεντρα και καταπράσινη βλάστηση.
8ον:Τα μεγαλα ταξιδια με αυτοκινητο
9ον: ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ με το χιονι.
10ον: ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ.

Μου ειπανε οτι τωρα πρεπει με την σειρα μου να καλεσω και εγω καποιους για παιχνιδι αλλά απο οτι ειδα εχετε παίξει ήδη οι περισσότεροι και επειδή δεν μπορω να ξεχωρίσω κανενα σας ας παιξει εδω μαζι μας οποιος ή οποια επιθυμεί.

!!!!!!

1 σχόλιο:

MINIMARKET είπε...

ειχα κανει μια αναρτηση με τον Αρη μου και εβαλα και φωτο , μαλλον τοτε θα ελειπες .
οποτε θα το ξανακανω !!!
ξανακανε κλικ στο δικο μου τσατ κατω - κατω να σε βγαλει στην σελιδα των τσατ .
αν ξαναδωσεις τα στοιχεια σου θα σου το επαναφερει !
ειδαλως σε οποιο μπλογκ και να μπεις και εχει τσατ κανε κλικ στο make yoyr own και κανε εγγραφη !
Αντε να σε δω .......εδω σε θελω τωρα !
make me praud !!!!