Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Μια καλημέρα με κατασκευή,μαγείρεμα και νέα νήματα!!!!

Καλημερα! Καλημερα σε ολους.
Αρχισαν κανονικά τα σχολεια, τα παιδιά γεμισαν τους δρομους απο το πρωί με τις βαριές τσαντες τους,
και εμεις οι μανουλες μενουμε πισω να τα περιμενουμε μαγειρεύοντας
οτι πιο νοστιμο μπορουμε για να τους δωσουμε δυναμη να ανταπεξερθουν στα ζητούμενα απο δασκαλους και γονεις.
Εδω που τα λεμε ολοι εμεις οι μεγαλοι μερικες φορες ζηταμε πολλα απο τα παιδια μας.

Ξεχναμε οτι ειναι παιδια και μονο τωρα στα αθωα τους χρονια
θα παίξουν, θα σαχλαμαρίσουν, θα κανουν λαθη(πως αλλιώς θα μαθουν).
Λες και εμεις στην ηλικία τους τα ειχαμε ολα τέλεια.........

Ακουσα μια μητέρα προχθές στον αγιασμό να λεει σε μια αλλη:
Φετος εχουμε πολυ τρεξιμο γιατι η κορη μου(που παει 4η ταξη) εχει πολλα.
Απο το πρωι θα ειναι στους δρομους, πρωτα στο σχολειο, μετα στα Αγγλικα
και καπάκι στα Γερμανικα και τρεις φορες την εβδομαδα εχει καρατε,
οσο για τις αλλες δυο μερες κανει και κιθάρα κλασική!!!!!!!!
Το ΣΚ θα διαβαζει τα μαθηματα των ημερών που ειναι πολυ φορτωμένες.......
Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!!

Ποτε θα παιξει αυτο το παιδι; Ποτε θα ειναι ΠΑΙΔΙ;;;;;
Τελος πάντων να μην λεω άλλα γιατι νευριάζω. Εγω εχω αντίθετη άποψη!

Σημερα εγω θα μαγειρέψω ενα απο τα αγαπημενα τους φαγητα:
 Σουτζουκάκια σμυρνεικα με πιλαφι και μια σαλατα που αυτες τις μερες εχει την τιμητική της στο σπιτι μας.
Σχεδον καθε μερα την φτιάχνω και τρελαίνονται ολοι.
Εχει Ντάκο, ντομάτα, πιπεριά πράσινη,ελιές, ζαμπον,
παρμεζανα,ελαιολαδο, βαλσαμικο και μερικες ρόγες σταφύλι.

Το σταφυλι της δινει μια πολυ ιδιαίτερη γευση,
δοκιμαστε την και θα με θυμηθείτε.
Φυσικα οι ποσότητες απο καθε υλικο ειναι στην δικη σας κριση.

Πως θα μπορουσα να μην σας δειξω τα νηματα μου που πηρα πριν απο μερες;!
Εχουν τέλεια χρωματα!!!!! 
Το πρωτο ειναι 100% Microfiber της Schachenmayr nomotta και το πηρα απο το Kangaroo
οσο για το δευτερο,
το πηρα απο το ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ, ειναι της KATIA  το MISKI,  100% Llama(ΑΛΠΑΚΑ).
Εχει φοβερη υφη και εχω παθει πλακα μαζι του.

 Για το τελος σας αφησα το καλύτερο!!!!!!
Μια μπλουζα της Ειρηνης που μετέτρεψε η ΙΔΙΑ σε τσαντα ράβοντας την με το χερι ολο το μεσημερι.
Οταν την ειδα επαθα πλακα!!!
Τρελάθηκα με την ιδεα της καθως και με το πείσμα της να την ραψει.
Τα χερακια της ειχαν τρυπηθει απο την βελονα γιατι δεν μου ειχε πει τιποτα μεχρι να την καταφερει για να την βοηθησω, ηθελε να την φτιαξει μονη της και να μου κανει εκπληξη.
...και ναι η έκπληξή μου ηταν μεγαλη καθως και η χαρα μου οταν την ειδα,
δεν της ειπα τιποτα για τα λαθακια της, ουτε για το στραβο της ραψιμο γιατι νομιζω πως δεν εχουν καμμια σημασια.
Σημασια για εκεινη ειχε οτι την καταφερε και με τεραστιο χαμογελο ηρθε να μου την δειξει.
Τι εκανε; Τα μανίκια τα εδεσε σε κομπο επανω, εραψε την κατω πλευρα και την λαιμοκοψη την έκοψε λιγο πιο βαθεια για να χωρανε τα πραγματα της μεσα.
Η ζωγραφιά ειναι και αυτη δικη της απο ενα παιχνιδι με αερογραφους  και στενσιλ που ειχε παρει πριν απο καιρο.
Δεν ειναι τέλεια ρε παιδια;;;;
Οχι πέστε μου φταίω εγω που κανω την κουκουβάγια;;;

.

22 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

Καλή σου μέρα και καλή σχολική χρονιά!
Τι σύμπτωση! και γω σουτζουκάκια φτιάχνω σήμερα, παραγγελιά της κορούλας μου που μας επισκέφτηκε για λίγες μέρες από Λονδίνο...

Όλες οι μανούλες νομίζω έτσι κάνουμε, άρα μην νοιώθεις περίεργα, δεν είσαι η μόνη, εγώ συνήθως καμαρώνω "σαν γύφτικο σκεπάρνι" (αν θυμάσαι την έκφραση από παλιά...)
Να σαι καλά, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!

πουαντερι είπε...

Μπετυ μου καλώς την δεχτηκες!!!
Πως να μην την θυμαμαι την εκφραση αφου μονιμα ειμαι φουσκωμένη απο περηφανεια για τα παιδια μου, σαν τις γαλοπουλες που ελεγε και η γιαγια μου καποτε.

MINIMARKET είπε...

καλημέρες !!!!
έχω την ίδια γνώμη με σένα , όσο αφορά τα παιδιά και το διάβασμα !
αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά , μουσικη και στο τέλος χάπια για την κατάθλιψη !!!!
ευτυχώς έχω διαφορετικό τρόπο σκέψης και τα παιδιά μου παραμένουν ακόμη παιδιά !!!

Asteri είπε...

Εεεεε μα τα φορτώνουν πάρα πολύ τα παιδάκια! πότε θα χαλαρώσουν λίγο; πότε θα παίξουν;
Το σημερινό φαγάκι σου και η σαλάτα μούρλια!!!!!
Όσο για την κατασκευή της Ειρήνης ...... ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!! :)))
Πολλά φιλάκια να της δώσεις!!!

Μαiρη είπε...

Μωρέ και κουκουβάγια να είσαι και ό,τι άλλο θέλεις με τέτοια κόρη! Αλλά τι άλλο να κάνει το παιδί! Τέτοια μαμά χρυσοχέρα που έχει, αυτά βλέπει, αυτά κάνει!
Και ναι! Συμφωνώ απόλυτα! Έχουν καταντήσει τα παιδιά να δουλεύουν περισσότερο από εμάς τους μεγάλους.
Όι ενήλικοι λογικά εργάζονται οχτάωρο και μετά πάνε σπίτι τους. Έχουμε αναρωτηθεί, τα παιδιά πόσες ώρες δουλεύουν?

anthivolon είπε...

Το αγαπημένο μου φαγητό!!! Όταν το φτιάχνω πάντα θυμάμαι την μητέρα μου. Όποτε ανέβαινα στη Θεσσαλονίκη για Σ/Κ μου το έφτιαχνε για να με ευχαριστήσει!!
Έτσι είναι όλες οι μανούλες..... προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε όλες τις επιθυμίες των παιδιών μας.
Όσο για την κορούλα σου.....εεεεε το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει!!! Να την χαίρεσαι!!
Φιλιά

erifili είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου, αυτό το κεραμιδί νήμα μου έκλεψε την καρδιά.΄Οσον αφορά την Ειρηνούλα, γειά στα χεράκια της.Πανέμορφη η τσαντούλα της, προϊόν ανακύκλωσης, καταπληκτική ιδέα, υπέροχη ζωγραφιά.Με το δίκιο σου να καμαρώνεις, γιατί είναι "σποράκι" δικό σου.Και φυσικά "το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει".

olivetreegirl είπε...

Δεν το πιστεύω!!!!!!! Καλά, η κόρη σου έχει απίστευτο ταλέντο!!! Έπαθα πλάκα όταν διάβασα ότι την έραψε όλη μόνη της, αλλά όταν διάβασα ότι και η ζωγραφιά είναι δική της, χάζεψα!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δώσε στην Ειρηνούλα σου ένα τεράστιο φιλί από μένα, και πες της πως είναι χρυσοχέρα με πολύ φαντασία και πείσμα (την παινεύω κι εγώ διότι όλες οι μανούλες ίδιες είμαστε και καμαρώνουμε τα λουλουδάκια μας που μεγαλώνουν)
μπράβο στο κοριτσάκι σου βαδίζει στα χνάρια της μανούλας της, και γρήγορα θα σε ξεπεράσω, το βλέεεεεπωωωωωω στο φλιτζάνι του καφέεεεεεεεε, στα ταρώ, στα χαρτιά, χαχα!!!!!!!!!
φιλάκια σε όλους καλή σχολική χρονιά στα παιδιά, σας πεθύμησα!!!!

RIRI είπε...

Από πού θα πάρη το παιδι??χαίρομαι για την κορούλα σου, , να σαι καλά να την καμαρώνης.
φιλια

Ανεράιδα είπε...

Για την μπλούζα-τσάντα δεν το συζητώ! Απίθανη, φοβερή ιδέα, υπέροχο το αποτέλεσμα και η ζωγραφιά!!!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια στη μικρή δημιουργό για την υπομονή, την επιμονή, την ευρηματικότητα αλλά και το ταλέντο της! Δικαίως νιώθεις υπερήφανη!!

Για το φόρτωμα των παιδιών με εξωσχολικά, συμφωνώ και επαυξάνω....γι' αυτό και επέλεξα κι εγώ να μη γράψω από τώρα (β΄δημοτικού) τη δική μου αγγλικά, να έχει μερικά απογεύματα την εβδομάδα για να παίζει....η απάντηση όταν το λες στους γονείς βέβαια είναι ότι "το θέλουν τα ίδια τα παιδιά". εκεί τώρα δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις....

Τέλος, η σαλάτα σου φοβερή ιδέα, θα τη φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!!

nefeli είπε...

Καλή σχολική χρονιά να έχουν τα παιδάκια σου Πουαντερί μου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι τα παιδιά δεν χρειάζεται να τα φορτώνουμε τόσο και να μην έχουν χρόνο να παίξουν. Κατά την άποψή μου όλα χρειάζονται αλλά με μέτρο. Όσο για τα νήματα είναι υπέροχα. (Μου άρεσαν περισσότερο αυτά που αγόρασες από το Kangaroo, υπέροχα χρώματα). Πολλά φιλάκια!!!

πουαντερι είπε...

Χαιρομαι ρε παιδια που συμφωνείτε για το φόρτωμα τους. Παιδια ειναι δεν το καταλαβαινουμε;!

Ευχαριστω! Ευχαριστω πολυ για την κορη μου την καμαρωνω συνεχεια το φτηνω το παιδακι μου γιατι θα το ματιασω.
ΟΛΙΒΑΚΙ μου η ζωγραφικη εγινε με στενσιλ απλα την εκανε ολομοναχη.
Τρελογαστεροπληξ και εγω σε πεθύμησα!!!!!

rena είπε...

Αυτό είναι το παιδί θαύμα!
Μοντέλο να την πω,στιλίστα να τη πω,δημιουργικό μυαλό όπως και να τη πω της αξίζουν χίλια μπράβο και άλλα τόσα στη μαμά που την αφήνει και εκφράζεται και δεν τη τρέχει από το ένα μάθημα στο άλλο!
Συμφωνώ μαζί σου τρέχουν να προλάβουν τι;
Μήπως από κακτημένη ταχύτητα δεν προλάβουν τελικά να ζήσουν την ίδια τη ζωή;
Και για να μη παρεξηγηθώ φυσικά και πρέπει να σπουδάσουν τα παιδιά αλλά με σωστές επιλογές και με μέτρο,δεν θα πάθουν τίποτα αν το lower το πάρουν στα 16 και όχι στα 12 άλλωστε δεν τους χρειάζεται τότε!

MINIMARKET είπε...

ριξε μια ψηφο εδω στο μινι μαρκετ , στα τοπικα ειμαι http://hur-reporters.blogspot.com/2010/09/blog-post_4755.html , αν θες !!!!

Δημιουργία είπε...

Βλεπω την Ειρηνη σε λιγο να σε ξεπερναει στη δημιουργια.Τα νηματα υπεροχα, με το καλο να τα πλεξεις.

Ξανθή είπε...

Συγχαρητήρια στην κόρη, έχει καλό μέλλον.
Τελικά δεν είναι μόνο πότε θα παίξουν τα παιδιά με τόσο βαρύ πρόγραμμα, ποτέ δεν σκεφτήκαμε οι μεγάλοι πόσα από αυτά που τα βάζουμε να κάνουν, χωρίς τα ίδια να έχουν συμμετοχή στην απόφαση μας, θα είναι και χρήσιμα κάποτε στη ζωή τους ή θα έχουμε σπαταλήσει πολλά χρήματα μαζί με την πολύτιμη ώρα τους.
Αλλά αυτό θα είναι πολύ αργά μετά να το αξιολογήσουμε.
Σίγουρα κάποιες δραστηριότητες και κάποιες γνώσεις είναι απαραίτητες αλλά πόσες;;;;;;;;;

Dorothy είπε...

Τέλεια η τσάντα, και η ιδέα και το αποτέλεσμα! Μπράβο στην Ειρήνη :)

MINIMARKET είπε...

Δεξια στην στηλη λεει : διαγωνισμος μπλογκ !
στην κατηγορια τοπικα μπλογκ !

apinkdreamer είπε...

απιθανη η σαλατα σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή αρχή, καλή σχολική χρονιά!!
Υπέροχα δημιούργησε το λουλουδάκι σου, μπράβο της!!!!
Σύντομα θα ξεπεράσει την μαμά!
Φιλιά!

kokorakia είπε...

Να χαίρεσαι την κορούλα σου,
μοιάζει στην μαμά της.
Τα νηματά σου είναι υπέροχα, τι σκοπεύεις να πλέξεις;
Καλό βράδυ.