Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2010

Καλημερα!

Καλημερούδια σας!!!!!!!!!!!
Ομορφη μερα σημερα ε;
Παρασκευή!!!!! Που σημαίνει οτι δεν ξυπνάμε 6.30 το πρωϊ,
αρχιζει ενα υπεροχο ΣΚ,
Το Αντιγονακι μας ειναι ΕΔΩ γερη και δυνατή(οχι που θα του πέρναγε).

Τέλειωσε η μπλούζα μου την έπλυνα την σιδέρωσα και.......
ΒΟΥΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σας αρεσει;!

Έφτιαξα και μερικούς σελιδοδείκτες για τα βιβλία της κορης μου.
ειναι πολυ απλοί.
Λιγο νήμα, ενα βελονάκι και μερικές χάντρες απο παλιά βραχιολακια της.
Είπαμε ειμαι μαζώχτρα και δεν πετάω τίποτα!!!!!

ΣΑΣ ΕΎΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ!!!!

19 σχόλια:

Asteri είπε...

Πάα μα πάρα πολύ όμορφη η μπλούζα!!!!!!
Σελιδοδείκτες έφτιαξα κι εγώ το καλοκαίρι με το βελονάκι χεχεχεχεχε
Φιλιά
Καλημέρα

MINIMARKET είπε...

Καλημέρα και σε σένα !
Σου εύχομαι να έχεις και εσύ ένα όμορφο σαββατοκύριακο !
Ομορφη η μπλουζίτσα !
Εδωσες ιδέες με τους σελιδοδείκτες στην γυναίκα μου !

erifili είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου.Υπέροχη η μπλουζίτσα σου, καλοφόρετη και γειά στα χέρια σου.Πολύ γλυκούληδες οι σελιδοδείκτες.Ανάλογοι της ηλικίας της Ειρηνούλας.Καλό Σ/Κ.

Maria B. είπε...

είμαι πολύ χαρούμενη για την Αντιγόνη !! ήταν ότι καλύτερο ακουσα τον τελευταίο καιρό !!

γεια στα χεράκια σου Μαράκι και καλή χρονιά στα παιδιά !!!


καλό σ/κ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το μοντέλο μας που είναι;
Εσένα εννοώ, να την φορέσεις να σε καμαρώσω!
Στην Ειρηνούλα ένα φιλί για την ιδέα της με την τσάντα!
Από μάνα σαν εσένα τι περιμένω θα μου πεις!!!!!
Φιλιά και ένα ευχαριστώ στα τόσα που σου οφείλω...

Μαiρη είπε...

Με 'γειά και καλοφόρετη!!!Και οι σελιδοδείκτες, τέλειοι! Λίγο νήμα, μερικές χαντρούλες κι έφτιαξες όμορφα δωράκια για την κόρη!!!

RiRi είπε...

Με το καλό και στα χειμερινα μπλουζάκια.Ξεκίνα να προλάβης..
Η μπλούζα ειναι τέλεια..
Εχω ενα μπλοκ , με διάφορες πλέξεις
σε ενδιαφέρει να σου στείλω κάτι???
φιλια -καλο Σαβατοκύριακο

Betty's Cuisine είπε...

Τέλεια η μπλούζα!!!
Γειά στα χέρια σου, πραγματικά είναι φανταστική!

Όσο για τους σελιδοδείχτες, εμείς δηλαδή που δεν πάμε σχολείο αλλά διαβάζουμε συνεχώς, δεν μπορούμε να έχουμε ένα; (αυτός με το αστεράκι πολύ ιδιαίτερος!)... :)

Μπράβο και πάλι !!!

Evie είπε...

WOW, κι άλλη μια ωραιότατη επιτυχία. Καλοφόρετη.

Για την Αντιγόνη μας είχα ανησυχήσει κι εγώ, η ησυχία της μου προκαλούσε φοβίες.

Α ξέχασα μόλις είδα την μαρμελάδα ροδάκινου, γεια στα χεριά σου για όλα.

Καλό σας Σ-Κ

rena είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Maria Z είπε...

Υπεροχα και τα δυο!!! Εξαιρετική η ιδέα για τους σελιδοδείκτες Θα την εφαρμόσω

XRYSOULA είπε...

Καλησπέρα ξαδελφούλα!!
Καλή χρονιά στα παιδάκια σου και καλή δύναμη σε σένα.Να σου δίνει δύναμη ο Θεός να είσαι πάντα άξια μάνα.Οσο για την μπλούζα και τους σελιδοδείκτες τι να πώ.΄Πανέμορφα όπως πάντα.
Φιλάκια σε όλους σας.
Υ.Γ. Το μειλ δεν το έλαβα....

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

υπέροχη μπλούζα,χαρούμενη σαν και σένα.καλό δημιουργικό σκ.φιλιά.

αχτίδα είπε...

Πω ! Πω! φίλη μου υπέροχο..χρυσοχέρα μου..και οπι σελιδοδείκτες μου θύμισαν το καιρό που στο γυμνάσιο μας έβαζαν οι καλόγριες να κεντάμε σε εταμίνα σελιδιδείκτες!

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφο σχεδιο και δυσκολο,καλοφορετη να ειναι, γεια στα χερια σου.

πουαντερι είπε...

ΡΕΝΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΕΣΒΗΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου πολλα φιλιά.

Αστερι μπηκα να τους δω αλλά δεν τους βρηκα τους σελιδοδεικτες, βαλε φωτο.

Μινιμαρκετ ειδες η γυναικα σου; ειναι προκομμένη και αυτη.


Εριφιλη, Μαρια σας ευχαριστω!

Μαιρη μεχρι να φτασει ομως την δικη σου να ραψει παλτο εχουμε πολλα χρονια ακομα ε;!

Ριρι το ρωτας; στείλε το μου.
Σε ευχαριστω!


Μπετουλα μας πες που και θα σου στειλω οσους θες.

Evie σε ευχαριστω,εκανα και δευτερη δοση με λιωμένα τα φρουτα και ειναι πιο ωραια τελικα.

Μαρια γινονται γρηγορα και ευκολα και δεν στοιχίζουν τιποτα.

Ρε ξαδερφη γιατι δεν το ελαβες; κατι θα φταιει στοα μειλ μου μαλλον.

Φορτουνατα να εισαι καλα!!! σε ευχαριστω.

Αχτιδουλα τα ειδα τα ωραια σας και σας χαρηκα,μα πιο πολυ παππου και εγγονο.

Κατερινα μου σε ευχαρισστω πολυ!

Μαiρη είπε...

Πουαντερίιιι! Κάνε μια βόλτα από το blog μου!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου τι φανταστική που είναι η μπλούζα σου!! Γεια στα χεράκια σου.... αλλά και οι σελιδοδείκτες δεν πάνε πίσω!!! Φιλάκια πολλά!