Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010

Αρχισα αλλο ενα.......

Καλημερα!!!!!!!!!!!

Μολις τωρα καταλαβα οτι εχω να κανω αναρτηση τοσες μερες.
Καλέ αρχισαν τα σχολεία και εχουμε μαθηματακια φετος.
Το κοριτσάκι μου παει στην Γ' ταξη και εχει περισσότερη δουλειά να βγάλει, μα δεν εχουμε προβλημα ευτυχώς.
Μονη της γραφει, διαβαζει, και μετα τους ρίχνουμε μια ματια μαζι, διορθώνουμε τα λαθη
και διαβάζουμε τους κανονες της γραμματικής, την ιστορία και τα αγγλικά,
α! ξεχασα να σας πω, εχει και αγγλικά φετος....
Υπερπαραγωγή το θεμα ε;!

Καταρχήν εχει την δασκάλα που ειχε και ο γιος μου στις τάξεις αυτες(Γ΄& Δ') και ειναι κατενθουσιασμένη.
Ειναι μια νεα, ομορφη και καταπληκτική δασκάλα!!!!
Κανει φοβερη δουλεια με τα παιδια, άλλωστε δεν ειναι τυχαίο που οι περισσότεροι μαθητές της ειναι πανω απο το "αρκετά καλός" καθε χρονο,
ουτε ειναι τυχαίο που μετα απο τοσα χρονια ο γιος μου τρέχει μολις σχολάσει στο δημοτικό για να δει τους δυο πιο αγαπημένους του δασκάλους.

Τον Κο Θωμα που τον εχει σαν πρότυπο και
την Κα Γιωτα που οπως λεει τον εμαθε να αγαπαει την πολύ δουλειά γιατι εχει τον τρόπο της.

Γιαυτο βρε παιδια δεν μπαίνω πολυ τωρα..... .

Μου χαρισε και η Μαιρη ενα βραβειο!!!!
Την ευχαριστώ πολυ και το χαρίζω σε ολους εσας που τοσα χρόνια με συντροφεύετε, μου χαρίζετε τις ευχες σας και μου στέκεστε στα δύσκολα.

Παντως για να μην λέτε......οσο διαβάζουμε δεν καθομαι με σταυρωμένα χερια εγω.
Αρχισα μια ζακετα με το βελονάκι που προχωράει παρα πολυ ωραια!!!!!!
Περιττό να σας πω οτι εχω κατενθουσιαστεί με το βελονάκι ε;!
Αυτή εδω ειναι και ελπίζω να φαίνεται το μοντελο στην φωτογραφία.
Θελω επίσης να τελειώσω και το σαλι που ειχα ξεκινήσει, αλλά λόγω του οτι ειναι λιγο χοντρό το νήμα το ειχα αφησει στην ακρη γιατι ζεσταινόμουν.
Τωρα που δροσισε θα το τελειώσω.
Το επόμενο σχεδιο που θα ηθελα να πλεξω ειναι αυτο εδω, για την κορη μου σε διαφορετικά χρώματα.
Μου το ζητησε η ιδια!!!!
Ειναι στα αμεσα σχέδιά μου, πως να χαλάσω εγω χατήρι στην "λιβελούλα" μου οταν αυτη εχει δώσει τον καλύτερό της  εαυτό στα μαθήματα της;
ΑΑΑΑΑ!!!!! καλέεεεε πηρα και αυτο το νημα για να πλεξω ενα καπελάκι με το βελονάκι που βρηκα.
Ειναι το πρωτο μου καπέλο που θα φτιαξω με τετοιο σχέδιο.
Ελπιζω να τα καταφέρω, αν γινει ωραιο θα σας το δείξω κορίτσια.


Αυτα τα νεα μου!!!!!
Να περνάτε καλά!
Να μην στεναχωριέστε για μικροπράγματα γιατι η ζωη ειναι μικρη και ωραια και ειναι κριμα να την χαραμίζουμε σε λεπτομέρειες !!!!!!
Πολλα

και καλο ΣΚ.!!!

23 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Είπα και εγώ με άδεια χέρια μένει;
Σταμάτησε να κάνει χίλια πράγματα μαζί;
Μου αρέσει που έχεις ενδοιασμούς για την επιτυχία στο βελονάκι! ΧΑ!

Φίλησε μου τα παιδιά!
Μια αγκαλιά για την χρυσοχέρα μας!

Asteri είπε...

Έτσι πρέπει τα παιδιά να το αγαπάνε το σχολείο και αυτό βέβαια είναι δουλειά κυρίως των δασκάλων.
Η ζακέτα φαίνεται πολύ όμορφη!
Να δώσεις ζβουριχτά φιλάκια στα παιδάκια σου.
Καλέ η κορούλα σου πρέπει να είναι ίδια ηλικία με την ανιψιά μου και αυτλη τρίτη δημοτικού πάει φέτος.
Καλημέρααααααααα

anthivolon είπε...

Kαλή σχολική χρονιά στο αγγελούδι σου!! Το πλεκτό σου πολύ όμορφο!! Μπράβο!!
Φιλιά

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλημέρα!!μου θύμισες τα χρόνια που και τα δικά μου παιδιά πήγαιναν σχολείο,και έφτιαχνα πολλά πλεχτά.τώρα που μεγάλωσαν φτιάχνω δυστυχώς πιο λίγα.να είσαι καλά.

Mamma el είπε...

Και εμείς τρίτη δημοτικού φέτος και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Με τους σελιδοδείκτες έπαθα πλάκα. Υπέροχοι!!!

Σου έχουμε ένα δωράκι. Για έλα:
http://homedesignbyelkal.blogspot.com/

Μαiρη είπε...

Όλα σου, ως συνήθως, τέλεια!!! Είσαι παγματική μαμά!!!

creationsbyeve είπε...

άντε καλό κουράγιο με τα διαβάσματα!!!
Η ζακέτα θα γίνει υπέροχη και το σχέδιο για το πόντσο μου αρέσει πολύ!!περιμένω να δω το καπέλο :)

rena είπε...

Ολα υπέροχα,μπράβο!!!
Το καπελάκι μόνο αν είναι ωραίο θα μας το δείξεις;
Καλή δουλειά και καλά αποτελέσματα στα παιδιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου, καλές και όμορφες δημιουργίες σε σένα!
Φιλιά, καλό ΣΚ!!

kokorakia είπε...

Καλησπέρα, καλή σχολική χρονιά να έχετε.
Οταν ετοιμάσεις το καπελάκι θα ήθελα να το δω αν γίνεται γιατί θέλω να φτιάξω και εγώ. Το σάλι σου πολύ ωραίο αλλά οι στρογγυλές βελόνες δεν σε κουράζουν;
Φιλιά.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου πολλα φιλια!!!
Πλεκω βρε παιδι μου για να μην καπνιζω, τι να κανω;!


Αστερι καλημερα! Η πιο δυσκολη ταξη πιστευω πως ειναι.

πουαντερι είπε...

Anthivolon: Καλημερα!!!
Υπεροχη η καρφιτσα σου μου αρεσε πολυ.

πουαντερι είπε...

fortounata: Αμα μεγαλωνουν δεν θελουν να εισαι και πολυ απο πανω τους ε;!

Μαμα ΕΛ: να τους φτιαξεις ειναι ευκολοι πολυ. Καλο κουραγιο με τα μαθηματα α! και ευχαριστω για το βραβειο.

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου σε ευχαριστω! αφου εδω και μερικα χρονια δεν κανω αλλη δουλεια εκτος αυτης ε! προσπαθω τουλαχιστον να την κανω σωστα χα!χα!
Πολλα φιλιά,οι φορεσιες σας ειναι υπεροχες!

πουαντερι είπε...

Ευακι μου ειδες; για αλλου προοριζόταν το νημα αλλου κατεληξε ε;! χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ρενα καλημερα ναι βρε αμα γινει χαλια τι να δειξω; θα το ξηλώσω γρηγορα...χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ελενα καλημερα σου!Προχθες με τις πιτουλες σου τρεχανε τα σαλια μου βρε...

πουαντερι είπε...

Κοκορακια καλημερα!
Οι στρογγυλες βελονες ειναι πιο ξεκουραστες απο τις ισιες και στο λεω εγω που εχω εδω και χρονια καρπιαιο συνδρομο, μαλιστα στο ενα μου χερι ειναι 70% και το προσεχω.
Αμα γινει το καπελο θα το αναρτησω.

Magda^_^ είπε...

Τέλειος συνδιασμός χρωμάτων!!Αυτή η μακριά ζακέτα είναι απλά καταπληκτική! Θέλω πολύ να δω το αποτέλεσμα:)
ΠΟλλά πολλά φιλιά στα παιδάκια σου!
Καλημέρα;)

πουαντερι είπε...

Καλημερα Μαγδα μου, κοντεύει να τελειωσει αλλά κολησα λιγο στο μανικι.
Ειμαι αρχαρια στο βελονακι....

drosostalitsa είπε...

Καλημέρα πουαντέρι! Ευχομαι στα ζουζουνάκια σου καλή σχολική χρονιά και καλή πρόοδο!
Παλι ξεκίνησες τις ομορφιές.. Υπέροχα σχέδια..ενθουσιάστηκα με το δευτερο!
Φιλακια

MINIMARKET είπε...

αν και ψιλοχανεσαι τωρα τελευταια , τελικα εχεις λογο !!
οντως δεν καθεσαι και αυτα που φτιαχνεις , αν και ανιδεος , εμενα μου αρεσουν !!!

αχτίδα είπε...

Τι να πω βρε κοριτσάκι μου με σένα ..έχω τα ΄έργα σου και το χειμώνα θα τα φορέσω.Υπέροχη η μπλούζα που αρχίζεις ..