Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου 2010

Με ετρωγε να το αρχισω.....

Καλε εγω ειναι να μην παρω νημα, με τρώει να το πλεξω αμέσως
και ας εχω δουλειά στα χερια μου ακομη μισοτελειωμένη.

Θα σας το παρω απο την αρχη για να καταλάβετε πως μου προέκυψε:
Απο την Παρασκευη το βραδυ εχω κολλήσει με την ζακετα μου που πλεκω σε ενα σημείο και δεν δουλεύει το μυαλό καθόλου.
Προσπάθησα να καταλαβω πως γινεται και ή το σχεδιάγραμμα εχει λαθος ή εγω δεν το πιάνω εύκολα.
Νευρίασα και εγω και ειπα να το αφησω μεχρι την Τριτη και να παω στην κοπέλα που ειναι μεσα στο kangaroo και που φυσάει στο πλεξιμο με το βελονακι να μου εξηγήσει.
Αει στο καλο θα σκάσω!!!!!
Έπλεξα μια μικρη μπουτονιέρα για να μου φυγει η σκασίλα μου,
αλλά ρε παιδιά το ενα μου ματι ηταν στο λουλουδι που επλεκα και το αλλο στο νημα που ειχα πανω στο τραπεζι για το καπέλο.....
ολο ματιές μου έκλεινε,
ολο με φωναζε να παω κοντα του,
ολο και το χαιδευα η δικια σου να μην παραπονιέται.
Μεχρι που υπέκυψα στον πειρασμό........
Σάββατο πρωι το άρχισα...........
χαρά εγω που πήγαινε οπως το εβλεπα στην εικόνα;!
Ελα ομως που ειχα αφοσιωθεί τοσο πολυ που δεν καταλαβα οτι το μεγεθος που θα γινότανε χωρούσε δυο μαζι κεφαλια μεσα;
Για την Λερναία Ύδρα το προόριζα....
Το ξήλωσα ρε παιδια 2 φορες μεχρι να το προσαρμόσω στο μικρο μου και υπέροχο κεφαλάκι.

......Και ΝΑΙ!!!!
Τα καταφερα!!!!!!


Χωρις τα ξηλώματα μου πηρε ΜΟΝΟ 3-4 ωρες για να το φτιάξω.

Δεν ειναι υπέροχο;
Λεω να του βαλω και μια κορδέλα απο οργαντίνα για να το ομορφαίνω.
Αυτο ειναι το πρωτο μου καπελο και εννοείται οτι θα το φοραω ολο τον χειμωνα,
άσε που θα το κορνιζαρω μετα για να το θυμαμαι....χα!χα!
Ειμαι πολυ χαρουμενη που τα καταφερα παιδια!!!!

34 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

Μπράβο Μαράκι, πολύ ωραίο έγινε, φέσι ξέρεις να φτιάχνεις; θα μας χρειαστεί το χειμώνα με τα πετρέλαια στα ύψη!!!!
χιχιχι!!!!!!

Asteri είπε...

Kαλέεεεεεεεε πολύ πολύ όμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!

rena είπε...

Καλά τέλειο,όταν έλεγες καπέλο δεν περίμενα κάτι τέτοιο αυτό είναι το κάτι άλλο επόμενο είναι να το φοράς όλο το χειμώνα!!!

Ξανθή είπε...

Υπέροχο!!!!

Betty's Cuisine είπε...

Πολύ όμορφο καπέλο!
Το καλύτερο όμως είναι ότι σου πάει τρέλα!!!

Καλή βδομάδα...

Betty's Cuisine είπε...

Πολύ όμορφο καπέλο!
Το καλύτερο όμως είναι ότι σου πάει τρέλα!!!

Καλή βδομάδα...

meanan είπε...

Νομιζω οτι πιο ωραιο απο ολα ειναι το μοντελο.Συγχαρητηρια κανεις εξαισια πραγματα.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

ααααα!!!!ζήλεψα.υπέροχο το καπέλο.θα φτιάξω και γω.φιλιά.

Ανεράιδα είπε...

Χαλάλι ο κόπος και το ξήλωμα....υπέροχο έγινε και σου πάει πολύ!!

Μαiρη είπε...

Τέλειο!!! Μα, θα ήταν αδύνατον εσύ να μην το φτιάξεις!!!!

RIRI είπε...

Θαύμα το καπελάκι, με το καλό και το κασκόλ!Φιλάκια

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σιγά που θα αργούσες!!!!
Μου αρέσει που μου κλείνεις πονηρά το μάτι!
Φιλάκια!

MINIMARKET είπε...

δεν ειναι μονο οτι το εκανες υπεροχο αλλα σου παει κιολας !!!!

manousina είπε...

Πολύ ωραίο το καπελάκι σου και το λουλουδάκι. Μπράβο

Δημιουργία είπε...

Να χαρω εγω ποζες! Τωρα Μαρια με το καλο να ερθει ο χειμωνας για να το χαρεις.Και κατι ακομα, αν βαλεις κορδελα δοκιμασε και την βελουδινη εκδοχη, για χειμωνα δενει καλυτερα νομιζω.Καλη εβδομαδα να εχεις.

πουαντερι είπε...

γαστεροπληξ ασε στο φεσι ειναι ειδικοι αυτοι που μας το φορεσαν.

πουαντερι είπε...

Αστερακι μου σε ευχαριστω πολυ!

πουαντερι είπε...

Ρενα μου εχω ενθουσιαστει τοσο που πλεκω κι αλλο ενα σε αλλο χρωμα.

πουαντερι είπε...

Ξανθη σε ευχαριστω α! τι κοκορετσι ηταν αυτο καλε;;;;;;

πουαντερι είπε...

Μπετουλα μου γλυκια σε ευχαριστω εις διπλούν....δεν το σβηνω το δευτερο θελω να το ακουωωωωωω.

πουαντερι είπε...

meanan:Σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Φορτουνατα οποτε θες πες μου να σου στειλω οδηγιες ειναι πολυ γρηγορο και ευκολο. Να το φτιάξεις...

πουαντερι είπε...

Ανεραιδα σε ευχαριστω και εγω ετσι ειπα μολις το ειδα τελειωμενο.

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου ηταν κατι που δεν ειχα ξαναπλεξει και ειχα τον φοβο του αρχαριου.

πουαντερι είπε...

ΡΙΡΙ μου το κασκολ το εχω πλεξει απο περυσι σε μαυρο, πιστευω να του ταιριαζει.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη το καταλαβες, σε σενα το κλεινω το ματι.

πουαντερι είπε...

Μινιμαρκετ ειδες; ειδες; αμα δεν ειμαι εδω μεσα τι κανω;!
Καλημερουδια σας!!!

πουαντερι είπε...

manousina σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου αντε και εγω τον χειμωνα περιμενω.
Για την κορδελα που λες μου αρεσε η ιδεα μαλλον ετσι θα κανω.
Σε ευχαριστω!!!!
Σου εστειλα mail το ελαβες;

Χαρά είπε...

Δικαιολογημένα αισθάνεσαι υπερήφανη, είναι πανέμορφο και σοπυ πάει τέλεια!

erifili είπε...

Είναι υπέροχο και σου πάει πολύ.Με γειά σου και καλοφόρετο.Θα του πηγαινε πολύ και το ροζ λουλουδάκι που έπλεξες.΄Οσο για το σχέδιο με το βελονάκι είμαστε μακριά για να σε βοηθήσω.Φιλιά.

olivetreegirl είπε...

Πολύ ωραίο έγινε!!! Και οι φωτογραφίες όλο μαγκιά!!! Εγώ όμως κόλλησα με τη ζακέτα της προηγούμενης ανάρτησης, η οποία γίνεται ΤΕΛΕΙΑ!!!! Έυχομαι να ξεκολλήσεις γρήγορα για να τη δούμε τελειωμένη!!

twinkle είπε...

Κατ'αρχάς, καλώς σε βρίσκω πάλι! Έλειπα τρεις μήνες και αποτοξινώθηκα περισσότερο από όσο έπρεπε!
Για άλλη μια φορά, γεια στα χεράκια σου για το καπέλο!
Τέλειο! Για λέγε πώς γίνεται!!

Maria Z είπε...

Είναι υπέροχο και έχει μοναδικό στυλ!!! Λάτρεψα όλες τις φωτογραφίες που έβγαλες φορώντας το!!!