Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010

Εκει που πας......

θα τους συναντήσεις και τους δυο.
Θα ειναι στην είσοδο και θα σε περιμένουν  να τους πεις τα νεα μας.
Τωρα που δεν πονάτε θα είσαστε καλύτερα, θα κανετε παρεουλα, θα λετε τα δικα σας, 
και μετα απο πολλά χρόνια θα ξαναδείς την αγάπη σου, το ταίρι σου που τόσο σου έλειψε.
Πες του πως τον θυμάμαι καθε στιγμη, πες του πως δεν έφυγε τελείως, έμεινε μεσα στην καρδια μου, εκει που εκανα χωρο και για σενα. Εμεινε η μυρωδια του στο χωρο μου,το σπιτι μου μυρίζει μπαμπά.
Πες του πως το καλοκαιρι ειχε και το δικο του ποτήρι με τσιπουρακι διπλα στο δικο μου μαζι του τα έτσουξα εκείνη την ημερα κι οταν εφτασε η γιορτη μου τον περιμενα να μου φτιάξει το κοκορέτσι και να μου σουβλίσει το αρνί.


 Είμαστε δεντρα χωρις ριζες πια......ΔΥΣΚΟΛΟ.

22 σχόλια:

Asteri είπε...

Λυπάμαι ...

ΓΩΓΩ είπε...

Zωη στην οικογενεια σου καλη μου!!!Κουραγιο.

olivetreegirl είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
olivetreegirl είπε...

Λυπάμαι πολύ... Κουράγιο...

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

είναι όμως κομμάτι από σένα,ζει μέσα σου.φιλιά.

lourdi είπε...

"Οσο κι αν δερνει ο ανεμος
η θαλασσα κι αν αφριζει
παλι γυριζει ξαστερια
παλι ΓΑΛΗΝΗ αρχιζει"
Θερμα συλληπητηρια....

Μαiρη είπε...

Καταλαβαίνω πως βιώνεις μια απώλεια...Εύχομαι να είναι του παππού ή της γιαγιάς...

big mama είπε...

Λυπάμαι για το χαμό αγαπημένου σου προσώπου!

twinkle είπε...

Ας έχει καλή ανάπαυση το αγαπημένο πρόσωπο κι εσείς να βρείτε πάλι τη γαλήνη....

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΔΥΣΚΟΛΟ....

Maria Z είπε...

Και μόνο η περιγραφή σου με κάνει να ζω αυτές τις στιγμές κοντά σου, μαζί σου!!! Το μετά μπορεί να είναι υπέροχο, αρκεί να είναι μέσα στην καρδιά των αγαπημένων σου προσώπων!!!

Τζίνα είπε...

Θα είναι για πάντα και κάθε στιγμή δίπλα σου γιατί δεν θα φύγει ποτέ απ'την καρδιά σου κι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Αγκαλιά :)

Betty's Cuisine είπε...

Ειλικρινά λυπάμαι...

Κάνε κουράγιο!

Ανεράιδα είπε...

Τι αγάπη είναι αυτή που βγαίνει από τα λόγια σου!!! Κάνε κουράγιο και να 'σαι σίγουρη ότι οι δικοί σου άνθρωποι τη νιώθουν εκεί που βρίσκονται!

"ζαχαρούλα.." είπε...

λυπάμαι.... τα συλληπητήρια μου!!!!

Δημιουργία είπε...

Υπομονη μονο μπορω να πω και ο καιρος που περνα να μαλακωνει τον πονο, κανοντας τον γλυκια αναμνηση στην καρδια.

γαστεροπληξ είπε...

ζωή σε σας καλή μου, ο χρόνος σιγά-σιγά θα κλείσει τις πληγές σου

kiki είπε...

Ωχ...Κάποιος έφυγε πάλι...Λυπάμαι...

Evie είπε...

Συγγνώμη που ήρθα μέσα στη λύπη σου, για να σου πω πόσο μου αρέσεις με το νέο σου καπέλο.

Εύχομαι να έχεις σύντομα καλλίτερες ημέρες.

lourdi είπε...

Ελπιζοντας οτι εισαι λιγο λιγο...Καλυτερα.
Σου στελνω μια γλυκια Καληνυχτα.
Υ.Γ Αγαπω ΜΙΛΟΥ.

lourdi είπε...

Ελπιζοντας οτι εισαι λιγο λιγο...Καλυτερα.
Σου στελνω μια γλυκια Καληνυχτα.
Υ.Γ Αγαπω ΜΙΛΟΥ.

maria είπε...

σε είδα στον ύπνο μου χτες. μαζί με τα παιδιά σου, κάναμε πολύ ωραία παρέα!κ αναρωτιόμουν πως γίνεται αυτό να σε δω στον ύπνο μου αφού δε σ έχω δει στο ξύπνιο μου.
κ τώρα που διαβάζω την ανάρτηση μούρθε κάπως..
ελπίζοντας κι εγώ να είσαι λίγο καλύτερα.. καληνύχτα κ φιλιά!