Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

Θα ξαναρθουμε................

28η Οκτωβρίου.......
25η Μαρτίου...........
Αργίες που μας κρατούσαν στο σπιτι.
Μια η παρέλαση του γιου, μια η δουλειά του μπαμπά, μια που ειναι μιας μέρας συνήθως και δεν θες να πας πουθενα.
Η βολτα μας μικρη ισα-ισα για να ξεχωρίσει απο τα συνηθισμένα των παιδιών.

Μια καλη ευκαιρία να δουμε τον παππού.


Σήκω γυναίκα θα έρθουν τα παιδια πεινασμένα και εμεις ακομα δεν καναμε τιποτα, έτοιμα τα εντερακια;
Παω να βαλω τα καρβουνα να χωνέψουν, θα ψησω και της μικρης κοτοπουλακι, δεν το τρωει η κατρουλου το κοκορέτσι, βαλε και κανα δυο πίτες να κανει σουβλακι ο μικρος, θα του ψησω εγώ μπριζολίτσα.
Εβαλες παγακια; ο γαμπρός θελει παγο στο τσίπουρο, στα χαμένα το πινει, νερώνεις το σπίρτο;
Που σε μεγάλη να κανεις εσυ την τυροκαυτερη την πετύχαινες ετσι οπως την θελω, (Βεφα μου εσυ).
Μπαμπα δεν θα κατσουμε μεχρι αργα το βραδυ, εχουν σχολειο τα παιδια το πρωι και θα φυγουμε νωρις.
Α μωρε καθίστε, ποσες Εθνικες αργιες εχουμε; ποτε θα μου ξανα φερετε τα παιδια;

Θα ξαναρθουμε ρε μπαμπά, δεν ειμαστε μακρια!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Είναι που τελικά δεν πρέπει να τα θεωρούμε όλα δεδομένα...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η πρώτη σκέψη μου ήταν να μπορούσα να σε σφίξω στην αγκαλιά μου.
Οσο αδύνατη και αν είναι χωράει αυτό που πλημμύρισε την καρδούλα σου...

rena είπε...

Να 'στε καλά να τον θυμάστε!

lourdi είπε...

Ποσο με συγκινησες..και ξερεις φυσικα ποσο τυχερη εισαι που εχεις αναμνησεις,να εισαι γερη να τον θυμασαι.
Καλημερα.

αχτίδα είπε...

Φιληνάδα μου..σήμερα στο σούπερ μάρκετ είδα τις κούτες απο πάνες που αγόραζα στη μητέρα μου και .. έβαλα τα κάμματα..απο τη χαζή τους θέα ..απλά γιατί μου θύμισαν οτι ..δεν θα τις ξαναγοράσω γι' αυτήν.Ο χρόνος απλά θα μας κάνει να μειώσουμε το πόνο, ποτέ τις αναμνήσεις.

big mama είπε...

Να είσαι καλά να τον θυμάσαι!
Καλό μήνα!