Τετάρτη, 6 Οκτωβρίου 2010

Καπελοθηκαμε για τα καλα.......

Σας το ειπα πως απο την ημερα που αρχισαν τα σχολεία εγω εχω τρελαθεί στο πλέξιμο ε;
Καθόμαστε με την Ειρηνη στο μπαλκόνι, σημερα μαλιστα χαρήκαμε και την βροχη
για να ετοιμάσει τα μαθήματά της
και εγω για να μπορω να καπνίσω χωρις πρόβλημα.......
βλεπετε σε λιγο θα μου πουν οτι απαγορεύεται και μεσα στο σπιτι μου αν και ποτέ δεν κάπνιζα οσο ειναι τα παιδιά αλλά να, ειναι το οτι σου λενε οι άλλοι οτι δεν μπορείς εσυ να πας πουθενά γμτ.
Πολυ ρατσιστικό αυτο ρε παιδιά για εμάς που καπνίζουμε αλλά τελος πάντων δεν θα το αναλυσω.
Κάθομαι που λετε και οσο μου λεει το μαθημα εγω πλεκω.


Αποφάσισα να αδειασω λιγο το στοκ των νημάτων μου και πλεκω καθε τι που σκέφτομαι.
Αυτες τις μερες επλεξα μερικα καπελα και μια μινι-πασμινα με πολυ χοντρό νήμα και βελονάκι Νο 8.




Οπως βλέπετε έπρεπε να πλεξω ενα ιδιο καπελο της Ειρηνης.
Επίσης έπλεξα και δυο άλλα , ενα πράσινο-χακί
και ενα κόκκινο τα οποια ομως δείχνουν τεράστια γιατι ακομα δεν εχω κανει την επεξεργασία "φελτ" .
Μολις γινει θα σας δείξω το τελικό αποτέλεσμα.
Το μανεκέν μου ειναι λιγο νυσταγμένο αλλά σκίζει απο χάρη!!!!
Μετα απο τοσο διάβασμα, στήσιμο στην κάμερα και πόζες ολο σκέρτσο νομίζω πως μια πιτσα απο τα χεράκια μου την αξιζε......
Πάρτε πιρούνια, το ποτήρι σας για μπυριτσα και ελάτε.

20 σχόλια:

MINIMARKET είπε...

ακουσα για πίτσα και ηρθα πρωτος να προλάβω ! χαχαχα!!!!!!!
καλησπέρες !!!!

πουαντερι είπε...

καλωσηρθες, παρε πιατο, ποτηρι και κατσε να τα πουμε.
Πολυ τρεξιμο ρε παιδι μου ολες αυτες τις μερες.
Χα!χα! σαν τον Ψαλτη το ειπα και εγω ε; (πολυ κολοπαιδο ο Κυριακος...Κούλα μ'ακους;)

Δημιουργία είπε...

Θα τους καπελωσεις ολους απ'ο,τι βλεπω, δεν θα αφησεις κεφαλι για κεφαλι ακαπελωτο. Οσο για το μοντελο, φτηνα τη βγαζεις μονο με πιτσα, γλυκακι δεν εχει?

Asteri είπε...

Καλά εεεεε τα καπέα τέλεια!!!! για το μοντέλο ΔΕΝ το συζητώ!!! μια ΚΟΥΚΛΑ!
Φιλιά
Καλό βράδυ

Evie είπε...

Σας χαιρομαι μανα και κορη. Γεια στα χερια σου και στην υπομονη σου. Καλο βραδυ!

RIRI είπε...

Εγώ θέλω και καπέλο και πίτσα, πολλά ζητάω????

Σημ. Πουαντερί δες τον διαγωνισμό με την τσάντα, στο http://ririfotiadi.blogspot.com/
τελειώνει την κΥΡΙΑΚΉ!!!
φιλάκια.

Επίσης: τό μοντέλο το δανείζης για τίς τσάντες μου???

Maddie είπε...

Φοβερά καπελάκια μπράβο!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

Μαρακι μου , τι καπελο και κακο ειναι αυτο? γεια στα χερια σου κι εγω τη χαρηκα τη βροχη μοσχοβολισε ο τοπος...

αχτίδα είπε...

Αμάν! απο που ν' αρχίσω πρωινιάτικα! Απο τη πίτσα; πεθαίνω για πίτσα και δεν την τρώω επειδή δεν την τρώει ο Δημήτρηξς! ήρθα όμως για το καπέλο που το καταζήλεψα..εκείνο που φοράς στη νέα εικονίτσα σου! Θέλω να φιάξω μια χοντρή ζακέτα στη μητάρα μου...Θ ατο προσπαθήσω ..λες να τα καταφέρω;

lourdi είπε...

Πουαντερι!! μου καλημερα.
Με εφερες πολλα χρονια πισω!!με την εικονα τις μικρης σου....να΄σαι καλα.
Οσο το τι κανουν τα χερια σου!!τι να πω? μπραβο σου!!
Υ.Γ. θελω φωτο απο ΜΙΛΟΥ....

Penelope είπε...

Προσωπικά όταν ήμουν πιο μικρή σπάνια φορούσα οτιδήποτε στο κεφάλι μου, αλλά με κάποια ταξίδια στο εξωτερικό και πολύ κρύο, είδα στην πράξη πραγματικά τι αξία έχουν τα καπέλα. Και τούτα τα πλεχτούλια είναι πολύ όμορφα.

Για πίτσα τώρα, τι να συζητάμε... μόνη μου έτρωγα κι' ένα ταψάκι, αλλά τώρα πια "κρατιέμαι"!

big mama είπε...

Ολα ωραία αλλά το μανεκέν σου κλέβει την παράσταση:))

Μαiρη είπε...

Πω, πω, πω καπέλα! Εσύ βάλθηκες να ομορφήνεις ακόμα περισσότερο όλο το σόι!

olivetreegirl είπε...

Πουαντερίτσα μου, πολύ ωραία όλα!!!! Θέλω να μάθω λεπτομέρειες για το felting! Πώς το έκανες, τί μαλλί χρησιμοποίησες κλπ! Φιλάκια!!

rena είπε...

Καλά η φωτογραφία με τα πολλά καπέλα είναι χάρμα οφθαλμών να τη πουλήσεις σε διαφημιστική εταιρία!

Ξανθή είπε...

Εγώ θέλω καπέλο την πίτσα την κερνάω στην Αχτίδα!!!!
Όσο για το μοντέλο σε λίγο το βλέπω να πλέκει κι αυτό!!
Καλό βράδυ.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου τι μου κάνεις τώρα!! Είπαμε ξεκίνησα δίαιτα!!!!! Όσο για τα πλεκτά.... αλήθεια βρε παιδί μου πόσο γρήγορα πλέκεις για να τελειώνεις τόσο σύντομα;;; Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ειρηνάκι μου, τι τραβάς με την μανούλα σου;
Μαθήτρια, μοντέλο σε τρέλανε!
Αχ, πουαντερίτσα είσαι η χαρά του σπιτιού!
Σας φιλώ!!!!

maria είπε...

ερκουμαι! πιτσα ! και ωραία καπέλα! αλλά δε το συζητώ για το μοντέλο, όλο σκέρτσο και νάζι παρά τη κούραση, τη παραδέχομαι!
φιλάκια...

creationsbyeve είπε...

τέλεια τα καπέλα φιλενάδα!!!!περιμένω να δω και την felted version ;)