Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

αγαπημενο γλυκακι των παιδικων μου χρονων και μερικα ονειρα................


Ήρθα να σας γλυκάνω με ενα πιάτο τηγανίτες με μαρμελαδα ροδακινο και κανελλιτσα.
Μονο που εγω τις άλλαξα λιγο απο τις κλασικές και εγιναν σαν σβίγκοι.
Τέλειες βγήκαν αλλά για να μην λετε τιποτα σας βαζω και τα υλικα μου:

Ανακάτεψα σε ενα μεγαλο μπωλ

1 πακετο ΦΑΡΙΝΑΠ,
2 αυγα, 2 βανιλιες,
λιγο αλατι, ενα κουταλακι του γλυκου λαδι,
και περιπου 2 ποτηρια γαλα.
Ανακατεύοντας πρεπει να εχετε εναν χυλό που κολλάει στο κουτάλι "ελαστικό".
Αυτο ειναι, τωρα τηγανίστε κουταλιές σε σιγανή φωτια και οσο ειναι ζεστοί βάζετε οτι σας αρεσει (μελι, μαρμελαδα, κανελλα κ.λ.π.)
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!

Ο τιτλος ομως λεει και για όνειρα ε;
με καλεσε η Mammael να παίξω σε ενα παιχνιδι που μου αρεσει πολυ και ετσι αρχιζω γράφοντας μερικα ανεκπλήρωτα όνειρά μου:

1. να παω με τα παιδια μου στην Λαπωνία για να βρουμε τον Αη Βασίλη.

2. να εχω ενα δικο μου δωματιο που θα ειναι απο πανω μεχρι κατω γεματο ράφια με ολα τα νήματα που μου αρεσουν.

3. ενα αγροτόσπιτο σε εξοχικο μερος οπου θα εχω λαχανόκηπο πισω,
μπροστα πολλα λουλουδια και θα ειμαι ολη μερα σε μια κουνιστη καρεκλα να πλεκω καμαρωνοντας τα παιδια μου που θα παιζουνε.

4. να βγάλω επιτέλους το δίπλωμά μου οδήγησης (προσγειωθήκαμε).

5. να αγορασω ολο το σετ με βελονες πλεξιματος  knit pro που το χαζευω καθε φορα.

6. να παω στην Νεα Υορκη, στα νησια Χάιλαντ και στα υπέροχα δαση της Τσεχιας.

Αυτα ειναι μερικα απο τα ονειρα μου και θα ηθελα πολυ να μαθω τα δικα σας.
Όποιος  λοιπόν νομίζει οτι μπορει να μας τα πει του δινω την σκυτάλη του παιχνιδιού.

19 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Μμμμ...τηγανίτες! Αγαπημένο γλυκό των παιδικών μου χρόνων, και όχι μόνο!!!

Marouli είπε...

Καλησπερα! Ωραιες οι τηγανιτες ισως φτιαξω αυριο! Μακαρι ολα σου τα ονειρα να πραγματοποηθουν!!

Μαρουλοφιλακια!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τηγανίτες βλέπω και μου φαίνεται θα πάρω το λεωφορείο να έρθω για καφέεεεεεε!!!!!!

lourdi είπε...

Ενταξει Πουαντερι!!μου το πηρα το μηνυμα σου!!θα πω στην κορη μου το τηλ.
Σε ευχαριστω και καλο σου βραδυ.
Η τηγανιτες κολαση!!!παχαινουν??

rena είπε...

Εγώ έφτιαξα κεικ σήμερα,όσο για το δίπλωμα κι εγώ που το εχώ στο συρτάρι είναι!

"ζαχαρούλα.." είπε...

τηγανίτες???????????? τι μου θύμησες τώρα......

θα τις τιμήσω άμεσα λέμε!!

καλημέρες!!

creationsbyeve είπε...

μου τρέχουνε τα σάλια!!!!!!

lourdi είπε...

Πουαντερι!!μου καλημερα να εχεις μια χαρουμενη εβδομαδα με τα παιδακια σου και τ αντρας σου.
φιλια.

πουαντερι είπε...

Καλημερα κοριτσια!!!!
Ευχομαι σε ολες μας να γινουν αληθηνα τα ονειρα μας γιατι μωρε το αξιζουμε ολες!!!!

Mamma el είπε...

Πω πω πρωί πρωί τι μου κάνεις! Εγώ θα αντισταθώ όμως. Έχω σακουλίτσα με κουλουράκια από τα χεράκια των κοριτσιών μου.....
Λαπωνία ε; Όταν πάτε πες μου να έρθω κι εγώ! Δίπλωμα οδήγησης πρέπει να βγάλω κι εγώ. Πότε όμως; Ιδού η απορία!
Μακάρι να πραγματοποιηθούν όλα μας τα όνειρα!
Φιλιά.

maria είπε...

μαρίτσα, ένα τηλ δε πήρες.. εγώ που είμαι μόνο στη πρωτεύουσα κ νηστικό κ φτωχό κ πεινασμένο..
την επομενη φορα μη με ξεχασεις!
χε χε πλακα κανω ! τις λατρεύω τις τηγανίτες! με μέλι, με μαρμελάδα, με μερέντα ή και με σκέτη ζάχαρη!
έπαιξα κι εγώ το παιχνίδι.
φιλάκια πολλά!!

Λίνα είπε...

Αγαπημένο λέει!!!
Είναι από τα καλύτερα γλυκά του κόσμου.
Καλό βράδυ.

my little expat kitchen είπε...

Τί όμορφες τηγανίτες! Φαίνονται τόσο αφράτες. Να' σαι καλά που μοιράστηκες την συνταγή γιατί πάντα ψάχνω για καλές τηγανίτες!
Μάγδα

Magia da Inês είπε...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...♥♥
Hummmmmmmmm!... isso é tudo de bom...♥
Beijinhos.
♥ Boa semana!
♥♥ Itabira
Brasil♥♥
✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

Domenica είπε...

A pa pa pa k elega ti na kano apopse kati pikantiko k se vrika mprosta mou....enthousiastika! Tha to ftiaxo apopse...tha trelathoun ta pedia kai o King! (king einai o antras m) kalo vradaki glyko.x

Δημιουργία είπε...

Μακαρι να πραγματοποιηθουν ολα σου τα ονειρα γιατι το αξιζεις.

lourdi είπε...

Πουαντερη!! μια καλημερα απο Ηρακλειο.
Φιλια

olivetreegirl είπε...

Στο 2, το 3 και το 6α υπάρχει απόλυτη ταύτιση, μόνο που αντί για κλωστές και νήματα εγώ ονειρεύομαι ασήμια και πέτρες!!!
Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα και να ερχόμαστε όλες μαζί στο αγροτόσπιτο να δημιουργούμε παρεούλα!!!

Domenica είπε...

Afto me ta oneira...mas taxidepses.....mmmmm.....ego thelo na pao Alaska gia 1-2 hronia kai meta Iaponia, thelo na ziso se aftes tis dio hores kai epidi yparchi periptosi logo doulias, to oneirevome gia na gini. Eho k alla polla alla ta kyriotera ta vrika sti kardia mou mesa.....Kalo ypolipo tis meras na hete xx