Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Πισω στα δικα μας..............

Καλημέρα καλεεεεεεεε; ποσο καιρο εχω να μπω;;;;;;;;;;;;;;

Τι να σας πω ρε παιδιά;! ολες λιγο-πολυ αυτον τον καιρο είσαστε στο τρεξιμο ε;
Εγω παλι δεν μου εφτανε που τακτοποιούσα ντουλάπες, παπλωματακια ψιλά, παπλωματακια λιγο πιο ζεστά, αντε ξανά-μανά παπλωματακια για πιο πολυ κρύο ουφφφ!
ουτε ο ΙΩΣΙΦΙΔΗΣ να ήμουνα.
Και ανεβα στην σκαλα να βαλεις τα καλοκαιρινά,
κατεβα απο την σκαλα με μια τεραστια βαλίτζα γεμάτη ρουχα,
ξεδιαλεξε οσα μίκρυναν στα παιδια και πρεπει να φυγουν, αχ! ξεχασα να ριξω μια ματια και στο φαγητο μου......ουφ!! ευτυχώς δεν καηκε, στον πόντο το γλίτωσα.
Α! τέλειωσε το πλυντήριο, για να δουμε τωρα πως θα το βολέψουμε και αυτο(το τριτο ειναι) επανω στην απλώστρα......
Πολυ νερο ρε παιδί μου!!!!!
Αντε να τελειώσω με τα ρουχα να πιάσω το σπιτι, κουρτινες κ.λ.π.

Πωπω! ειχα πει και στην φιλη μου την Αγγελική οτι θα παω σπιτι της να πιουμε καφε και να πλεξουμε, αλλά λογάριασα χωρις την ίωση.
Επρεπε να παω και μεχρι το ταχυδρομείο να στειλω κατι που ειχα στο νου μου αλλά ουτε εκει τα καταφερα. Τωρα που συνήλθα ομως θα τα βαλω ολα σε σειρά.
Δεν κωλώνει η ομαδα καλε!!!!!!
Με έπιασε ρε παιδια μια ηλίθια ελαφριά (δυστυχώς) γαστρεντερίτιδα, και λεω δυστυχώς γιατι και πονούσε το στομαχι μου, αλλά και ειχα η δικιά σου ορεξη για μασαμπουκες.
Χοιρινή τηγανιά μαγείρεψα με αρακα και πατατες.
 Οταν ρε γαμώτο πιάνει τα παιδια μου χανουν και 2-3 κιλα, εμενα ακομα και η ιωση εναντίον μου ειναι.

Ξεχασα να σας πω οτι εκανα και μια μαρμελαδα  μηλο-κακαο!!!

ιδού το αποτέλεσμα!!!
Ναι-ναι οπως το ακουτε χαχα!
Την ειδα στην Ξανθή και ειπα να την δοκιμασω.
Οι εντυπώσεις βεβαια ειναι διάφορες:
εμενα μου αρεσε γιατι ειχα την ψευδαίσθηση οτι ετρωγα κατι σοκολατένιο, του γιου μου του αρεσε επίσης, αλλά του Βασιλη και της Ειρηνης οχι.
Τι να κανουμε; περι ορεξεως κολοκυθόπιτα...............
Αφηστε που με ολα αυτα δεν εχω πλέξει καθολου και εχω παθει στέρηση ε;!

19 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Με γαστρεντερίτιδα και κάνεις τόσα!
Ημαρτον! τι σβούρα είσαι εσύ πουλάκι μου!
Ο ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ μου άρεσε πολύ!
Σε φαντάζομαι να τρέχεις μέσα σε κατσαρόλες, γλυκά μαρμελάδες και τα νήματα να σε κυνηγούν...
Πολλά φιλιά στα παιδιά!
Μη μου κουράζεσαι πολύ!!!

πουαντερι είπε...

Τι να κανω Αντιγονη μου; ποιος θα τα κανει ολα αυτα; μονο εγω ειμαι εδω μεσα.
Αλλά δεν παραπονιέμαι μου αρεσει να τους φροντιζω, μονο που με την ιωση δεν μπορουσα να ευχαριστηθω ενα καφεδακι να με ξεκουρασει.
Πολλα φιλιά, δεν ξεχασα............

Domenica είπε...

Μου αρέσει πολύ με τι ‘μάτι’ βλέπεις τη ζωή! Με κάνεις και χαμογελώ πάντα! Απολαμβάνεις τα πάντα ακόμα και τις βαριές δουλειές. Είσαι χάρμα! Μείνε όπως είσαι! Μην αλλάξεις ΠΟΤΕ!!! Σε ακούω και παίρνω θάρρος γιατί εγώ ψηλό είμαι τεμπελούλα …..χε χε ζορίζομαι αλλά στο τέλος θαυμάζω το αποτέλεσμα! Περαστικά με την αροστούλα που σε άρπαξε!

anthivolon είπε...

Oυφ με άγχωσες βρε παιδάκι μου....σταμάτα λίγο το τρέξιμο να τα πούμε....
Η μαρμελάδα σου, παρόλο που είναι ιδιαίτερη, οπτικά τουλάχιστον μου άρεσε.
Καλό ΠΣΚ

Asteri είπε...

Βρε σβουρίτσααααααααα χεχεχε κι εγώ λέω να βγάλω τα χειμωνιάτικα το ΣΚ. Άντε περαστικούλια και να προσέχεις.
Φιλάκια

πουαντερι είπε...

Ντομενικα καλως ηρθες καλεεεεε!!!

Ανθιβολον ειναι ωραια η μαρμελαδα και ιδιαιτερη δοκιμασε την.


Αστερι "σβουριτσα" χα!χα! Και ΒΕΓΓΟΣ να πεις μεσα θα εισαι.

Ξανθή είπε...

Πολύ χάρηκα που σου άρεσε η μαρμελάδα, και σε μας οι απόψεις ήταν διαφορετικές μιας κι είναι μια ιδιαίτερη μαρμελάδα, ο ένας έλεγε έχει λεμόνι ο άλλος έλεγε ήθελε περισσότερο κακάο!!!
Σε ευχαριστώ για την αναφορά!
Καλό Σαββατοκύριακο

Μαiρη είπε...

Αυτά είναι τα αρνητικά της αλλαγής των εποχών!!!Αλλά, τι να κάνουμε... Η μαρμελάδα, ενδιαφέρουσα...Φιλάκια!!!

lourdi είπε...

Πουαντερι σε φιλω!μου αρεσει που εχεις να κανεις τοσα πολλα!!και σκεφτεσε το πλεξιμο...
θυμαμαι οταν πηγα να γεννησω..και το πλεχτω κοντα χα! χα!.
Η μαρμελαδα σου ιδιαιτερη ε!?
Καλο σου απογευμα.

rena είπε...

Αχ εγώ να δεις τρέξιμο,πως σε καταλαβαίνω δεν λέγεται!!!

αχτίδα είπε...

Φιληνάδα μου..ωραία η μαρμελάδα..κι ε΄γω τακτοποίησα με τη γυναίκα το δωμάτιο της μητέρας μου.

MINIMARKET είπε...

εγω τωρα τι να πω!!
" ολες λιγο - πολυ ....." δηλαδη μονο γυναικες περιμενεις να σε σχολιασουν ?
αντε ...τι να σου κανω ...οτι πεις !!
θα αλλαξω και ονομα κωνσταντινα , στο φιλικο ντινα !!! χαχαχα!!!!
καλησπερεςςςςςςς κοπελια !!!!!!

RIRI είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ανοιξε το mail σου. Σου εχω στείλη κάτι που θα σάρέσει...
Φιλάκια

πουαντερι είπε...

Ξανθή μου ειναι δυνατον να μην πω απο που την βρηκα την συνταγη;


Αχ Μαιρη μου να την δοκιμασεις εμενα μου αρεσε.

Λουρδη μου αφου το λατρευω το πλεξιμο τι να κανω; μου λείπει οταν δεν το πιάνω.

πουαντερι είπε...

Αστα Ρενε μου αστα!!!
Καλημερα σου.

πουαντερι είπε...

Καλημερα Αχτιδα ετσι να απασχολεις το μυαλο σου να ξεχνιεσαι.

Ριρι σε ευχαριστω!!!!

πουαντερι είπε...

Αφου βρε ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ μιλαγα για δουλειες δεν το σκέφτηκα οτι θα επειανε και εσενα η μπαλα.....
Ντινα; χα!χα! στην γυναικα σου απευθυνόμουν καλεεεεε.

apinkdreamer είπε...

υπεροχη φαινεται η μαρμελαδα σου!!!
καλη εβδομαδα!

Δημιουργία είπε...

Καλε και μονο που σε διαβασα κουραστηκα, κανε ενα διαλειμμα για καφε.