Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Ξυπνηστε καλεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νεο αιμα στην γειτονία μας.
Ενα κουβαρι ιδεες και κατασκευές.
Ενα κουβαρι που η ιδια το λεει ΜΠΛΕΓΜΕΝΟ ΚΟΥΒΑΡΙ αλλά σας το λεω με σιγουρια δεν ειναι καθολου μπλεγμένο.
Μια χαρα τα παει σε οτι καταπιαστεί και ελάτε να δείτε τι ωραια που ραβει, πλεκει και καλλιτεχνεί.
μια μικρή ιδεα του ταλέντου της.

Την ειχα συναντήσει πριν απο καιρο, πριν ακομα κανει το δικο της blogaki, ήπιαμε καφε και γνωριστήκαμε.
Πολλα τα κοινα που μας ένωσαν απο την αρχη και σημερα μετα απο πρόσκληση της πήγα για καφε και πλεκτοκουβεντα στο ομορφο και ζεστό σπιτι της.
Με περίμενε μια γλυκύτατη γιαγιά εκει και μια μυρωδιά απο λατρευτή μηλόπιτα (απο τα χερακια της) μου εσπασε την μύτη.
Περασα τέλεια και ειπαμε τοσα πολλά!!!!!
Αντζελα σε ευχαριστώ για το υπέροχο πρωινό που περασα και να ξερεις οτι τωρα που καλομαθα θα με βλέπεις συχνα εκει μιας και ειναι τοσο κοντα απο το σπιτι μου.

8 σχόλια:

Μάτα είπε...

Σιγά καλέεεεεεεε...τι φωνάζεις έτσι σ΄ακούσαμε :-P
Φιλάρες!!!!!

πουαντερι είπε...

Που εισαι μωρε πιαααααααααααααααα.
Μαυρη πετρα εριξες χριστιανη μου!

lourdi είπε...

Πουαντερι!εγω απο χθες εχω ξυπνηση....
Σε φιλω καλο βραδυ.

MINIMARKET είπε...

ειπα και εγω τι εγινε και ηρθα τρεχοντας !!!!!!
ουφ !...με λαχανιασες !
καλησπερες !!!!

rena είπε...

Ευτυχώς που έχουμε κι εσένα και μας ξυπνάς,φιλάκια,καλό βράδυ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Νόμιζα πως φώναζες να ξυπνήσω..
Με τα φάρμακα έπαθα υπνηλία η τρελή.

Πέρασα από το μπλεγμένο κουβάρι μη με μαλώνεις!
Σε φιλώ καλό μου!

αχτίδα είπε...

Πάω να δω η περίεργη γάτα.. τι κάνεις φιληνάδα;

πουαντερι είπε...

Κοριτσια ειδατε τι βρηκα ε;!!!!
Αχ βρε Αντιγονακι μου εγω να σε μαλωσω ή εσυ που εχει αργησει;