Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Ζαμπονοτυροπιτα σπιτικη.


 την ωρα που βγηκαν οι πρωτες πιτουλες τρυπωσε και ενας ποντικος μεσα στην κουζινα και πηρε μια γερη δαγκωματιά πριν ακομα κρυωσουν......
Σημερα το φαγητο μας δεν ειναι και απο τα αγαπημενα τους.......
Αρακας με πατατουλες και μανιταρια φρεσκα.
Οπως καταλαβαινετε λοιπον τα μουτρα ε! θα ειναι λιγο ξυνα χι!χι!

Αλλά δεν ειμαι τοσο κακια μαμα, εφτιαξα και ζαμπονοτυρόπιτες για αποζημίωση στην νίλα τους.!!!!!!

Εκανα μια ζυμη αρκετα ελαστικη πιτσας και ανοιξα μικρα φυλλα.
Τα γεμισα κατα το ήμισυ με ζαμπον, ντοματα φρεσκια σε φετες,ριγανη και ενα μιγμα τυριου(2 αυγα, τριμενη φετα,ρεγκατο 2-3 κουταλιες κετσαπ)

Δεν σας δινω με δοσολογία τα υλικα γιατι ειναι κατα την κρίση σας και το τι σας αρεσει να βαλετε μεσα.

10 σχόλια:

lourdi είπε...

Πουαντερι! τι αλευρι εβαλες? ερχεται η Κορη μου!! απο Αθηνα και θελω να τα φτιαξω...
Ευχαριστω..

Μαiρη είπε...

Μούρλια!!!Αν και μόλις φάγαμε, ευχαρίστως θα καθόμουνα να ξαναφάω!!!

Maria Z είπε...

Φαίνονται υπέροχες οι πιτούλες σου και είμαι απολύτως σίγουρη οτι θα είναι κι όλας!!!!! Καλοφάγωτες

MINIMARKET είπε...

ηρθα γρηγορα , πηρα ενα κομματακι και την κανω , γιατι εχω δουλεια !
καλησπερες !!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ε, με τον αρακά ταιριάζουν μια χαρά!
Είδατε, καλέ η μανούλα τι κάνει;
Στο ποντικάκι το λέω!
Φιλιά και καλή όρεξη!

rena είπε...

Ωραίες φαίνονται, μια από τα ίδια για τον αρακά και οι δικοί μου, τα ξυνίζουνε τα μούτρα!

Evie είπε...

Εμενα μου αρεσουν ολα που μαγειρεψες,
κριμα που δεν ειμαι κοντα! Καλο σας απογευμα.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τους κακομαθαίνεις μανούλα!!!
κι εγώ που τον τρώω τον αρακά, σαφώς θα προτιμούσα τις πιτούλες!!!!!!
φιλάκια

RIRI είπε...

Eιμαι περίεργη να μάθω, τον αρακά τον φάγανε τελικά? γιατι κι εγώ αν ειχα τις ζαμπονοτυρόπιτες μπροστα μου , οπως τις βλέπω.. αυτές θα επέλεγα!!

maria είπε...

καλε θα σε μαλωσω!! γιατι δε με καλεσες? εμενα?? που ειμαι μονο κ ερημο στην αθηνα???..