Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2010

Καλο μηνα................

Καλημέρα!!!
Πως τα καταφέρνω βρε παιδια να λεω παντα την επομένη καλο μηνα;
Τι να πω.!!!!
4ημερο λιγο δύσκολο για μας, αλλά τι να κάνουμε, ολα στο πρόγραμμα είναι.

Ήρθα λοιπόν να σας πω καλήμερα με μερικά γιακαδακια που εχω πλέξει κατά καιρούς και ειναι πολυ χρήσιμα για το κρύο.
Οταν δεν θελουμε να φορέσουμε πολυ χοντρά ρούχα είτε κάνοντας τις δουλείες μας,
είτε είμαστε σε ενα μερος με ικανοποιητική ζεστη ,
τότε μπορούμε να προφυλάξουμε τους ωραίους λαιμούς μας με ενα γιακαδακι πλεκτό.
Εδω ειναι μερικα απο τα πλεκτα μου γιακαδακια που λατρευω γιατι ειναι πολυ χουχουλιαρικα....




13 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλό μήνα!!!!! φιλάκια

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα χρυσοχέρα μου!
Οπως πάντα με εκπλήσεις!!!

Επειδή είμαι και ζηλιάρα, μου έφερε η Αγγελική ένα νήμα σαν το πρώτο της φωτογραφίας, με βελόνες Νο 15!
Είναι σωστές;
Τις δώσανε στου Σωτηρίου, ξέρεις εσύ.
Μια και με έχουν κάποιες ώρες στο κρεββάτι "δέσμια" λέω να το αρχίσω και ότι καταφέρω...

Σε ζάλισα κοριτσάκι μου... φιλιά!!!!!

RIRI είπε...

πουαντερί μου, γλύκα ειναι ολα!!!ειδικά το πορτοκαλί μου αρεσει πάρα πολύ! γειά στα χεράκια σου ..και Καλό Μήνα εστω και καθυστερημένα!

Asteri είπε...

Καλό μήναααααααααα!!!! τέλεια τα γιακαδάκια!!!! ειδικά το τελευταίο :)
Φιλάκιααααααααααααααα

lourdi είπε...

Πουαντερί μου! καλό μήνα όταν είδα την αναρτησή σου γέλασα ολο χαρά και σκέφτηκα..τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται και πλέκουν γιακάδες!!!και βέβαια έκανες ωραιτατα πλεκτά όπως πάντα.
Σε φιλώ.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλησπέρα χρυσοχέρα Πουαντερί και καλό μήνα!
Πολύ γλυκά όλα! Ειδικά το πρώτο και παιχνιδιάρικο και χουχουλιάρικο.

Μαiρη είπε...

Μούρλια είναι όλα τους!!! Καλό μήνα!!!

Evie είπε...

Υπέροχα για ζεστασιά και καλοφτιαγμένα. Καλό μήνα

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ καλημερα!
Καλο μηνα!

Ριρι μου ευχαριστω απο εσενα την χρυσοχερα μετραει ο λογος.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου σου ευχομαι να σηκωθεις απο το κρεβατι και να αρχισεις να μπλέκεσαι μεσ'τα ποδια τους.
Μια χαρα ειναι τα υλικα σου αρχισε να το πλεκεις να ξεχνιεσαι και οδηγιες εδω ειμαι εγω.
Στο Σωτηριου εχει καλα νηματα και οι κοπελες δίνουν και καλες συμβουλες, με ξερουν και εκει αν τους πεις η πουαντερι θα γελασουν.

πουαντερι είπε...

Αστερι μου φιλια και σε σενα.

Λουρδη μου περασα και σε θαυμασα.

πουαντερι είπε...

Μπλεγμενο κουβαρι ειδες; τα καταφεραμε ε;!

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου ευχαριστω χρυσοχερα μου.

Ευη μου καλο μηνα και σε σενα.