Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2010

Αν δεν φανε και τωρα την φασολαδα θα γινει χαμος......



 Τι αλλο να εβαζα στο τραπεζι; πες τε μου;
Έφτιαξα μια πατατοσαλατα με σως μουσταρδας και φρεσκο μυρωδάτο άνηθο,
επίσης ετοιμασα μια ψευτοτυροπιτα χωρις φύλλο, με μπολικα φρεσκα κρεμμυδάκια και λιγο σπανακι που μου ειχε περισσέψει απο πριν και ολα τα σχετικα......
Αν δεν τρώγανε έστω και δυο-τρεις κουταλιές θα άρχιζα να φορτώνω.
 Μάλλον ομως το καταλάβανε οτι εκανα πολυ κοπο να την παρουσιάσω την φασολαδιτσα μου και φαγανε μπορω να πω σχεδον ολο το πιατο τους.
Το πιο αστειο ητανε οταν τελειωσαμε και αρχισα να μαζεύω λεει ο γιος μου:
Καλα μαμα πολυ την ευχαριστήθηκα την φασολαδα, ηταν οτι επρεπε....
τα μασάω εγω αυτα;

Άρχισα και ενα νεο κασκολ.
Τις προάλλες μου ζητησε η μαμα μου ενα κασκολ γιατι τωρα που δεν παει με το αυτοκινητο και τον μπαμπα κρυώνει ο λαιμος της στην στάση και επειδη ειναι η πρωτη φορα που μου ζητάει κατι τα παραμέρισα ολα και αρχισα να της το πλέκω.
Τωρα δεν ξερω αν φαίνεται καλα το σχεδιο στο μαυρο, παντως το νημα ειναι υπέροχο και πολυ απαλο.

14 σχόλια:

lourdi είπε...

Πουαντερι! δεν θα πω οχι σε τιποτα ολα ειναι αγαπημενα..οσο για το κασκολ
γρηγορα να το πλεξεις να μην κρυωνει η Μανουλα σου.
Καλο βραδυ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλοφόρετο να είναι το κασκολάκι της μανουλίτσας σου!!
Ενα σωρό καλούδια είχες στο τραπέζι σου, ε όχι και να κάνουν τους δύσκολους χα χα χαα!
Φιλιά!

Evie είπε...

Πονηρούλα τους ξεγέλασες με τόσα που στόλισες το τραπέζι. Τώρα ξέρεις το κόλπο.

Μαiρη είπε...

Την μαμά σαν τα μάτια σου!!! Στο λέω εγώ που πια δεν έχω κανέναν κι αυτή τη στιγμή νοιώθω έναν κόμπο στο λαιμό μου...

rena είπε...

Καλά δε παίζεσαι! Μιλάω για τη παρουσίαση του κασκολ με τα μήλα,τέλειο!
Παρεπιτπτόντος τα δικά μου ποτέ δεν έχουν φάει φασολάδα ούτε όταν ήταν μωρά και τα τάιζα εγώ, τέτοιο μίσος μιλάμε, μόνο τις φακές τρώγανε αλλά τώρα πάνε και αυτές κάνω ότι κι βάζω χίλια δυο άλλα για να φάνε λίγο!

Asteri είπε...

Αααααααα εγώ πάντως την τρώω την φασολάδα χιχιχι τέλεια όμως και τα υπόλοιπα!!!
Καλόφορετο κασκολ για τη μανούλα
Φιλιά

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πουαντερί μου, ωραία την παρουσίασες την φασολάδα, μου άνοιξε η όρεξη!!!
Το κασκόλ τέλειο, πώς τα φτιάχνεις;
φιλιά καλό βράδυ.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ax, μανούλα!!!!
Με τόσα καλούδια πώς να μη φάνε τη φασολάδα;

Το κασκόλ της μανούλας πολύ όμορφο.
Η πατέντα για να φανεί το σχέδιο, τέλεια!
Φιλιά καλό μου!!!!
Α, μη μου ξεχάσεις και τα παιδιά!!!!

MINIMARKET είπε...

γιατι μαυρο κασκολ? τοσα χρωμματα υπαρχουν !!!!
καλη η φασολαδα , παραδοσιακο φαγητο και οτι πρεπει αυτη την εποχη με ωτο κρυο που κανει !!!

RIRI είπε...

Mακάρι να μου εκανε κάποιος το τραπέζι με αυτα ακριβώς που τους εφτιαξες!!!πεντανόστιμα ΟΛΑ!!

Το κασκόλ επλίζω σε 2 μέρες να ειναι ετοιμο!!'η μήπως αυριο θα μας το δείξης??γρήγορα , κρυώνει η μανούλα!

γαστεροπληξ είπε...

εγώ αν και την αγαπώ τη φασολάδα, με τόσα καλούδια στο τραπέζι τελικά θα την άφηνα, μη με μαλώνεις λέμε!!!!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Οτι φτιάχνουν τα χεράκια σου είναι καταπληκικά!!! Φιλάκια πολλά Πουαντερίτσα μου!!!

olivetreegirl είπε...

Αγαπημένο πιάτο η φασολάδα!!! Ρε κορίτσια με αγχώνετε όμως, εγώ τόσα πιάτα θα τα έφτιαχνα σε μια βδομάδα, όχι σε μια μόνο μέρα...
Το κασκόλ βγαίνει πολύ όμορφο και το κόλπο με τα μήλα πανέξυπνο!! Να το χαρεί η μανούλα σου!!!

Betty's Cuisine είπε...

Τι ποικιλία!
΄Ετσι με πιάνει και μένα συχνά και φτιάχνω χίλια-δυο φαγητά, μου αρέσει η ποικιλία στο τραπέζι... αν και οι δικοί μου τρώνε όλα τα άλλα και αφήνουν ό,τι δεν τους αρέσει!

Όμορφο το κασκόλ, καλοφόρετο να είναι!
Φιλιά...