Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

Καθε πρωι το ακατονομαστο................

καθε πρωι το ιδιο βιολί........
6.30 ακριβως  χτυπάει.
Με απόλυτη ακρίβεια να προλάβω:
να πιω εναν καφε εως τις 6.50 να ανοίξει το ματι,
7.00 να ετοιμάσω τα πρωινα και να ξυπνήσω τα παιδια.....(θελω εγω να πιστεύω)
αρχιζουν και οι πάσες και τα ματσάκια.....μαμά ο Κωσταντινος μου πετάει τις κάλτσες,
μαμα η Ειρηνη μου ριχνει κατω την τσαντα μου......
εχει παει η ωρα 7.30 μη φωνάζετε  και ντυθείτε γρηγορα θα αργήσετε 1η ανακοίνωση.......
μαμα δεν θελω αυτα τα ρουχα που έβγαλες εχθές......
2η ανακοίνωση, η ωρα ειναι 7.45 θα αργήσετε.......
εφτασε η ωρα 8.00,
εισαστε έτοιμοι; Ναι!
πλυθήκατε;,τα πήρατε ολα;
έβαλες το τοστακι σου στην τσάντα σου;
αντε να πάτε στο καλο και να προσέχετε.

Μια τελευταία χαιρετούρα απο το μπαλκονι και αρχιζουνε τα όργανα.

Παω την Μιλου εξω,
γυρίζουμε της πλένω τα ποδια και τον ποπό,
πλενω τα χερια μου, ανοίγω το δωματιο τους να παρει αερα και βγαζω τα παπλώματα εξω.
Στρώνω τα κρεβατια τους, και σημείωση της μικρης ειναι στο δεύτερο πάτωμα που σημαίνει οτι κανω και την πρωινη μου αναρρίχηση εεεεε! να γυμναστούμε κιολας λιγακι να ξεμουδιασουμε....
πλενω τα πιατα των πρωινών τους, και κανω την προετοιμασία του φαγητου.
Κανω και εναν ριμαδοκαφε να εχω μια γουλια στο πήγαινε-έλα.
Απλώνω πλυντήριο, σιδερώνω αν εχω τα άλλα που μαζεψα,
βαζω ηλεκτρική σκούπα, περναω με το σουιφερ ολα τα έπιπλα,
οσο ακομα δεν εχω χαλιά σφουγγαρίζω κιόλας.
Τωρα παω στο μπάνιο,
δυο αντρες εδω μεσα ξερετε τωρα ε;! καθε μερα με χλωρινη την λεκανη.
Βαζω το φαγητο μας, ο καφες κρύωσε θα κανω άλλον να τον ευχαριστηθώ και θα παρω και το πλεκτο μου να πλεξω λιγο να με ξεκουράσει.
Μην ξεχασω να ψωνίσω,
τελείωσε το γαλα, το χαρτι υγείας(με εφημεριδα θα σκουπιστούν αμα δεν παρω και ξεβάφουν κιόλας ρε παιδι μου),
ε! ας παρω και υλικά να τους φτιαξω και ενα κεκακι μωρε το τρώνε τα παιδια.

Έφτασε 1.30 ερχεται η πρωτη άφιξη: Ειρηνη......
να φαει για να διαβασουμε τα αγγλικα της, να την παω στο φροντιστήριο, να ξαναπαω να την παρω και να συνεχίσουμε τα μαθηματα.
Ωστόσο εχει ερθει και ο μεγαλος.....
τρωει και αρχιζει το διαβασμα.
Να τους καθαρισω μωρε κανενα φρουτακι εκει που διαβαζουν.....καλο τους κανει.
Ο νεροχύτης βεβαια ολη αυτη την ωρα φορτώνει ε;
Ποτε ρε γαμώτο εφτασε 7 η ωρα; νυχτώνει νωρις, παει η μερα μου.

Αντε παιδια μπείτε για μπανιο και στα κρεβάτια σας, δεν θα ξυπνάτε το πρωι......
Καλεεεε πηγε 9 η ωρα; να ετοιμάσω του Βασιλη θα φυγει για δουλειά και να βγάλω την Μιλου, ξερετε τωρα πλύσιμο παλι ποδια, ποπό κ.λ.π.
ΑΑΑΑΑΑΑΑΧ επιτέλους ειναι ολοι στην θεση τους και τωρα θα απολαύσω την ησυχία και θα πλεξω και κομματάκι και εγω.
Ναι καλα 11 η ωρα νυστάζω, το πρωι το ακατονόμαστο θα αρχίσει παλι να λαλάει.

Ξερετε γιατι σας τα περιγράφω ολα αυτα;;;;;;;
Γιατι την επόμενη φορα που θα πει κάποιος: Ελα μωρε, τι κανεις ολη μερα στο σπιτι; το ξυνεις.
Να το σκεφτεί καλυτερα και να ερθει εδω να αλλάξουμε θεσεις.
Αλλο ενα 8ωρο στην δουλεια και αλλο να το ξυνω ετσι ολη μερα ε;!
Αντε γιατι τα περνω αγρια με κατι τετοιες μαλακίες.

37 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Πιο αντιπροσωπευτικό τραγούδι από το ''είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά'' δεν πρέπει να υπάρχει!! Καλημέρα!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ποιος σου κολλάει κι αγρίεψες κυρία Παναγιωταρά;

Ειρήνη είπε...

Σύμφωνοι, αλλά για σκέψου να είσαι ένα 8ωρο στη δουλειά, να γυρίζεις 6μ.μ.στο σπίτι και να έχεις να κάνεις μέσα σε 3 ώρες όλα αυτά που κάνεις εσύ κατά τη διάρκεια της μέρας. Σου μιλάει μια παθούσα και σίγουρα όχι η μοναδική που το μόνο που της λείπει είναι ο σκύλος!
Καλημέρα!!

πουαντερι είπε...

Ασε Μαιρη μου η αδικια θα με φαει ε;!
χαα!χα!


Γαστεροπληξ δεν μπορεις να φανταστεις πως τα περνω......

Ειρηνη μου συμφωνω αλλά μερικες εργαζομενες εχουν ετοιμα τα παιδια απο το σχολειο, γιατι ειναι στο ολοήμερο και ενα ταπερακι απο την μαμα γιατι δουλευουν και δεν προλαβαίνουν ε;
Καλη σου μερα και εσενα.

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα παραπάνω εκτος απο το συμπαθές σκυλάκι καταθέτω κι εγω. Πλήρες ωράριο και με 3 παιδιά !! τι να πουμε κι εμεις κ. πουαντερι μου! χαλαρώστε!!!

την καλημέρα μου
Μαρία

erifili είπε...

Μέχρι πριν 6 χρόνια είχα όλα τα παραπάνω,ένα σκυλάκι,ένα καναρίνι,πρωινή εργασία 8ωρο, και για 4 μήνες τον χειμώνα 12ωρο, καθημερινά γυμναστήριο 8-9 και επιπλέον τα χόμπυ μου.Πριν από σένα, είχα αποκαλέσει τον εαυτό μου "΄Ερη Παναγιωταρά".Τώρα τα παιδιά έχουν φύγει, ο σκύλος έχει "πεθάνει", το καναρίνι μου το έκλεψαν, αλλά παραμένει η δουλειά.Θα μου πεις έχω την τσέπη μου γεμάτη.Αυτό καλή μου Πουαντερί είναι ένα θέμα για συζήτηση.
Το κυριότερο είναι να έχουμε την υγεία μας.Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να προσφέρεις πάντα σ'αυτούς που αγαπάς.΄Οσο γι'αυτούς που λένε, άστους.Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι να λένε.....Φιλιά.

Maria B. είπε...

Μαράκι μου καλημέρα, οπως είπε και η Ειρήνη με την Μαρία πιο πάνω, όλα τα ίδια με σενα και εγώ εκτός απο το σκυλάκι. Βάλε ομως επάνω και γύρω στις 9,30 ώρες εκτός σπιτιου, δουλειά + χρόνος για το δρομολόγιο !!!!! Τις πρωινες δουλειές που περιγράφεις τις κάνω πριν φύγω για το γραφείο + το φαγητό, οταν δε καταφερω να φτάσω στο γραφείο μου γύρω στις 9 και τέταρτο ή 9 και μισή (πάντα βέβαια καθυστερημένη γιατί έχω περάσει και απο τραπεζες ή ΔΕΚΟ για να πληρώσω και λογαριασμούς!!) είμαι ήδη πτώμα !!! άστα να πάνε !!!!

καλά να είμαστε και δεν πειράζει !!!!! θα έρθει η ώρα που θα φύγουν τα παιδιά μας απο το σπίτι και τοτε θα έχουμε πολύ χρόνο, γιαυτό ας απολαύσουμε τώρα την τρέλλα !!!!!! χιχιι!!!

φιλια πολλά και μην μου στεναχωριέσαι !!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πώς μου αρέσει όταν τα παίρνεις δεν λέγεται!
Μου θυμίζεις τα νιάτα μου!
Μπορεί να δούλευα ώρες ατέλειωτες, αλλά είχα φαγητό από την μάνα, τα πήγαινε-έλα των παιδιών από την αδελφή μου,όλο και κάποιες τσόντες στο σιδέρωμα.. μην είμαι και αχάριστη!
Φιλάκια κοριτσάρα μου!!!!

RIRI είπε...

Πουαντερί μου, οταν δούλευα ειχα το σπίτι μου πάντα καθαρό, το φαγητό μου ετοιμο το μεσημέρι, χρόνο για τα δικά μου....δέν πίστευα ποτέ οτι μένοντας σπίτι, δεν θα προλάβαινα να κάνω ολα αυτά και ακόμα καλύτερα!!!Ε , σε πληροφορώ οτι η μέρα δεν με φτάνει! φταίει το οτι μεγάλωσα και χαλάρωσε το ""σύστημα""? Σε καταλαβαίνω , και για να το καταλάβουν και οι άλλοι, ξεκίνα μιά μέρα χωρις να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ απο τα καθημερινά!!!Θα φανεί η προσφορά σου, και θα το εκτιμήσουν!!! Φιλάκια

erifili είπε...

Μαράκι για να γελάσουμε λίγο, με την ανάρτησή σου θυμήθηκα μία ταινία με τον Τσάκωνα, δεν θυμάμαι τον τίτλο,που η γυναίκα του έκανε όλα αυτά που περιγράφεις και την είχαν και στο "γράψιμο", και κάποια στιγμή αποφάσισε να μην κάνει τίποτα και νόμιζαν ότι τρελλάθηκε.Χα!ΧΑ!Χα!Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μη μου συγχίζεσαι Πουαντερίτσα μου!!
Ολες λίγο πολύ το ζόρι μας το τραβήξαμε ή το τραβάμε ακόμα, ευτυχώς που είναι στη φύση της γυναίκας να αντέχει!
Να έχεις την υγειά σου να τους φροντίζεις πάντα όλους!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πουαντερί μου συμφωνώ μαζί σου κ με την RIRI. To θέμα είναι άλυτο. Όσες δουλεύουν λένε γι΄αυτές που "κάθονται" κ θέλουν να μείνουν σπίτι κ το αντίθετο. Μόνο όταν οι μεν έρθουν στη θέση των δε, καταλαβαίνουν. Πάντως όταν δεν δουλεύεις εκτός σπιτιού, κανένας δεν εκτιμάει τι προσφέρεις.
Φιλιά

Ξανθή είπε...

Πολύ μου άρεσε!!όλα αυτά τα έκανα χωρίς σκυλάκι αλλά με καναρίνι,μαζί και τη δουλειά αλλά και τώρα χωρίς τη δουλειά πάλι οι ώρες δεν φτάνουν κι ας μου λένε ααααααααααα τώρα συνταξιούχος θα κάθεσαι!!
Καλό μεσημέρι.

πουαντερι είπε...

ΧΑ!ΧΑ! ΚΑΛΑ ΛΕΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ....ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Ή ΚΑΘΟΜΑΙ.

ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ.
ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕ ΦΟΥΝΤΩΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΚΟΠΈΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΎΖΟΜΑΙ

ΑΛΛΑ ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.

rena είπε...

Πουαντερή μου μη την κάνεις την αποχή γιατί πάλι εσύ θα τα κάνεις εις διπλού την άλλη μέρα που θα έχουν μείνει όλα πίσω οι άλλοι χαμπάρι δεν θα πάρουν!
Επίσης θέλω να σου πω ότι έχεις ξεχάσει πολλά ακόμα όπως τις εξωτερικές δουλειές γιατροί,λογαριασμοι, δημόσιες υπηρεσίες και κυρίως τις δουλειές των γνωστών σου που εργάζονται π.χ θα πας και τα δικά μου παιδιά στο.... να μην αργίσω ή μωρέ πλήρωσε και τους δικούς μου λογαριασμούς μη χάσω το λεωφορείο...
φιλάκια και κουράγιο!

lourdi είπε...

Πουαντερι μου! πια συζυγος πια μανα..δεν αναγνωριζει τν εαυτο της σε αυτα που λες!και καταλαβα και το ξεσπασμα σου.. ομως θελω να σου πω σε θαυμαζω και μπραβο σου για ολα αυτα που κανεις!!!!
Καληνυχτα φιλια στα παιδια και χαδια στη Μιλου!!!!

Ελευθερία είπε...

καλη μου πουαντερη αγγιξες ενα πολυ ευαισθητο θεμα.
αυτες που δουλευουν ποτε δεν θα καταλαβουν αυτες που δεν δουλευουν και το αντιθετο.
και τι δεν θα εδινα να δουλευα και παλι. εστω ενα 4ωρο να εφευγα απο την ρουτινα μου, οταν γυρνουσα να με βοηθουσε λιγο ο αντρας μου, και κανα Σ/Κ να μου κρατουσε η πεθερα τα παιδια να παω καμια βολτα σαν ανθρωπος.
για να μην πω για ολες αυτες που ρωτανε με στιλ, ελα μωρε τι κανεις ολη μερα, αφου δεν δουλευεις????

Λένα Ματθαίου είπε...

Κουραστήκατε επειδή πίνετε καφέδες, πλέκετε και παίζεται με τα παιδιά και τα σκυλιά σας;; Έλεος!!!! Τί να πούμε και εμείς όλες που ξυπνάμε από τα χαράματα για να δουλέψουμε και εσείς από το σπιτάκι σας να μας κατακρίνετε...! Τί να πουν και οι άνδρες μας που δουλεύουν ολοβραδύς για να έχουν κάτι κυρίες σαν κι εσάς βασίλισσες στο σπίτι και να παραπονιέστε κιόλας! Λίγη ντροπή δε βλάπτει!

Maria είπε...

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!!!!!!!!

Ρεβεκκα είπε...

οσο εισαι σπιτι παντα κατι κανεις,λογω των παιδιων εχω σταματησει την εργασια,αλλα υπαρχουν πολλες μαμαδες χωρις βοηθεια και ετσι δεν παραπονιεμαι.και που καταληγουμε?οτι για αλλη μια φορα η γυναικες εχουν περισσοτερα φορτια απο τους αντρες.και μην παρεξηγηθω βοηθανε απλα εμεις για να τα προλαβουμε ολα πρεπει να τα οργανωσουμε -Πουαντερι μου μην ασχολεισαι παντα γκρινιαζουν αυτοι που τα εχουν ολα ετοιμα,αστους να λενε...

πουαντερι είπε...

Καλεεεε!
Γιατι θυμωσατε ετσι κυρια ΛΕΝΑ ΜΑΤΘΑΙΟΥ;
και τι θελετε να πειτε με αυτο:....
Τί να πουν και οι άνδρες μας που δουλεύουν ολοβραδύς για να έχουν κάτι κυρίες σαν κι εσάς βασίλισσες στο σπίτι.....
δηλαδη ο δικος σας αντρας για μενα δουλευει;

Δεν σας ειπε κανεις οτι η βασίλισσα εφυγε μαζι με τον βασιλιά εδω και χρόνια και ελπιζω να μην ξαναγυρίσουν;;;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως είναι πιο χαλαρή η νοικοκυρά γιατί είναι στο χώρο της, τα ρυθμίζει και με την ρεγουλά της τα πράγματα, δεν έχει προιστάμενο, μετακινήσεις κλπ. Εμένα αυτό που με προβλημάτισε γλυκιά μου είναι ο ανύπαρκτος συζυγός σου. Δεν τον αναφέρεις πουθενά. Δεν συμβάλλει? Απλά περιφέρει το σαρκίο του? Εργαζόμενη Γιώτα

πουαντερι είπε...

Αχ βρε ΚΑΗΜΕΝΗ ΓΙΩΤΑ "ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ" ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙς ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

πουαντερι είπε...

Οπως βλεπεις παρολο που εχω μετριασμό σχολίων δεν σβήνω την αναρτηση σου, την δημοσιεύω να την διαβάσουν ολες, να γινεις λιγο παραπανω ρεζιλι απο οτι εγινες με τα γραφόμενά σου.

Οι αλήθειες πονάνε τις περισσότερες φορες.

Ρεβεκκα είπε...

βρε κοριτσια τι παθατε?και αυτες που εργαζονται και αυτες που μεγαλωνουν τα παιδια τους εχουν δικαιωμα κ να αγανακτουν κ να κουραζονται κ να γκρινιαζουν.και μην ξεχνατε οτι η δουλεια της μαμας ουτε ενσημα εχει ουτε αναγνωριζεται.αλλα ηρεμηστε,την μερα της περιεγραψε η γυναικα δεν κατηγορησε κανεναν...

Λίνα είπε...

Πες τα χρυσόστομη. Έτσι όπως τα λες είναι. Δεν υπερβάλλεις πουθενά. Και οι κυρίες που λένε το αντίθετο, μάλλον τους τα έχουν όλα στο χέρι και γι' αυτό διαμαρτύρονται.Ξέρω πολλές που λένε: Εγώ δουλεύω και δεν κάνω τίποτα στο σπίτι. Τα κάνει όλα ο σύζυγος γιατί είναι λέει κουρασμένες.
Και αυτά δεν τα λέω έτσι από το μυαλό μου, τα έχω ζήσει σε πολλούς γνωστούς.

Καλό βράδυ.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Tι ήταν αυτό;
Πράγματι ΡΕΖΙΛΕΥΟΝΤΑΙ οι κυρίες που δεν ντράπηκαν να γράψουν!
ΤΟ Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ...
..ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΣΤΑ BLOGS!

simone είπε...

φοβουμαι μην γραψω κατι και παρεξηγηθω...χαχααχαχαχα.. εχω τρομαξει απο τα σχολια των λιγων.. καλως σε βρηκα... μου αρεσε που στην δημοσιευση σου εισαι αληθινη... εισαι εσυ... και για αυτο που εισαι η οικογενεια σου και οι φιλοι σου σε αγαπουν... δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα και σε κανεναν ποια εισαι και τι κανεις...
δεν μπορω να πιστεψω πως μια τοσο ομορφη σε περιγραφη δημοσιευση εξοργισε καποιες αλλες κυριες... νομιζω πως παντα πρεπει να σκεφτομαστε και να κρινουμε εμας πρωτα και μετα τους υπολοιπους...

πουαντερι είπε...

Καλωσόρισες simone!
Δεν υπαρχει περίπτωση να παρεξηγηθείς εδω μεσα για τιποτα απο εμενα.
Δεν εχω πρόθεση ουτε να βρίσω ουτε να κοροϊδέψω καταστάσεις.
Ξερω πως οταν κατι το δημοσιοποιώ θα εχει και την κριτικη του άλλωστε δεν ειμαστε "κλώνοι" να σκεφτόμαστε ολοι το ιδιο.
Ομως ειναι αλλο πραγμα η κριτικη και αλλο η επιθεση ε;

simone είπε...

πολυ σωστα το εθεσες...

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο πουαντερί μου, η νοικουρά κάνει πολλά και δεν της ανανωρίζονται. Φυσικά αν είχα την επιλογή να μην εργαζόμουν δεν θα το έκανα. Όση δουλειά και να έχεις σπίτι, δεν συγκρίνεται με το να έχεις το αφεντικό να ζητάει λογικά και παράλογα, τις παραπάνω ώρες που κάθομαι ενώ με περιμένουν ένα σωρό πράγματα στο σπίτι χωρίς φυσικά καμιά προειδοποίηση, τον κάθε παράξενο που έχω να κάνω. Από την άλλη απολαμβάνω την οικονομική άνεση που μου προσφέρει η εργασία μου, το ότι περιποιούμαι τον εαυτό μου κάθε μέρα για να έρθω στο γραφείο, και φυσικά είναι μέρες που λέω δε θα άντεχα να κάθομαι σπίτι όλη μέρα και άλλες που θα ήθελα να γυρίζει ο αντρούλης μου και να έχω ζεστό φαγάκι και γλυκό, να είμαι ήρεμη να τον υποδεχτώ. Φυσικά σημειώνω ότι δεν έχω παιδιά και σκυλιά, και δεν επιθυμώ να αποκτήσω ακριβώς επειδή πιστεύω ότι δουλειά και οικογένεια δεν συνδυάζονται και αν συνδυαστούν σε οδηγούν στην τρέλλα αργά και βασανιστικά! Σε φιλώ... να ξέρεις σε διαβάζω και ας μην αφήνω κάποιο σχόλιο!
Θ.Κ.

Domenica είπε...

Kala ta les, POLY KALA TA LES!!! Ego an kai doulevo apta 18 mou (ime 44 hronon koritsi pia) thavmazo tis gynekes pou menoun sto spiti kai ta kanoun ola afta kai einai ateliota! Ma ehis to pio oreo blog pou eho di. Tosi hara, tosi magiriki, tosa ergohira. Bravo sou, mou dinis panta kefi. Filia

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας,κοριτσια! Πουαντερι,η δημοσιευση σου ηταν τοσο απολαυστικη,και τοσο ,μα τοσο πραγματικη..! Εργαζομαι καθημερινα,καποιες φορες και Σ/Κ, και μολις γυριζω σπιτι,προσπαθω να προλαβω τα παντα.Παρ'ολη την κουραση,ομως, δεν υπαρχει μεγαλυτερη ικανοποιηση απο την προσφορα στους ανθρωπους που αγαπας!
Και μην συγχυζεσαι απο διαφορες δηλωσεις! Οταν ημουν φοιτητρια,και "νομιζα" οτι εκανα δουλειες(οσα βλεπει η πεθερα,δηλαδη...!) πιστευα οτι οι νοικοκυρες ειχαν αρκετο ελευθερο χρονο στην διαθεση τους. Τωρα πια ομως,που ξερω τι παει να πει καθαριοτητα,δεν μου φτανει το 24ωρο για να τα βγαλω περα! Οποτε καταλαβαινεις.. οταν κανεις τα παντα μονη σου,ξερεις ποσο δυσκολα ειναι να τα εχεις ολα στην εντελεια.. οταν εχεις ετοιμο το ταπερακι, τα ρουχα στα σιδερωνουν αλλοι, και μια-δυο φορες την εβδομαδα σου καθαριζουν το σπιτι, δεν εχεις συναισθηση της κοπωσης της νοικοκυρας(που παρεπιπτοντως,δεν πληρωνεται,δεν της κολλανε ενσημα,και δεν ακουει και"ευχαριστω" γιατι θεωρειται δεδομενη.. )
Αυτα! Να΄σαι παντα καλα,κεφατη και χαμογελαστη, και μην πτοεισαι.. ειμαστε πολλες!!

Mamma El είπε...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ η απάντηση που λένε!!!!
Εγώ είμαι εργαζόμενη αλλά να 'ξερες πως σε νιώθω πουαντερί μου γλυκιά!!!!
Κακώς κατακρίνουν μερικές στα σχόλια τους χωρίς να ξέρουν τι κάνει ο άλλος στο σπίτι του!!!
Πλέον όμως και εγώ, παρόλο που το να έχω δικά μου λεφτά μου αρέσει, θα ήθελα να έχω το τρέξιμο του σπιτιού μου!!!!
Είναι καμιά που θέλει να δουλέψει να αλλάξουμε;

Φιλιά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο αληθινή η περιγραφή!
Εργαζόμενη ή μη, η γυναίκα σήμερα τρέχει και δε φτάνει.

papina είπε...

Καλησπερούδια!!!
Πρέπει επειγόντως να μάθω να πλέκω. Νομίζω πως θα είναι τρομερά χαλαρωτικό.
Πως θα τα καταφέρω???

Ευχαριστώ!

Ιφιγένεια είπε...

Σ' όποιον στο ξαναπεί δείξτου αυτό http://www.psichogios.gr/site/Books/show?cid=22836 !

Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει , αν δεν το περάσει ..

Καλημέρες !!!