Σάββατο, 6 Νοεμβρίου 2010

Κι αλλο καπελο χα!χα!




Αντε να δω ποτε θα κανει κρυο;;;;;
θελω να τα φορεσω καλε.
ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! και που να δειτε και την Κλωθω  μούρλια τα καπελάκια της, πήρανε τις θάλασσες να δροσιστούν.

Και για να μην νομιζετε οτι επειδη δεν παμε σχολειο χαζευουμε.........


 ριξτε μια ματιά εδω, για βρυση στο νιπτηρα εχει βαλει ενα καλαμακι.....και η κουρτινα της μπανιερας ειναι χαρτι κουζινας.
Οσο για το καρουλι που βλεπετε; ειναι η λεκανη....
και το έφτιαξε τελείως μονη της βρε παιδια!
Ειναι οπως το εβλεπε σε ενα περιοδικο παιδικο που διαβαζε και της αρεσε πολυ.
Δεν ειχε πολλα υλικα και προσπαθουσε με οτι υπαρχει να το τελειώσει, το ειχε βαλει σκοπο να το δειξει στον μπαμπα της οταν θα ερθει τελειωμένο.

16 σχόλια:

simone είπε...

ειναι πανεμορφοοοοοοοοοο... μπραβοοοοοοοοο...

Μαiρη είπε...

Τρέλλα είσαι, τρέλλα!!!!!!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κατά μάνα κατά κύρη...
Ειρήνη μου είσαι ΑΣΤΕΡΙ!

Για το καπελάκι τι να πω;
Σου ταιριάζουν πολύ!!!
Φιλάκια!!!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Καλά, τα καπέλα σου είναι καταπληκτικά!!! Μακάρι να ήξερα να πλέκω... Όσο για το σπιτάκι της μικρής, όνειρο! Μπράβο για τη δημιουργικότητα της και το πείσμα της...

lourdi είπε...

Το βλεπω ...αρχιτεκτονισσα θα γινει η κουκλα σου μπραβοοοοο!!!
Πουαντερι μου βοηθησε να πλεξω και εγω ενα καπελο τελειο σαν το δικο σου!!..για να ερθω μαζι
σου στη Κλωθω!!...
Καλο σας βραδυ.
ΥΓ. ΜΙΛΟΥ φιλακια και χαδακια!!

αχτίδα είπε...

Υπέροχο φιληνάδα μου, υπέροχο.Εύκολο φαίνεται ή ..απλά μου φαίνεται.Να σου στείλω ένα σχέδιο απο πλεκτή μπλούζα που είδα σε ένα παριοδικό αυτές τις μέρες φανταστική..έχει και οδηγίες!

Ανώνυμος είπε...

sygxarhthria se korh kai mamma.bravo

MINIMARKET είπε...

να μου ερθεις τρικαλα , στο περτουλι και την ελατη μολις πιασουν τα χιονια . να δω τα καπελα σου απο κοντα !

rena είπε...

Αυτό το παιδί το'χει το μικρόβιο του καλλιτέχνη δυστυχώς,μπράβο της και πάλι μπράβο της όσο για τη μαμά με τα μαγικά καπέλλα της υπομονή και θα τα φορέσεις!

Ξανθή είπε...

Καλέ φόρα πήρες με τα καπέλα!!
Μπράβο και στην κόρη!!

RIRI είπε...

Γλυκειά μου Πουαντερί, θα αρχίσουμε τώρα να φοράμε τα καπέλα μέσα στο σπίτι, επειδή ο καιρός δεν λέι να χαλάση?? χαχα! θα βάλω εγώ την κάπα μου και εσύ τα καπελάκια σου και θα χουχουλιάσουμε στούς καναπέδες μας!!
Πάντως ειναι υπέροχο!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

θα αρχίσω από την κατασκευή της Ειρήνης, μπράβο στο κοριτσάκι και να της δώσεις πολλά φιλιά της χρυσοχέρας.
φτιάξε, φτιάξε μπόλικα καπέλα φέτος να συνηθίζεις, τα πάντα με καπέλα θα τα αγοράζουμε από δω και μπρος!!!!!
φιλάκια

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα και από εμένα,
Φανταστική η δημιουργία της μικρής! "Τό΄χει" το κορίτσι έτσι; Σε ποιον θα μοιάσει άλλωστε;
Για τα καπέλα στο έχω πει και από κοντά: τρελαίνομαι!!!!!!!!!!!!!
φιλιά σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!

Asteri είπε...

Από που να πήρε το παιδί άραγε το ταλέντο;;;; χεχεχε
Φιλιάααααααααααααα

Maria Z είπε...

Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου και φυσικά το παιδί απο που θα μπορούσε να πάρει? Είναι καταπληκτική και δώστης ένα φιλί απο εμένα

Maria είπε...

ΑΣΤΕΡΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ...
ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΣΤΕΡΑΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΟΡΑΚΛΑΣ ΣΟΥ!!!!