Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2010

Οινομαγειρεματα............

Έφτιαξα τις προάλλες τα υπεροχα τυροπιτακια της Μπετουλας μας.
Σας λεω λοιπον βρε παιδια να κανετε διπλη δοση γιατι δεν θα προλαβαίνετε, έγιναν υπέροχα.
 μονο που εγω άλλαξα το φυτινη με βιταμ, μην με μαλώσεις Μπετυ μου; ετσι;

 η Μιλου εδω παιδια περιμενει μηπως και μου πεσει τιποτα κατω να το αρπαξει.....
το αποτελεσμα!!!!!!!!!!!!!!!

Ετοιμασα και μερικες μινι πιτσες της στιγμης...........

απλα πηρα πιτες για σουβλακι, εβαλα λιγο κιμα που μου ειχε περισεψει απο την μακαροναδα, ζαμπον, τυρι και λιγη ντοματα και τις εψησα στον φουρνο μεχρι να λιωσει το τυρι.
Εγιναν πεντανοστιμες και πολυ γρηγορα.
Με την ζεστη που μας βασανίζει αυτες τις μερες θα πήγαιναν ωραια με ενα ποτηρι μπυριτσα.

8 σχόλια:

simone είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα... να μπορουσε να ερθει και η μυρωδια απο τα τυροπιτακιαααααααα.. αχχχχχχ... και εγω ξεροσταλιαζω σαν τη μιλου.... πετα ενα δυο αντε το πολυ τρια ...χαχαχαχαχαχαχα.... φιλακιααααααααα....

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Έμεινε και για μένα κανένα που είμαι του αλμυρού;;;;!!!!

lourdi είπε...

Σιγα!σιγα! πουαντερι μου θα στο πω..μην μας ακουσει η κορη μου, γιατι δεν πρεπει να τα φαω.....μα δυο κομματια θα τα ετρωγα η Στερημενη ευχαριστως!!!!.
Φιλια σε ολους.

RIRI είπε...

Τα τυροπιτάκια αυτά τα εχω φτιάξει και εγώ, πολύ νόστιμα!!!
Εμεινε τίποτα για την Μιλού, ή αδικα ξεροστάλιαζε το σκυλί τόση ώρα???

lourdi είπε...

Πουαντερι μου!!
Σε ευχαριστω για τις ευχες!!!
Να σου ευχηθω και εγω υγεια για ολους τους ανθρωπους που αγαπας!!!!
Καλο βραδυ.

rena είπε...

Tις πίτσες κι εγώ με τέτοιες πίτες τι φτιάχνω δεν είναι τέλειες!
Τρώει και τυροπιτάκια η Μιλού η δικιά μου όχι!

MINIMARKET είπε...

και οταν ερθεις τρικαλα φερε και μερικα απο αυτα ! χαχαχα!!!!
καλησπερες !

lourdi είπε...

Πουαντερι! περασα να σου πω οτι εχω κατι για σενα...
Φιλια.