Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Καποιος γιορταζει.........

το αγοράκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
η Μιλου ετοιμη να ορμησει στην τουρτα, αν δεν φοβοταν τα κερια και το πυροτέχνημα θα το ειχε παρει τον μεζε της σιγουρα.

Έγινε 14 χρόνων κιόλας.
Ενας άντρας σωστός,
ενας προστατευτικός αδερφός, που γινεται κουρέλι μπροστά σε ενα δάκρυ της Ειρηνης μου και οταν δεν ξερει κατι στα μαθηματα της αυτος θα τρεξει να την βοηθήσει.
Ενας άριστος μαθητής, κάνοντας τον πατερα του και μενα να χαμογελάμε καθε φορα που θα φύγουμε απο το σχολειο.
Ενα αντράκι σωστό, που καθεται και κουβεντιάζει μαζι μας καθε θεμα που απασχολεί το σπιτικο μας.
Που καθε μεσημερι μπαίνοντας μεσα στο σπιτι,
με σφίγγει στην αγκαλιά του και μου λεει: Ολα καλα μαμα; και τοτε μου φεύγει η κούραση και γινομαι μαζι του ενα παιδι.
Ενας αντρας που μερικες φορες θελει να μας θυμίσει
( λες και το ξεχάσαμε;)
την παρουσία του στο σπιτι κάνοντας τον άγριο.
Ενας αντρας που ομως εχει ψυχή μικρου παιδιου ακομα και καθε φορα που θα γεμισουν τα ματακια του εγω νιώθω εναν κόμπο στο στομάχι.

....Ειμαι ρε μαμα μεγαλος πια δεν θελω τούρτες και γενέθλια στο σπιτι,
θελω να παω κινηματογράφο με τους φιλους μου.
Τα "θέλω" του, δικά μας "πρέπει" μονο να το ευχαριστηθεί ο ίδιος, άλλωστε δικα του και τα πολύ σπουδαία 14 χρόνια.
Καθε μερα που ξημερώνει, ευχαριστώ τον Θεο που μου χαρισε αυτα τα δυο υπέροχα παιδιά, (πραγματικα ειμαι πολυ τυχερή)
τα δυο αγγελούδια, την "λιβελουλα" μου και τον "φουσκιτσα" μου.
Αν δει οτι ακομα τον λεω ετσι μπροστα σε κοσμο θα με σκοτωσει........

35 σχόλια:

erifili είπε...

Να τα εκατοστήσει Μαράκι μου το παλληκαράκι σου, να είναι γερό, ευτυχισμένο και καλότυχο.Να χαίρεσαι και τα δυό τα αγγελούδια σου.Φιλιά.

Lilium είπε...

Χρόνια πολλά ... γεμάτα υγεία, όνειρα, χαρές! Και η τύχη με το μέρος του και στην πόρτα του πάντα!Με το καλο ολα τα ονειρα του να γινουν αληθινα, η ζωη ειναι μπροστα και θα την κατακτησει σιγουρα! Καλημέρα πουαντερί μου και καλώς σε βρήκα (και σε τι ωραία στιγμή σε βρήκα...)!!

πουαντερι είπε...

erifili μου σε ευχαριστω πολυ!!!

πουαντερι είπε...

Lilium να εισαι καλα, σε ευχαριστω για τις ευχες σου και καλωσόρισες.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να τον χαιρόσαστε!
Καλόστρωτη η στράτα του!
Πόσο συγκινητικά τα λόγια σου!
Να είσαστε όλοι καλότυχοι!

Ειρήνη μου, να χαίρεσαι τον αδελφό σου και πάντα να είστε μαζί και αγαπημένοι!
Σας φιλώ!

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου αν θες πιστεψε το καθε φορα που μιλαω για τα παιδια μου, τα ματια μου γεμιζουν.
Δεν ξερω γιατι δεν μπορω να το ελέγξω.
Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, ευχομαι να ειναι αγαπημενα παντα οπως εγω με την "μανταμ Σουσου" την αδερφη μου.
Την ειδες την τρελη; με το ρολει στο κεφαλι καθεται η κοκετα για να μην χαλασει η φραντζα της χα!χα!

Μαμά Κουκουβάγια είπε...

Πολύχρονος, καλότυχος και ευτυχισμένος, και πάντα με υγεία! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε πάντα...τι πιο ευλογημένο για μια μάνα να έχει δεμένη και αγαπημένη την οικογενειά της! Πάντα τέτοια...

RIRI είπε...

Χρόνια πολά στον Μηνά!!!Να τα χιλιάση!Μαζί με τον Μηνά σου, γιορτάζει και ολο το Ηράκλειο!!!Ο Αγιος Μηνάς ειναι ο πολιούχος της πόλης μας!!Νάσαι πάντα καλά Πουαντερί μου, να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα υπέροχα πλάσματα που σου χάρισε ο Θεός !

zac είπε...

Καλημέρα,Χρόνια Πολλά να τον Χαίρεσαι,να τα Εκατοστήσει!
Να είστε γεροί και δυνατοί να καμαρώνετε τα παιδιά σας!
Χαίρομαι που κατάφερα να γράψω σήμερα που έχετε γιορτή!!!!

ΓΩΓΩ είπε...

Να τον χαιρεσαι καλη μου Μαρια τον γιοκα σου!!!Να ειναι πολυχρονος και να εχει παντα υγεια και τυχη στη ζωη του!!!Ευχομαι να σας χαριζει παντα χαρες και να σας κανει υπερηφανους!!!Αχ περνανε τα ατιμα τα χρονια...

olivetreegirl είπε...

Να σου ζήσει το αντράκι σου!!!! Καλότυχο να είναι, γερό και δυνατό!! Πολύ συγκινητική ανάρτηση, λες σπουδαία πράγματα με απλά λόγια, αυτό μου αρέσει σ' εσένα!!! Να τον χαίρεστε!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Χρόνια του πολλά και ευλογημένα στο γιόκα σου! Να έχετε όλοι υγεία και να είστε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!!

Katerina είπε...

Χρόνια του πολλά!!
Χρόνια του καλά!!
Γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

Δώρα είπε...

Μαρία μου να τον χαίρεσαι,πάντα έτσι να είναι το παληκάρι σου,αντράκι με τα όλα του,αγριάδες και γλύκες μαζί!
Να είναι πάντα υγιής και τυχερός και ευτυχισμένος,όλα τα καλά του κόσμου να τα έχει.

lourdi είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!!!
Πουαντερι!να χαιρεσαι το αγορι σου και να το καμαρωνεις..και οσα τα αστρα του ουρανου τοσες ευχες του κανω!!
Φιλια σε ολους!

Asteri είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Να τον χαίρεσε γλυκιά μου!!!!!!!!!!!

Όντως τα παιδάκια είναι ένα θαύμα της ζωής, σεβαστό και μεγάλο!!

Πολλά φιλιά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Να τα εκατοστήσει ο " μικρός μεγάλος" άντρας του σπιτιού! Να τον χαίρεστε και να είστε πάντα καλά!! Βρε Μαράκι μου παραμεγάλωσαν τα κουτσούβελα!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

να τα εκατοστήσει το αγοράκι σου, πάντα γερός, τυχερός, ευτυχισμένος και δημιουργικός να είναι στη ζωή του

αχτίδα είπε...

Χρόνια του Πολλά κορίτσι μου, τον γνώρισα και ξέρω καλά οτι είανι ένα υπέροχο παιδί που σίγουρα θα σας κάνει ε΄σενα και τον άνδρα σου περήφανους όπως και το κοριτσάκι σας. Να τον χαίρεσαι λοπόν!

Ξανθή είπε...

Χρόνια του Πολλά να τον χαίρεστε!!!

Vasiliki είπε...

xronia tou pola!na exei ygia kai kali tou proodo se oti epithimi.na exete oloi sas ygia kai prokopi kai ola ta kala.
xeretismata apo tin stockholmi

MINIMARKET είπε...

χρονιαααααααα πολλαααααααα!!!!!!
να τον χαιρεσαι !!!!!
πανω απο ολα , υγεια και αγαπη !!!

Marouli είπε...

Να τον χαιρεσαι γλυκεια μου!! Να παραμεινει το καλο παιδι μεσα του!!

Μαρουλοφιλακια!

manousina είπε...

Να χαίρεσαι το παιδάκι σου να το δεις όπως επιθυμείς!!

Μαiρη είπε...

Τελευταία και καταιδρωμένη ήρθα στη γιορτή αλλά πριν λίγο γύρισα απ' τη δουλειά. Να ευχηθώ λοιπόν να είναι πάντα ευτυχισμένος και χαρούμενος κι εσείς πίσω του και να τον καμαρώνετε!!!!

Δημιουργία είπε...

Πολυχρονος και παντα ευτυχισμενος.Να εχει στη ζωη του ο,τι επιθυμει.

rena είπε...

Nα τα εκατοστήσει να είναι πάντα ευτυχισμένος και τυχερος!
Πάντα αργοπωρημένη εγώ, μου φυλάξατε κανένα κομμάτι;
Να τον χαίρεσται,φιλάκια!

Λίνα είπε...

Χρόνια του πολλά και καλά.
Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.
Καλημέρα!!

πουαντερι είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!!!

Συχωρέστε με που δεν απανταω σε καθε μια χωριστα.

Εφη είπε...

Να τα χιλιάσει! Γερός και δυνατός να είναι στη ζωή του!
Να τα καμαρώνεις και τα δύο σου τα παιδάκια πάντα!
Καλημέρα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ ΤΕΛΙΚΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥΡΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ:))
ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Και εγω δακρυζω που μιλας για τα παιδια σου και δακρύζω καθε φορα που μιλαω για την κορη μου και ακομα δακρυζω που οι συμμαθητες της Νεφελης μου λένε ένα ποιημα ,γελάνε, παιζουν.Ευλογία εινα τα παιδια μας ,ευλογία είναι τα παιδιά όπου και να είναι όποιου και να είναι.Χιλιοχρονος ,χιλιοτυχος ,γερός και δυνατός.Σου εύχομαι να τους χαίρεσαι και τους 2 ατελειωτα ακόμη χρόνια.Πολλα φιλιά΄,"ΆΓΝΩΣΤΗ" ,γνωστή μου Φίλη.
Σπυρούλα-Δαναίδα

Maria είπε...

EAN KAI AΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΗ...ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΑΝΤΡΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ!!1111
ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

cook είπε...

τυπικά εφηβικη αντιδραση!να τον χαίρεσαι τον γιοκα σου,παντα γερός και χαρούμενος...

marilise είπε...

χιλιόχρονος ο γλυκούλης σου , νάναι πάντα γερός και τυχερός και η ζωή του να ξεχυλίζει απο αγάπη !!!!