Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010

Βραδιά χάμπουργκερ....


 Τι ποιο νόστιμο απο ενα χάμπουργκερ;
Τα παιδια μου το λατρεύουν στην κυριολεξία
( και τα 3 παιδάκια που εχω εδω μεσα).
Αν δεν βαριέστε και εχετε χρονο το πιο ωραιο ειναι να τα ετοιμάσετε μονοι σας ολα.
Σπιτικο μπιφτεκι (ξερουμε και τι εχει μεσα)
Ψηνουμε τα ψωμακια για λιγο στο τηγάνι χωρις λιπαρα,
κόβουμε ροδέλες το κρεμμύδι και το αφηνουμε για 10΄σε παγωμένο νερο  να φυγει η καψα του,
σε πιατελα αραδιάσουμε ολα τα άλλα υλικα, μαρουλι,
φετες ντοματας, τυρι
και γεμιζουμε ενα τραπεζι με καλούδια.
Φυσικά δεν λείπει το απαραίτητο συνοδευτικό! Πατάτες τηγανητές.
Η ιδεα και μονο οτι θα το ετοιμάζουν μονοι τους θα τους ενθουσιάσει και θα το δούνε σαν παιχνίδι.
.............και η ΜΑΧΗ αρχισε!!!!!!!!!!!!!!
Καλη σας ορεξη!!!!

29 σχόλια:

MINIMARKET είπε...

πρωι - πρωι με την τσιμπλα στο ματι επεσα πανω στα χαμπουργερ !
τωρα τι να κανω ?
να πιω καφε ή να το ριξω στο φαι ? χαχαχα!!!!
καλημερες !!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Kαι ούτε ένα κάλεσμα!
Καλά κρέας δεν τρώω, αλλά οι πατατούλες!

Θα το πω στα παιδιά, να με ειδοποιούν!

Σας φιλώ όλους!!!!!!!!!!!

anthivolon είπε...

Είναι λαχταριστά!!! Φαντάζομαι τα απολαύσατε όλοι!!
Φιλιά

Lilium είπε...

Τρομερή ιδέα (και όπως είπες.. ξέρουμε και τι τρώμε) για Σάββατο βράδυ!!
Καλημέρα πουαντερί μου!

lourdi είπε...

Πουαντερι μου.. καλημερα λαχταριστα πραγματικα ειναι!!! μα ποσο πολυ σε θαυμαζω καθε φορα τοσα πολλα φαγακια...φανταζομαι δε οτι δεν αφησαν μπουκιτσα!
Σε φιλω και καλο ΣΚ.

big mama είπε...

Χάμπουργκερ δεν πολυκάνουμε, αλλά κάνουμε το ίδιο με σουβλάκια και γίνεται χαμός. Είναι και πιο υγιεινά!
Καλό ΣΚ!

Λίλα είπε...

Σάββατο βράδυ πάντα τρώμε φαστφουντοτροφή....φτιαγμένη πάντα στο σπίτι. Σήμερα είναι βραδιά hot dogs! Και πιο υγιεινά είναι τα σπιτικά και βέβαια πιο νόστιμα!

simone είπε...

πωπω ......εμεινε τιποτις και για μαςςςςςς.... πειναωωωωωωωωωωω. παω να φαωωωωωω... φιλακιααααααα...

Ελευθερία είπε...

λατρευουμε τα χαμπουργκερ οικογενειακος
και μια που βλεπω εχεις μαγιονεζα στο τραπεζι, εμεις κανουμε αγγουρομαγιονεζα.
τριβεις λιγες πικλες και βαζεις λιγη μαγιονεζα, ανακατευεις και μμμμμμμμμμμ!!!!!!!!
κρατησε μου ενα σε παρακαλω!!!!!!

Marouli είπε...

Υπεροχα ειναι τα χαμπουργκερ!!! Μπορεις και τα ψωμακια να τα βαζεις στην τοστιερα! Εγω ετσι κανω.. Ταιριαζει το κρεμμυδι? δεν το εχω δοκιμασει..

Καλη σας ορεξη!!

Μαρουλοφιλακια!

Maria Z είπε...

μιαμ μιαμ !!!! Τι καταπληκτικό τραπέζι είναι αυτό? Είμαι σίγουρη οτι θα ενθουσιάστηκαν!!!!

πουαντερι είπε...

Λοιπον ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ πρωτα πλένεσαι να φυγει η τσιμπλα, μετα πινεις μια γουλια καφε (ε! και ενα τσιγαρακι) και μετα στρωνεσαι για χαμπουρκερ γιατι δεν θα βρεις τιποτα αν αργησεις.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου για σενα ολοκληρωμενο πιατο μονο και ας μην το φας.

πουαντερι είπε...

Ανθηβολον καλημερα το χαρηκαν πολυ τα παιδια πραγματι.

πουαντερι είπε...

ΛΙΛΙΟΥΜ καλημερα!
Εδω κοντα μας εχω ενα γνωστο τετοιο φασφουνταδικο και οποτε περναω απο εξω με αδειαζει η μυρωδια απο το καμενο λιπος που μυριζει συνεχεια, σκεφτομαι τι τρωμε μεσα στο μπιφτεκι του και ανατριχιαζω.
Εχουν ακουστει πολλα για τα καταστηματα αυτα.

πουαντερι είπε...

LOYRDI μου πραγματικα το μονο που εκανα ηταν να ψησω τα μπιφτεκια και τις πατατες, τα υπολοιπα ειναι ολα ετοιμα, δεν ηταν δυσκολο μωρε δεν εκανα και κατόρθωμα.
Ασε που ετσι τα ξεγελαω τα παιδια μου και τρωνε σπιτικα φαγητα.
Καλημερα σου!!

πουαντερι είπε...

Big Mama και εμεις το κανουμε κανουμε κατα καιρους διαφορα τετοια, τους εχω κανει και ΚΛΑΜΠ-ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ, και σουβλακια και χοτ-ντοκ που λεει και η Λιλα.
Ειναι καλυτερα παντα απο τα ετοιμα φαγητα.

πουαντερι είπε...

Λιλα μου τι να σου πω; καθε φορα που θα τους πω οτι θα φαμε κατι τετοιο τρελαινονται, ειναι τα αγαπημενα τους.
Σουβλακια, κλαμπ-σαντουιτς, χαμπουρκερ, χοτ-ντοκ κ.λ.π.
Δεν το συζητω για πιο υγειινα εννοείται οτι ειναι σκαλες ανωτερα τα δικα μας.

πουαντερι είπε...

Σιμον ελα για ολους εχει!!

πουαντερι είπε...

Ελευθερια μου πολυ ωραια πρεπει να ειναι η σως αυτη που μου λες, θα την δοκιμασω.
Ελα ελα οσο προλαβαινεις.

πουαντερι είπε...

Μαρουλι στην τοστιερα δεν πατιουνται πολυ;
Το κρεμυδι ειναι πολυ ωραιο μεσα σε χαμπουρκερ να το δοκιμασεις, αλλά να το βαλεις σε νερο πρωτα για να μην ειναι πολυ βαρυ.

πουαντερι είπε...

Μαρια Ζ δεν ελεγε συγνωμη η μια μπουκια στην αλλη απο ολους μας.
Ειναι βλεπεις η ιδες του φασφουνταδικου φαγητου που τους ξετρελαινει.

rena είπε...

Τα φτιάχνω κι εγώ αλλά αυτό με το ψήσιμο του ψωμιού στο τηγάνι δεν το είχα σκεφτεί,ωραία ιδέα!

Marouli είπε...

Για λιγο ειπαμε ισα ισα ουτε ενα λεπτο.. Επισης μπορεις να τα βαλεις στις ειδικες φρυγανιερες ή στον φουρνο!! Αν θες να ξεφυγεις απο το τηγανι..

Καλη εβδομαδα!!

Μαρουλοφιλακια!

RIRI είπε...

Χάμπουργκερ και Πίτσες, τις φτιάνουμε στο σπίτι!!Τί στο καλο μαγείρισες θα ημασταν αν τα παίρναμε ετοιμα?Οπως τα βλέπω στην φωτογραφία,καταλαβαίνω γιατί ξετρελάθηκαν τα πιτσιρίκια!!!
Καλό Βράδυ!

Marina είπε...

Ωραίο φαγητό για τη βραδιά των εκλογών- με κρεμμύδια για τους χαμένους, με ντομάτα για τους νικητές!!!;)

πουαντερι είπε...

Ρενα εγω το ειδα απο εναν μαγειρα στην τηλεοραση.


Μαρουλι μου στην φρυγανιερα δεν χωρανε το δοκιμασα.


Μαρινα οι χαμενοι θελουν πολλάαααα κρεμμύδια!!!!

πουαντερι είπε...

Ελα ντε βρε Ριρη μου, πες τα!

Domenica είπε...

Kala oloi ta latrevoun k thelo na mou pis ti vazis esy mesa kali mou? kana mystiko k fenonte toso laktarista? ante pes na moiraso hara sto spiti heheh xxxx