Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Κύρος Γρανάζης?!

Πηρα βραβειο!!
και μαλιστα διπλο.............
 και απο την Loyrdi    αλλά και απο το μπλεγμενο κουβαρι.
Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ!!!!!!
Καλε μου εδωσε και ενα 3ο η simone.
Πωπω τι ωραιο που ειναι το κοκκινο χαλί!!!!!!!!!
Το χαριζω με την σειρα μου
1. στην Ρενα για τις ωραιες και πρωτότυπες ιδεες της,

2. στην RIRI  για την φαντασια που εχουν τα σχεδια στις τσαντες της,

3. στην Αχτιδα για το ομορφο δεντρακι της,

4. στην ΚΛΩΘΩ γιατι μου αρεσει το πως μετατρεπει το υφασμα σε υπέροχη δημιουργία,
 και τελος μα οχι καταϊδρωμένη 

5. στην αγαπημενη μου ΑΝΤΙΓΟΝΗ γιατι οι ιστοριες της αγκαλιάζουν την καρδια μας.

16 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να πω ότι δεν σου ταιριάζει γάντι;

Ευχαριστώ που με σκέφτηκες.. όπως τότε που το είχα ανάγκη.. στο έχω ξαναπεί κορίτσι μου, αλλά η καρδούλα σου αυτό που "βγάζει" είναι τόσο τρυφερό....

Φίλησε μου τα παιδιά πριν με πάρουν τα ζουμιά....

simone είπε...

καλημεραααααααα... και ενα ιδιο απο μενα σε περιμενειιιιιιιιι... φιλακιααααααα.. και ευχαριστω για την ζεστη αγκαλιαααααα...

Μαiρη είπε...

Το παίρνω μετά χαράς!!!

Asteri είπε...

Συγχαρητήρια κοριτσάκι!!!!

RIRI είπε...

To πήρα., κι ...εφυγα...
Σε ευχαριστω πολύ-μά πάρα πολύ!!!
Φιλάκια

Maria Z είπε...

To αξίζεις!!!! Τα συγχαρητήρια μου!!!

Σε φιλώ

Υ.Γ. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά να περάσεις και απο το www.xarizetai.blogspot.com

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

συγχαρητήρια μαστόρισσα!!!
έχω ένα μήνυμα για σένα στο C-BOX ΜΟΥ, κάποια Λίτσα θέλει επικοινωνία μαζί σου, πέρνα να το διαβάσεις!!!
φιλάκια

αχτίδα είπε...

Καλέ...βραβείοοοο! Το παίρνω και φεύγω μη μου το πάρεις πίσω..( δεν επιστρέφεται!)

rena είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτεσε!!!
Ελα κι εσύ μια βόλτα να δεις κάτι!

(Cou) Coula είπε...

Καλως σε βρήκα!

Η γιαγιακα με εστειλε!

φιλιααααα

πουαντερι είπε...

Κουλα καλωσόρισες!

creationsbyeve είπε...

μπράβο φιλενάδα!συγχαρητήρια!!!!σου αξίζουν όλα τα βραβεία!!!!!!!!!!!
φιλιά

irini είπε...

Τα συγχαρητήρια μου!
Σου εύχομαι πάνω από όλα να έχεις υγεία,να είσαι χαρούμενη και πολύ,μα πολύ δημιουργική!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μαρία μου, δεν μπορώ να γράψω σχόλιο στη Ρένα "Χειροκατασκευές" γιατί??????

lourdi είπε...

Πουαντερι μου καλημερα!!! περασα να σου πω..γιορταζεις σημερα? και αν ναι! πολλες ευχες θελω να σου πω!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, με ΥΓΕΙΑ να εχεις παντα ΧΑΡΑ στο σπιτι σου..και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!.και τη ΜΙΛΟΥ!!
Σε φιλω!!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια καλημερα και ευχαριστω πολυ.

Λουρδη μου δεν γιορταζω εγω σημερα, αφου καλε σημερα γιορταζουν οι παρθενες;! χα!χα!
Παντως οι ευχες σου ειναι καλοδεχούμενες και σε ευχαριστω πολυ.