Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010

Του Σαββατόβραδου τα σνακ .........

Το μεσημεριανο μας οχι και τοσο χειμωνιατικο.
χορταρακια απο τον κηπο της γιαγιας....και πατζαρια ξιδάτα.
 ....και κολιοί τηγανητοί. {που ειναι αυτο που λενε ο κολιος τον Αυγουστο;}
Μια χαρα ηταν και τωρα...να δω ποτε θα ερθει ο χειμωνας.


Καλομαθαμε ομως και το Σαββατοβραδο πρεπει απαραιτητα να συνοδευεται και με καποιο σνακ που θα μπορουν να το φανε στην τηλεοραση μπροστα.
Εφτιαξα και εγω μια ομελετα φουρνου....

Η συνταγη ειναι κατα βουληση και με οτι εχετε στο ψυγειο σας.
Εγω εβαλα μια γερη στρωση απο τηγανητες πατατες, ψιλοκομμενα λουκανικακια,
ντοματα σε λεπτες φετες και λιγο τυρι ενταμ απο πανω.
Χτυπησα 5 αβγα με μια κουπα γαλα και λιγο μοσχοκαρυδο και τα εριξα απο πανω.
Την εψησα οσο να παρει χρωμα και ετοιμη.

21 σχόλια:

Coula είπε...

Ρε μη λέτε τέτοια και ειμαι μονη στο σπιτι και δε ξερω και να μαγειρευω!

Με κοβω κατα τις δυο να μπαινω στο νετ και να χαζευω τα φαγητα σας μπας και χορτάσω!

χαχαχα


καλημερααα

πουαντερι είπε...

Ρε μην σκας ελα να φαμε!!!!

Lilium είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου,
γειά στα χέρια σου, που λένε! Τα βλέπω και λιγουρεύομαι.... αχ τι μου έκανες πρωί πρωί...
Σε φιλώ.

rena είπε...

Καλημέρα,καλημέρα για σήμερα τι έχει το μενού,για πες καμμιά ιδέα!

πουαντερι είπε...

Ρενα καλημερα τι προβλημα και αυτο ε;
Εγω σημερα εχω αρνακι στο φουρνο με πατατες μιας και ειναι Κυριακη αλλά ωραιο ειναι και το μοσχαρι κοκκινιστο με πιλαφι ή μακαροναδα με κιμα Ωγκρατεν στον φουρνο με μπολικα τυρια.
Ακομα κεφτεδακια με ασπρη σαλτσα και πατατουλες τηγανητες αυτα ασε με τωρα γιατι μου τρεξανε τα σαλια και μυριζει και το φαι και πειναωωωωω.

πουαντερι είπε...

lilium δεν ειναι τιποτα σπουδαιο μωρε αλλά παντα τα παιδια κατι ζητανε.
Στερεψα πια απο ιδεες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.
Ωραιότατο το γευμα!!!!!

Leviathan είπε...

fadastiki i omeleta!!!!! kali kiriaki!!! :)

Chris είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
ωραία φαίνεται η ομελέτα^^
εγώ άμα τύχει βάζω ψωμί του τοστ, και τα κλασσικά και γίνετε τέλειο:-)

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Aν κ έχω μαγειρέψει, νά΄ρθω να φάω;;;;;;
καλή όρεξη

Asteri είπε...

Πωπωπωπω!!!! ωραία πράγματα!!! λίγο απ'όλα παρακαλώωωω
Φιλιάααααααααα

Μαiρη είπε...

Γευστικότατα που φαίνονται όλα!!!!!!!!!!!

MINIMARKET είπε...

Τέτοια μου κάνεις και άντε μετά να πώ κακό λόγο για σένα ! χαχαχαχαχα!!!

RIRI είπε...

Αυτές οι ''κατα βούληση"" συνταγές που φτιάχνεις...με ξετρελαίνουν!!!
Φιλιά

Στέλλα είπε...

Καλησπέρα κι από μένα!Tι μας έκανες μεσημεριάτικα,Πουαντερί μου?Να έρθω κι εγώ να φάμε?Ειδικά η ομελέτα φούρνου απλά τα σπάει!!!!Λογικό είναι να έχουν κακομάθει...Με τέτοια μαμά!!!!

Maria είπε...

....MMMMMM XΘΕΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΨΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΒΡΑΣΑ ΠΑΝΤΖΑΡΑΚΙ ΣΑΛΑΤΑ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΚΟΡΔΑΚΙ...ΣΟΥΠΕΡ...ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΜΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΡΔΟ!ΧΙΧΙΧΙΧΙ!
Η ΟΜΕΛΕΤΙΤΣΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΝΟΣΤΙΜΗ!!!!!!ΚΑΛΗ ΙΔΕΑΑΑΑΑ!!!!
ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!

lourdi είπε...

Πουαντεριιιιι!! ελα και πεξε σε παρακαλωωωω!
Φιλια!
Α! το φαγητο ειναι..απο αυτα που μπορω να φαω χωρις μουρμουρα...απο τους δικους μου!!..

XRYSOULA είπε...

Πάντα νόστιμες λιχουδιές από τα χεράκια σου!!
Καλό βράδυ και φιλιά στα ζουζούνια σου.

Marouli είπε...

Μιαμ μιαμ! Ωραια συνταγη.. ομελετα φουρνου.. δεν την ειχα ξανακουσει! Πρεπει να την δοκιμασω αμεσα!!

Μαρουλοφιλακια!

simone είπε...

τα χορταρια ντα...
τα παντζαρακια ντα..
τα τηγανητα ψαρακια ντα..
αλλα η ομελετααααααααααααααααααα... που στηναρχη νομιζα πως ηταν πιτσαααααααααα.. θελω να την φαωωωωωωωω... θα την δοκιμασωω.. δεν το συζητωωωωωωωωωωωω...
αχ τα σαλια μουυυυυυυυυυ..
καλο βραδυυυυυυυυυυυ.. φιλακιααααααα..

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ομελέτα φούρνου, εύκολη και νόστιμη λύση!!
Ορεξη και φαντασία να χεις!!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!