Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

Καλημερα!!!!


Εχω δυο προσκλήσεις απο δυο καλες φιλες για παιχνιδάκια.
Δεν το ξεχασα αλλά εχω δυσκολη μερα (2μερο θα ελεγα).

Πριν απο καιρο μου ειχε χαλάσει το πλυντήριο και πηρα καινούριο αλλά θα το ειχανε ετοιμοπαράδοτο σε 15 μερες μου ειπαν.
Τι να σας πω ρε παιδια μπορείτε να φανταστείτε ενα σπιτι με δυο παιδια χωρις να πλένει ρουχα;
Τα απολύτως απαραίτητα τα πήγαινα στην αδερφη μου που μενει πιο κατω και τα έπλενα.
Μην τους αφησω και ξεβράκωτους........
εκτος αν θελουν να το κανουν σαν το ανέκδοτο......
την δευτερη μερα βαλε το βρακι ανάποδα....
Ομως σεντονια και λοιπά ρουχα δεν εχω πλύνει  εδω και ποσες μερες
και επι πλέον εχω και τα παπλωματακια των παιδιών
και του καναπέ(δεν την βγαζω καθαρη αν δεν τους στρώσω), τα οποια ειναι σε μια καρεκλα στο μπαλκόνι μαζι με 4 σακουλες σκουπιδιων γεματες ρουχα.
Αυτα τα παπλώματα  βλεπεις τα έπλενα συχνα και τωρα εχω εξαντλήσει τα ορια .
Αυριο λοιπον θα μου το φερουν επιτέλους το πλυντήριο!!!!
Άργησε καλε γιατι ερχεται κατευθείαν απο την Γερμανία με αφιέρωση απο την Μερκελ
χα!χα! μην χεσω!
Αλλά..........
ναι-ναι υπάρχει και αλλά,
μετρησα τον παγκο που θα μπει απο κατω και ανακάλυψα οτι τωρα τα φτιάχνουν πιο ψηλά .
Πρεπει λοιπον να κόψω τον πάγκο και να τον ξαναφτιάξω στα μετρα του.....
ξανα μην χέσω.
Αυτα!!!! δεν περιγράφω αλλο.................


21 σχόλια:

Lilium είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου,
πω πω... τι να πω καλό κουράγιο και για αύριο αλλά και για το σίδερο που σου έχει μαζευτεί!!
Σε φιλώ.

Μαiρη είπε...

Ωχ!!!Καλό κουράγιο!!!

simone είπε...

πωπω ουτε στο εχθρο τετοια αναποδιααααααα... με γεια το καινουργιο και καλα πλυσιματα... καλημερα σου ευχομαιιιιιιιιιι..

Katerina είπε...

θα έχεις όμως ένα όμορφο καινούργιο πλυντήριο!!
Δεστο θετικά... χιχιχι

καλημέρα!!

πουαντερι είπε...

Αμαν ρε κοριτσιααααααα τι μου θυμησατε το σιδερο;
καλα εκανα το κοροιδο εγω εσεις αμεσως τσ!τσ!
Μελαγχόλησα τωρα....

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

καλημέρα,καλή εβδομάδα(δεν το βλέπω!!!)φιλιά.

LiViLaVi είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!! και καλό κουράγιο!!!!! όλα θα γίνουν!!!!Με έκανες και γέλασα!!!! :))

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλορίζικο και καλά πλυσίματα!!!

Λίλα είπε...

Eγώ δεν σκέφτομαι το πλύσιμο...το σίδερο σκέφτομαι!!
Κουράγιο μάνα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δε κάνεις καλό, όμως, συνεχώς να μη χέζεις! Θα στουμπώσεις!

αχτίδα είπε...

Φιληνάδαααα...υπομονή..δεν τα μπορώ αυτά τα ταβατούρια γι' αυτό όταν συμβαίνουν τα φορτώνω στο Δημήτρη!

Teteel είπε...

Καλημέρα!ή μάλλον Καλό απόγευμα.
Όλα θα τα κάνεις με την σειρά τους.
Το σημαντικό είναι που το βλέπεις απ' την αστεία του πλευρά.
Σε λίγο καιρό από τώρα θα το λες και θα γελάς με την ψυχή σου.

Maria Z είπε...

Πριν κόψεις τον πάγκο σιγουρέψου οτι το πλυντήριο δεν έχει ρεγουλατόρους (ποδαράκια που ρυθμίζεται το ύψος της συσκευής κατά την περιστροφή τους) γιατί αν έχει ίσως και να τον γλιτώσεις τον πάγκο (και ξέρω ακριβώς πόση φασαρία έχει!!!! Ελπίζω αν τελικά τον κόψεις να μην τον αφήσεις χωρίς σοκορο και σου φουσκώσει)
Καλορίζικο λοιπόν το νέο σου πλυντήριο και καλό κουράγιο μετά το πλύσιμο (στο σιδέρωμα δλδ)γιατί θα το χρειαστείς σίγουρα!!!

Σε φιλώ

Marina είπε...

Σε καταλαβαίνω γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα που έχεις με τα 'βουνά' από ρούχα αλλά με το σίδερο: δεν τελειώνει ΠΟΤΕ!!! Εγώ βλεπεις πλυντήριο έχω, αλλά τα ρούχα εδώ δεν στεγνώνουν με τίποτα...Οπότε έχω πάντα απλώστρες γεμάτες...

lourdi είπε...

Α! πουαντερι μου!!εσυ το πλυντηριο.. εγω σε δυσαρεστα γεγονοτα....πανω απ' ολα η υγεια μας! καλοριζικο και ολα θα γινουν!!
Σε φιλω!η ΜΙΛΟΥ καλα?

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλορίζικο το νέο πλυντήριο, πολύ δουλειά το περιμένει ακόμη δεν έφτασε!!!!!!
όταν έρθει η ώρα του σιδερώματος θα αλληθωρίζεις επιλεκτικά, όσα βλέπει η κακόγλωσση γειτόνισσα θα σιδερώνεις!!!!!!!!

MINIMARKET είπε...

δεν εχω χρονο για παιγνιδια !
10 μπλογκς διαχειριζομαι , που να προλαβω ...
Καλησπερες !!!

Ρεβεκκα είπε...

καλο κουραγιο,και καλα το πλυσιμο καπως παει,αυτο το σιδερο?αλλα ενταξει τι να κανουμε στο προγραμμα ολα.Υπομονη.φιλια...

Domenica είπε...

Αμα βλέπω το ΝΗΣΙ βρε κοπελιές, σκευτομαι ολα αυτα που εχουμε, πλυντηρια, μακρογουεβ, τηλεορασεις, θερμαστρες και οτι θες....και λεω καλα πως τα φερνανε βολτα τοτες? πως????? καλο σιδερωμα ευχομαι πουαντερι μου κ γρηγορο γιατι εγω το μισω.....

Εφη είπε...

Και εγώ από όλη αυτή τη στραβομάρα...το σίδερο σου σκέφτομαι...μπρρρρρ....και με πιάνει κάτι..
Καλορίζικο το πλυντήριο και καλό κουράγιο για ότι σε περιμένει!

Καλό απόγευμα!

maria είπε...

να ερθω να σου σιδερωσω? αρκει να χει φαγακι!!