Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2010

Όταν η τηλεόραση μας εμπνέει................

Εδω και καιρο γίνεται πολύς λόγος για την σειρά του Mega "το νησί".
Σίγουρα δεν θα ξέφευγε και απο μενα που το βλεπω καθε φορα με ενδιαφέρον.

Ο λόγος ομως που το βλέπω εγω δεν ειναι μονο η καλογραμμένη ιστορία και το ωραίο σενάριο και η καλη δουλειά των ηθοποιών και.....και........
Ο Χ Ι !!!!!!!!!!!
Ειναι και τα πλεκτά που φοράνε οι γυναίκες της σειράς.

Και δεν είμαι η μόνη.............
ενα ολόκληρο φόρουμ πλεκτριών εντός και εκτός Ελλάδας αγαπήσαμε τα πλεκτά αυτά.
Σκεφτήκαμε λοιπόν να το κάνουμε και πράξη, ετσι σήμερα ειναι η ημερομηνία έναρξης του ΠΟΜ.
Π-πλέκουμε
Ο-όλες
Μ-μαζί.

Ναι θα πλεξουμε ολες μας το σαλι της Ελενης.
Εγώ όμως είχα αρχίσει να πλέκω ενα άλλο σάλι
το σαλι της Μαριας χα!χα!
το οποίο έπρεπε να τελειώσει για να ειμαι ελεύθερη να αρχίσω το ΠΟΜ μου.
Δεν σήκωσα κεφάλι όλο το ΠΣ για να μπορέσω να το τελειώσω και ναιιιιιιιιιιιιιι
τα κατάφερα.
Τι μηνύματα αναπάντητα άφησα (συγνώμη Ζαχαρένια μου και Άντζελα),
τι ξεχάστε τις βραδιές χάμπουργκερ, πίτσας κ.λ.π.,
με πατατακια και σως την έβγαλαν.
Αλλά δεν είπανε κουβέντα,
ο ένας μου έφερνε τον φορτιστή του LP μην μου σβήσει,
ο άλλος μου έφτιαχνε διπλό εσπρέσο για να μην νυστάζω,
μέχρι και το τραπέζι μου μαζέψανε για να συνεχίσω εγώ ανενόχλητη.
Τέτοιο σουξέ και ενδιαφέρον για το πλέξιμο πρώτη φορά μου έδειξε η οικογένεια.
 εννοείται ότι το μανεκέν μου ήταν απίκο κάθε φορά...........

μέχρι και η Μιλού έκανε έλεγχο στο σχέδιο κάθε φορά για να μην κάνω λάθος.

Βέβαια σας χρωστάω φωτογραφίες από το ζακετακι της κόρης μου που τέλειωσε,
αλλά όχι μόνο το φόρεσε το λέρωσε κιόλας και τώρα περιμένει να πλυθεί
(στο νέο μου πλυντήριο)
για να φωτογραφηθεί σωστά, τέλειωσα και το κασκόλ της μαμάς που το φόρεσε και χάρηκε πάρα πολύ.
Της το έδωσα δώρο στα γενέθλιά της  και οπως θα φαντάζεστε δεν ήμασταν σε θεση να σκεφτούμε τις φωτογραφίες.
Μου υποσχέθηκε ότι θα με αφήσει να την φωτογραφίσω με αυτό όταν ξανά έρθει.

 Αυτό είναι το νήμα που θα αρχίσω το  "σάλι της Ελένης ΠΟΜ"

και αυτά είναι τα νέα μου αποκτήματα που προορίζονται για ένα ζακετακι (μάλλον) δικό μου.
Αυτά τα νέα μου!!!!!!
Αντε σας αφηνω τώρα, παω να αρχίσω το σάλι μουυυυυυυυ!

21 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ε, δεν σε πιστεύω!!!!
Καλέ ποιος θα μαγειρέψει στα παιδιά;;;;;
Καλά μη φωνάζεις το ξέρω είσαι αστέρι!!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλά, δεν παίζεσαι κορίτσι μου!!! Προκομένη κοπέλα, μπράβο, μπράβο! Στείλε μου οδηγίες για σάλι όταν μπορέσεις γιατί για να συναντηθούμε δύσκολο ρ γμτ....

πουαντερι είπε...

Αντιγόνη μου το φαγητό ειναι στον φουρνο απο τις 8,30 και ψήνεται.
Θες να αρχίσουν να μου κόβουν κομμάτια άμα πεινάσουν;

πουαντερι είπε...

Άντζελα για ποιο σάλι απο τα δυο θες;

zac είπε...

Μπράβο Μαράκι!πολύ καλή δουλειά,και εγω νόμιζα ότι με ξέχασες!αλλά εσύ ήσουν όλο δημιουργία!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ποιο προτείνεις;!!!

Coula είπε...

Το χρώμα που το ξέρετε;

Αφου δε φαίνεται καθαρα

:)

Καλη επιτυχια

Marouli είπε...

Υπεροχα ολα!! Μπραβο σου!!!

Μαρουλοφιλακια!

Maria είπε...

ΑΠΙΘΑΜΗ...ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ....
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟ Π.Ο.Μ!!!!
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!

Asteri είπε...

Καλά εεεε χεχεχε είσαι απίστευτη!!! καταπληκτικό!!
Φιλιά

simone είπε...

εισαι γρηγορη... σε ολα.. μπραβο σου..

Betty's Cuisine είπε...

Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα!

Α βρε χρυσοχέρα... περιμένουμε με αγωνία το αποτέλεσμα -που είμαι σίγουρη θα είναι εξαιρετικό!

ΥΓ τώρα που μου το θύμισες, κάπου πρέπει να έχω καταχωνιασμένο ένα τέτοιο σάλι, φτιαγμένο από τα χέρια μιας φίλης της μητέρας μου... πάω για ανασκαφές !!!!

πουαντερι είπε...

Ζαχαρένια μου ξεχνιέσαι εσυ;

πουαντερι είπε...

Αντζελα θα σου στειλω και τα δυο και διάλεξε.

πουαντερι είπε...

Coula δεν εχουμε δέσμευση ουτε στο χρωμα ουτε στο νημα, μονο το σχέδιο ειναι ιδιο.

πουαντερι είπε...

Κοριτσια ευχαριστωωωωωω!!!!


Μπετυ να το βγάλεις αμεσως γιατι ειναι πολυ στην μοδα, ασε που δεν βλέπω φετος να χρειαζόμαστε παλτά, μονο κατι τετοιο θα μας ζεσταίνει με τον καιρο που εχουμε.

lourdi είπε...

Ειπα να παω και εγω μια βολτα σημερα!...και παραλιγο να χασω τα καλυτερα!!!Πουαντερι μου!!τελειο χρωμα εχει!! και η πλεξει πολυ ομορφη!! καλη αρχη σου ευχομαι! και μια καλη εβδομαδα!!!
Φιλια ΜΙΛΟΥ!!!

rena είπε...

Θυμάμαι τη μαμά μου όταν είμουν μικρή να πλέκει ότι σχέδιο υπήρχε σε σάλι εκείνη την εποχή,είχε μπλέξει σε όλους,φίλους συγγενείς κλπ, ήταν πολύ στη μόδα!
Καλή βδομάδα!

πουαντερι είπε...

Σε ευχαριστω Λουρδη μου καλη εβδομαδα.


Ρενα αρχισε να ψαχνεις στο ντουλαπι γιατι φετος ειναι πολυ στην μοδα.

Maria Z είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Που τα προλαβαίνεις όλα αυτά? Κοιμηθηκες καθόλου το Σ/Κ? Εσύ είσαι ένα θαύμα!!!! Πολύ ζηλεύω που δεν ξέρω να πλέκω!!!!

luna είπε...

m areseiiiiiii :-)))))))))