Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Ωραιος ο καφες!

Να! Για να εχω καλους φιλους που με σκέφτονται τελικα την έκανα την βολτα μου στην Αθήνα προχθές.
Με πηρε τηλέφωνο η καλη μου φιλη η Άντζελα και συναντηθήκαμε για κουβαρότσαρκες.
Μαζι της ειχε και μια φιλη της, την Κικη
που πολυ χαρηκα που την γνωρισα, τα είπαμε, ήπιαμε το καφεδακι μας, ψωνίσαμε και τα νηματα μας και γυρισαμε πισω ανανεωμένες.
Τι καλα να ξερεις οτι εχεις φιλες που ανα πασα στιγμη οταν θα τις χρειαστείς θα ειναι δίπλα σου.
Και μαλιστα φιλες που γνωρισα απο εδω μεσα,
μας ενωσε το πλεξιμο και στην πορεια ανακαλύψαμε οτι ταιριάζουμε σε πολλά.
Ευχομαι να ειμαστε κοριτσια ετσι παντα, ΦΙΛΕΣ ΚΑΛΕΣ!!!!!

Φυσικά πηρα και εγω μερικά ακομη νηματα.........

να δω ποτε θα δουμε κρυο εμεις εδω για να τα φορεσουμε ολα αυτα που πλέκουμε γμτ.

18 σχόλια:

Katerina είπε...

καλημέρα!!
καλό μήνα εύχομαι
με περισσότερες βόλτες και χαρούμενες στιγμές!!

Asteri είπε...

Και πολύ καλά κάνατε :))) πολύ όμορφα τα νήματα που πήρες, ειδικά το ροζουλί
Καλημερούδια

Marina είπε...

Και κρύο να μη δεις δεν πειράζει! Με χαρά να μας τα στείλεις από δω....στους κατεψυγμένους....χα,χα!!!!!!!!Εδώ πάντως θα έκανες χρυσές δουλειές....

Maria Z είπε...

Tι ωραία πράγματα!!! Αυτά είναι τα καλά! Να μπορείς να βγεις με την φιλενάδα σου για καφεδάκι και κοινά ενδιαφέροντα!!!!
Πλησιάζει και το κρύο οπότε βάστα γερά!!!!
Φιλια

zacharenia είπε...

Φαντάζομαι ποσο ωραία περάσατε!
Και εγω θα ήθελα πολυ να είμαι μαζί σας!
Αλλά βλέπεις μεσολαβεί και μια θάλασσα!
Παντα να περνάτε καλά!
φιλιά!!!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Ζαχαρενια μου μακαρι να σε ειχαμε κοντα μας.

olivetreegirl είπε...

Κουβαρότσαρκα!!!! Πολύ γέλασα!!! Με γεια τα καινούρια νήματα, καλές δημιουργίες!!!

Marina είπε...

Τώρα το κατάλαβες ότι είμαι...στα ξένα...μακρυά;;; Εδώ και 4 μήνες...
Το μπλοκ μου το ξεκίνησα στα αγγλικά εδώ και κάμποσα χρόνια, γιατί ο σκοπός μου ήταν να γνωρίσω φίλες από το εξωτερικό! Άλλωστε τότε δεν είχα βρει ελληνίδες με κοινά ενδιαφέροντα για να επικοινωνούμε! Τώρα όμως που είμαι και εγώ στο εξωτερικό, νοιώθω την ανάγκη να επικοινωνώ πιο πολυ με τα ελληνικά μπλοκ. Βρήκα τυχαία, ξαφνικά τόσο αξιόλογα άτομα...Γι'αυτό σκεφτομαι να αλλάξω τη γλώσσα με το νέο έτος...Προς το παρόν μπορείς να χρησιμοποιείς το μεταφραστή που είναι πάνω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο...
Καλημέρα και...παγωμένα φιλιά!!! Έχουμε -6 βαθμόυς αυτή τη στιγμη...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Συγκινήθηκα πάλι! Γέλασα και με την καινούρια λέξη... κουβαρότσαρκες!!!!! Μα που τις βρίσκεις! Ευχαριστώ που με νιώθεις φίλη σου. Απ΄το τηλέφωνο τα υπόλοιπα, ντρέπομαι!!!!!

Maria B. είπε...

που θα πάει Μαράκι και θα έρθουν και εδώ τα κρύα, μην στεναχωριέσαι, είναι προ των πυλών!!

φιλια πολλά και καλές κουβαροβολτες !!!!!(χιχιχι)

καλό σ/κ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πλέκε πουλάκι μου και όπου να είναι θα φανεί το κρύο!
Και τα καφεδάκι με τις φίλες μη ξεχνάς. Το καλύτερο δυναμωτικό!

Σε φιλώ, σε σκέπτομαι.....

simone είπε...

μπραβο εκανες βολτουλα.. καφεδακι... περνα οταν μπορεις απο μενα ...φιλακιααααααααα..

rena είπε...

Χριστούγεννα στη παραλία βλέπω να κάνουμε φέτος χα χα!
Μήπως να ξαναρχίσω το μπλέξιμο να έρχομαι κι εγώ μαζί σας καλέ ζήλεψα!

πουαντερι είπε...

Ρενα δεν εισαι πολυ μακρυα....την επομενη φορα σε περιμενω.

lourdi είπε...

Α!χαρα .... χθες δεν μπορουσα να στειλω σχολιο....γιατι ποιος ξερει..καλε φιλεναδα για ελαεχω κατι για σενα!!!φιλακια!!!και καλημερα!!

Ανώνυμος είπε...

pouanteri kai giagia antigonh sas agapaei olh h blogosfaira giati den eistai dhthen kai naxamai na legame opws merikes pou mas parousiazontai eidika mia apo thessalonikh kai kala kallitexnida.kalo vradi.

πουαντερι είπε...

Ανωνυμε σαν να ξερω για ποιον κτυπα η καμπανα αλλά γιατι δεν λες και το ονομα σου; Δεν ειναι κακο να εχεις αντιθετη γνωμη με καποιον.
Παντως σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα μου!! Τέλεια τα νήματα ειδικά το Val Gardena, φανταστικό! Το έχω εξαντλήσει σε όλα τα χρώματα!! Ανυπομωνώ να δω τις δημιουργίες σου!! Ωχχχχ ξύπνησε η μπέμπα! Γμτ τώρα μόλις έκατσα λίγο!!! Φευγω γρήγορα να ετοιμάσω μπιμπερό... πάνες κτλ!! Σ΄αγαπω πολύ και πολλά φιλιά!!!