Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου 2010

Υποσχεση........

Καλήμερα!!!!
Σας ειχα υποσχεθεί μια φωτογραφία με το ζακετακι της κόρης μου και απο τα πολλά παρακάλια τα κατάφερα.
Βλέπετε το μανεκέν μου δεν ειναι και στα πολυ πάνω της και με τα χίλια ζόρια έκατσε να φωτογραφηθεί.
Να δείξετε επιείκεια στην μουτζοουφλικη φάτσα της  εντάξει παιδιά;

Το σάλι προχωράει μια χαρά αλλά μωρέ βαριέμαι να πλεκω συνέχεια το ιδιο πραγμα και η πλέξη του ειναι τοσο απλη που ειναι μονότονο, εξάλλου μεχρι την ημερομηνία λήξης προλαβαίνω...


έτσι ειπα να αρχίσω και το επόμενο ζακετακι της Ειρήνης μου......
Το πλέκω μονοκόμματο χωρις ραφές και μάλλον στο κατω μερος θα κανω και κάποιο σχεδιακι, ακομα δεν εχω σκεφτεί κατι.

16 σχόλια:

Leviathan είπε...

dimiourgikotita!! ti kalitero!! :) kalimera!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το κούρασες το πουλάκι μου!!!
Που να προφτάσει τους ρυθμούς σου!!!
Εδώ τα βλέπω και ζαλίζομαι...

Ειρήνη, μη την αφήνεις να σε καταπιέζει μωρό μου!!!!

Κορίτσια μου φιλιά!!!!

Teteel είπε...

Καλημέρα!
Με έπιασαν τα γέλια με την φατσούλα της κόρης σου!!!
Το χατήρι όμως στο έκανε.
Μου κάνει εντύπωση, όσο καιρό σε διαβάζω, πόσο γρήγορα πλέκεις!!! και με πόσα ασχολείσαι ταυτόχρονα.
Μου αρέσει πολύ το ζακετάκι της μικρής, και το χρώμα από το καινούριο της.
Να είσαι καλά, καλη συνέχεια.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

αυτό το μουτράκι είναι νόστιμο όποιο ύφος και να έχει.καλά το ζακετάκι απίθανο.αχ!!μεγάλωσαν τα μωρά μου και δεν θέλουν πλεχτά πιά.φιλιά.

lourdi είπε...

A! και με τα μωβ που φοραει ειναι τρελα!!μπραβο! Πουαντερι μου!!και το αλλο το χρωμα του μοναδικο!
Φιλια στο λουλουδακ σου!και καλο απογευμα!

simone είπε...

πολυ ομορφα και τα δυο ... και το πλεκτο και το μοντελο.... περαστικα σου καλο υπολοιπο κυριακης φιλακιαααα.

Maria Z είπε...

Υπέροχα όλα!!!! Μα πότε προλαβαίνεις? ??

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Γιατί η κοπέλα μας δεν έχει κέφια; Το ζακετάκι όμορφο με περιθώρια πολλών συνδυασμών στα ρούχα!
Πράγματι ψιλοβαρετή πλέξη το σάλι αλλά γίνεται ωραίο (χα χα έμαθα κι εγώ στα δύσκολα;!)
Το ροζ βγαίνει πολύ καλό!!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Η φατσούλα της κόρης σου είναι όλα τα λεφτά!!!!!! Πες μου σε παρακαλώ γιατί όλα τα παιδιά -ιδίως τα κορίτσια- μόλις πιάσουν την προεφηβία,κάνουν μούτρα όταν τους ζητήσεις κάτι εκτός του προγράμματός τους; Έχω δυο και ξέρω....
Το ζακετάκι απίθανο!!! Ξέρεις τι έχω παθει μ'εσένα; Μέχρι να σε γνωρίσω βαριόμουν το πλέξιμο με βελόνες. Έχω φτιάξει μόνο γάντια, σκούφο και κασκόλ! Τώρα όμως έχω ξεσηκωθεί τόσο που σκέφτομαι με την πρώτη ευκαιρία να ξεκινήσω!!!

rena είπε...

Ωραία χρώματα!
Πω πω φατσούλα για φίλημα είναι!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡ ΜΟΥ, ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ,ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΧΕΙΡΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ, ΧΑΡΗ Σ'ΕΣΕΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΔΕΙΛΑ-ΔΕΙΛΑ ΝΑ ΠΛΕΚΩ ΜΕ ΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ Ν' ΑΣΧΟΛΗΘΩ, ΤΟ ΝΗΜΑ ΠΟΥ ΠΛΕΚΕΙΣ ΓΙΑ ΖΑΚΕΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΣΟΥ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΩ ΠΛΕΞΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ,ΠΟΝΤΣΟ!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!ΜΑΡΙΑ

Table Rouge είπε...

Όλα είναι πολύ όμορφα!! Τα είδα και ζήλεψα. Τώρα ψάχνω να βρω τις βελόνες μου!! Κρυώνει και ο καιρός! Τέλεια!!
Να έχεις μια πολύ όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

Vassiliki είπε...

Αχ, τι πλάκα που έχουν τα παιδιά! Ακόμα κι η δική μου, που είναι τριάμιση χρόνων μουτρώνει αν της ζητήσω να φορέσει κάτι για να τη φωτογραφήσω. Αλλά η δική σου έχει μια φάτσα! Απίστευτη. Και το ζακετάκι, φυσικά, πολύ όμορφο. Θα συνδυάζεται τέλεια και με τζιν. Καλή δημιουργική συνέχεια.

simone είπε...

σε περιμενει παιχνιδακι στο μπλογκακι μουυυ.... φιλακια καλη συνεχειααααα...

αχτίδα είπε...

Ξέρεις οτι μου αρέσουν πολύ τα μελανζέ μαλλιά, υπέροχο ..το ..μοντέλο .Δώσε του ένα φιλάκι!

ΜΑΡΙΑ είπε...

΄Γειά! Είμαι η Μαρία. Ζηλεύω πολύ που ξέρεις και πλέκεις. Μακάρι όταν μου έλεγε η γιαγιάκα μου να καθόμουν να μου μάθει. Πολύ ωραία τα ροζ - μωβ χρώματα!