Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2010

Καλημερα!!!

Ξύπνησα με αγωνία σήμερα.
Ηθελα πολυ να κρατήσει το χθεσινο χιονι και μεσα μου πίστευα οτι θα σηκωθώ το πρωι και θα τα δω ολα σκεπασμένα στα λευκά.
Τζίφος παιδια, μονο παγωνιά και πολυ κρυο, αλλά δεν πειράζει.
Το λιγο που επεσε ηταν σαν να μου πάτησε ενα κουμπί και να πήρα μπροστά.
Χθες λοιπον οπως σας ειπα επλεκα σχεδόν ολη μέρα,
καλα εντάξει ρε παιδια εκανα και μερικές δουλιτσες...
τις απαραίτητες ομως ε;

Ηταν μερα της τεμπελιάς.
Να λιγο μάζεμα του παιδικού που ειναι βομβαρδισμένο οταν δεν πάνε σχολείο....
λιγο μαγείρεμα....
λιγο κρασί και αγόρι μου που λεει και η Μαρινελλα ε;

Τέλειωσα την ζακέτα της λιβελουλας μου....



και συνεχίζω τωρα ανενόχλητη το σαλι μου ΠΟΜ γιατι μάλλον με περάσανε τα κοριτσια και εγω έμεινα πισω.

Χουχούλιασμα ομως χωρις το κατιτίς μας δεν γινεται;
Εγινε βλεπετε παράδοση το βραδυ του Σαββάτου με τα "κατι θέλουμε ρε μαμα ωραίο".
Πιστή και εγω στο καθήκον μου κατι έφτιαξα....


ζεστές-ζεστές γιγαντο-τηγανίτες με μελι και κανέλα.

Ειναι πολύ απλές και με αυτον τον τροπο τις χάρηκαν πιο πολυ πιστεύω.
Δεν ειναι τιποτε αλλο απο χυλό για τηγανίτες με την διάφορα οτι τις έφτιαξα σε μικρο αντικολλητικό τηγανάκι και μία-μία.
Για να ειναι πιο εύκολο τον χυλο τον εβαλα σε μια κανατα και ετσι έριχνα την ποσότητα που ηθελα καθε φορα χωρις λαθη.
Οταν δε τις αραδειασετε μια-μια σε ενα πιατο
και καθε φορα τις αλείφετε με μελι και κανέλα
αυτες ποτιζουν την γλυκα του μελιού και γινονται υπεροχες ακομα και κρυες.
Ε! με ενα τέτοιο πιάτο πηγαίνει και ενα διπλό εσπρεσακι ε; για να το ευχαριστηθούμε και εμείς.

17 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!!!!
Ωραίο το χουζούρι;
Βέβαια τα χέρια σου σταματημό δεν έχουν!
Να στα δέσω για μέρα να δω πώς δαγκώνεις!
Φιλιά πολλά!!!!

Μαiρη είπε...

Αχ, τι όμορφη και ζουζουνιάρικη ζακέτα έπλεξες!!!Είμαι σίγουρη πως η Ειρηνούλα θα καμαρώνει!!!

lourdi είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!καλημερα ζηλεψα τς τηγανητες σου παρα πολυ !!τελεια ιδεα και για πρωινο με μελι και με ζεστο καφεδακι, οτι πρεπει για εδω που εχει παρα πολυ κρυο!!η κουκλα σου πανεμορφη με το ζακετακι τς! μπραβο σου για αλλη μια φορα!!
Φιλια και καλο μεσημερι!!

Teteel είπε...

Καλημέρα!
Όμορφη και νόστιμη η αναρτησή σου!
Νά'σαι καλά!

Lilium είπε...

Μούρλια οι τηγανίτες!!! Γειά στα χέρια σου Πουαντερί μου... κοντεύω να τις μυρίσω..χιχι
Άντε με το καλό να δουμε και το σάλι ΠΟΜ τελειωμένο...
Σε φιλώ, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλημέρα κορίτσι μου τι κάνεις; Φανταστική η ζακετούλα!!!
Στείλε συνταγή!!!!
Πήρα μάτι το σάλι.... τι ωραίο που γίνεται!!! Σωστή επιλογή χρωμάτων, ταιριάζει με όλα!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μη σου πω πως θα ζηλεύει και η Πάτυ!!!!

XRYSOULA είπε...

Αν και άργησα ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!
Σήμερα λαχταρίσαμε για τα καλά.Ενα αυτοκίνητο παραβίασε το stop και κτύπησε τον Βασίλη .Το αυτοκίνητο έφυγε από την πορεία του γύρισε ανάποδα και μέχρι που έσπασε και ο πίσω τροχός.Ευτυχώς ο Βασίλης δεν έπαθε τίποτα.Φοβήθηκε μόνο πάρα πολύ.Ο άλλος οδηγός είχε στο αμάξι και ένα μικρό παιδάκι και πιό πολύ φοβήθηκε να μην είχε χτυπήσει το μικρό.Τέλος πάντων ας πάει εκεί το κακό.
Πάντα αριστουργήματα τα πλεκτά σου.Οι τηγανήτες νοστιμότατες.Δοκίμασε να τις φτιάξεις με σταρένιο αλεύρι καμιά φορά.Φιλάκια σε όλους.

Marina είπε...

Χιόνι χωρίς κρύο δεν γίνεται!!! Μην είμαστε και αχάριστοι γιατί εμείς εδώ χιόνι-ξεχιόνι τρομάζουμε να δούμε θερμοκρασία πάνω από το μηδέν!!!
Τι τέλειο το σχέδιο από το ζακετάκι!!! Και το χρώμα...

Ανώνυμος είπε...

Σημερα, το χωριο μας ηταν ντυμενο με την λευκη στολη του!!!!!!!!!!!
Το ζακετακι ειναι πανεμορφο,και το χρωμα και το σχεδιο, μακαρι να γνωριζα να επλεκα μονοκοματα.Η κορη σου κουκλα να την χαιρεσαι!!!!
Τηγανιτες...αγαπημενο, παραδοσιακο γλυκισμα!!!!!!!!Μαρια

rena είπε...

Μόνο το κρύο μας έμεινε βρε Πουαντερί το χιόνι μας άφησε κρύμα τη χαρά μας πάντως το καπέλο σου μπορείς τώρα να το φορέσεις!
Τέλεια χρώματα έχει το ζακετάκι!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ.ΤΗΓΑΝΙΤΟΥΛΕΣ ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ:))

RIRI είπε...

Μου άρέσει που τα προλαβαίνεις ολα!!!!και το ζακετάκι μούρλια ,άλλα και τους τηγανίτες τους ζήλεψα!!!!
Καλό βράδυ!!

Δημιουργία είπε...

Μην εισαι παραπονιαρα, θα ερθουν και αλλα χιονια.Μεγεια το ζακετακι, καλοφορετο.

Maria είπε...

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ...ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ....ΤΙ ΤΗΓΑΝΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΕΣ...ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΑΚΕΤΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΤΕ...ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Maria Z είπε...

Ξερογλύφομαι!!!! Τι μαγεία είναι αυτή? ? ? ? Με ζάλισες με τις υπέροχες τηγανίτες σου αλλά και η ζακετούλα της μικρής είναι όνειρο!
Φιλια

lourdi είπε...

Καλη εβδομαδα! πουαντερι!! πως τα πας? μα με το ΠΟΜ βεβαια..
Τα φιλια μου!!η ΜΙΛΟΥ καλα?