Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Αναδρομος Ερμης;;;;;;;;

Πρωτα χαλαει το πλυντηριο.....
μετα η μηχανη του Βασιλη (λαστιχα, κ.λ.π.) δεν ξερω πως τα λενε μονο ξερω ποσο κανουν......
το LP του Βασιλη........
ο φορτιστης του δικου μου LP........
η μπαταρια του αυτοκινητου ξαφνικα και μενει αμανατι στην δουλεια 6 η ωρα το πρωι μετα απο νυχτερι...........
τωρα χαλασε και ο αλλος φωρτιστης για LP και δεν εχουμε πια κανεναν για να μπορεσω να μπω στο LPτακι μου και να κανω τις αναρτησεις μου, η καρτα της φωτογ. μηχανης δεν μπαινει στον μεγαλο απο οπου σας γραφω τωρα και δεν μπορω να σας δειξω ουτε το σάλι μου με κροσσια αλλά ουτε και το ποντζο μου που ξεκινησα προχθες και παει πολυ ωραια γιατι το νημα ειναι αρκετα φανταιζί.
Τι αλλο ρε γαμωτο θα μου τυχει;

 Αντε πια καλα το ειπε η Πατερα μου λεει η αδερφη μου που δεν χανει ενημερωση της.
Ο ΕΡΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ......
ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ
ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΓΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΟΥΣ!!!!!!!!!!!

25 σχόλια:

Evie είπε...

Καλέ τι γίνεται, όλα θέλουν ανανέωση πριν βγει το 2010 ? Καληνύχτα !

Μαiρη είπε...

Πουαντερί μου, ξέρεις τι λέω όταν μου τυχαίνουν τέτοιες αναποδιές; Δεν πάει στο καλό, στα υλικά ας είναι, εμείς να είμαστε καλά!!!Καλό σου βράδυ!!

zacharenia είπε...

Το ζόρι είναι να χαλάσει ένα πράγμα
και λές και τα παίρνει όλα η μπόρα και χαλάνε και τα υπόλοιπα,σε όλους συμβαίνει αυτό,
Μην Πτοείσαι!!!
Εσεις να είστε καλά τα υπόλοιπα φτιάζουν!!
και Συνέχισε να Πλέκεις!!!!!
Φιλάκι Πολλά
Καληνύχτα!!

RIRI είπε...

Λοιπόν , να δείς μετα απο ολα αυτά θα έρθει κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!εχε λίγο υπομονή, και μη χαλάς την ζαχαρένια σου!!!!!
Φιλιά

lourdi είπε...

Καλημερααααα!! συμφωνω με τη Ριρι!Πουαντερι μου!!και επειδη εμενα αυτο μου λειπει θα πω υγεια να εχεις και ολα τα αλλα θα φτιαξουν! σε φιλω και ευχομαι γρηγορα να διορθωθουν ολα!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Θα περιμένουμε!
Θα περάσει!
Σαν πολιτικάντης μου φαίνομαι! χαχα

Όλα καλά!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα, υπομονή Πουαντερί μου, δεν πειράζει, μηχανήματα είναι. Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

Table Rouge είπε...

Μόνο ο Ερμής είναι ανάδρομος? Νομίζω ότι όλη η χρονιά είναι ανάδρομη!! Ευτυχώς τελειώνει..!! Ελπίζω ότι η καινούργια θα είναι καλύτερη!!! Το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου σε όλους!!! Φιλάκια!!

Marina είπε...

"Ενός κακού, μοίρια έπονται" δεν το ξέρεις;;; Έτσι γίνεται οι ζημιές πάνε όλες μαζί!!! Και ύστερα σου λένε να μην πιστεύεις στα ζώδια...
Από σήμερα το μπλοκ μου έγινε...δίγλωσσο!!! Μιλάει και Αγγλικά και Ελληνικά...και σε περιμένει...

loulou είπε...

Ο μάνα μου, μάνα μου!!!
Πουαντερίτσα μου πάρε βαθιές ανάσες. Μόνο υγεία, ολα τ'αλλα θα τα φτιάξετε.
Φιλάκια loulou.

olivetreegirl είπε...

Έτσι γίνεται πάντα παιδάκι μου, όταν χαλάσει ένα, χαλάνε όλα!!! Είναι λες και ζηλεύουν τα άτιμα!! Υπομονή μέχρι να αλλάξει ο Ερμής τροχιά!!

Lilium είπε...

Αχ άτιμες αυτές οι περίδοι που πάνε όλα στραβά...
Υπομονή όμως Πουαντερί μου, που θα πάει... θα γυρίσει η ρότα.
Φιλάκια.

rena είπε...

Αυτό που όταν χαλάει κάτι πιάνουν σειρά και χαλάνε όλα μετά λες και ζηλεύουν ποτέ μου δεν το κατάλαβα!

MINIMARKET είπε...

Σου εχω φωτο τον γαμπρο !!!
ελα να τον δεις !

simone είπε...

σε ευχαριστω.. πολυ πολυ ...ευχομαι και σε σενα υγεια .. ευτυχια.. με χωρις αναδρομους πλανητες.. φιλακια και καλο βραδυυυυυυυυυ...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Bλέπω δεν μπήκες... πως πάνε τα πράγματα? φιλιά

rena είπε...

Πουαντερί, έλα μια βολτίτσα καλέ, θέλω κάτι να δεις!

Coula είπε...

Μηπως, λέω εγώ τώρα, να κάνεις έναν αγιασμό;;;

:)))

Καλησπερα

πουαντερι είπε...

Ναι ρε παιδι μου θα κανω ενα ευχέλαιο να πάρουμε τα ισια μας εδω μεσα.
Λες και μας μούτζωσαν.

simone είπε...

περασα να σου πω καλο βραδυ πουαντερι μου... ελπιζω ολα να ειναι καλα.. καλο σ/κ...

lourdi είπε...

ΜΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ!ΟΛΑ ΚΑΛΑ??ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ..ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα κορίτσι, πώς πάει ο ανάδρομος? Καλό Σ/ΚΟ!

Maria Z είπε...

Δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω!!! Και τα δικά μου gadget δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση!!! Τo καλώδιο του laptop έχει χαλάσει και το έχω προσωρινά με ταινία (είναι θέμα χρόνου να βγει οφ και να μην έχω υπολογιστή! τρέμω στην ιδέα) τα πράγματα δεν πάνε καλά γενικώς (ειδικά στον επαγγελματικό τομέα) και είμαστε λίγο στις μαύρες μας!!! Ελπίζω να περάσει σύντομα γιατί ενώ δεν πιστεύω στα ζώδια όποτε έχει ανάδρομο ερμή παρατηρώ οτι δεν μου πάνε καλά τα πράγματα!!!!

Φιλια

Ginger είπε...

ναι ναι αυτούς τους ανάδρομους τους έχω παρατηρήσει κι εγώ. Ευτυχώς δεν έχω ελληνική τιβούλα εδώ κι έτσι και να'θελα ούτε Πατέρα ούτε Μητέρα βλέπω. Αλλά όταν μιά μέρα όλα πάνε στραβά σε όλους γύρω μου συμπεριλαμβανομενης κι εμένα λέω "αγάντα να τον πηδήξουμε κι αυτόν τον ανάδρομο". Εκείνη την ημέρα το παίζω διάφανη μη και γίνει καμμιά πολύ στραβή και ψάχνω γιά δουλειά αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Καλή σου μέρα. Σήμερα Χριστουγεννιάτικα φαντάζομαι θα είσαι στα μέσα και στα έξω. Σιγά μη βρείς χρόνο να μπείς και στο blog. Φιλάκια

Domenica είπε...

χα χα χα καλε μα αρεσε πολυ το ασικτιρ με τον αναδρομο...χα χα ακομα γελω......νασε καλα κοπελα μου