Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010

Επιτέλους..............

Γεια σας!! Γεια σας!!
Χρόνια πολλά σε ολους σας,
σας ευχαριστώ πολυ για την επίσκεψή σας και τις ευχες σας.
Αργοπορημένα βέβαια λόγω τεχνικών προβλημάτων αλλά να σας τρατάρω βρε παιδι μου και κατι.
Ετσι θα την βγαλω με τοσο κοσμο στο μπλοκοσπιτο μου η γαϊδούρα;!
Αχ βρε παιδια μονο λιγα "φοντανάκια" εκανα φετος.

Για μας φετος ήτανε λιγο παράξενες οι γιορτες μα δεν θα το κουράσω πολυ........
ολα ειναι στην ζωη και ολα τα παλεύουμε.

Τωρα λοιπον που λέτε κορίτσια
(και αγόρια* ολο το ξεχνάω)
δεν πηρα ακομα τον φορτιστή ρεύματος για το LP αλλά βρηκα & πήρα ενα τζουρτζουλάκι για να μπαίνει η καρτα μνημης της φωτογραφικής μηχανης στον μεγαλο υπολογιστή.
Ετσι τωρα θα μπορω να βαζω και τις φωτογραφίες μου.

Σας ειχα υποσχεθεί το Σαλι ΠΟΜ με τα κρόσσια του, και παρα λιγο να γινουν κρόσσια τα νεύρα μου μεχρι να δω φωτο εδω μεσα..


Να το το σάλι ολοκληρωμένο.
Το μανεκέν μου το σήκωσα απο το κρεβατάκι του για να κάνουμε δουλειά.
Φυσικά το σαλι μου φάνηκε πολυ μικρο και "λιγο" για εμενα,
 αφου εγω ήμουν εκείνη που έδωσα την ιδέα και εκανα την αρχη για να κανουμε το πρωτο Ελληνικό ΠΟΜ.
Σαν να τις έκλεβα τις υπόλοιπες κοπέλες που έπλεξαν πιο μεγαλα και ετσι σιγα μην καθόμουν στα αβγά μου...... αποφάσισα και...........

....... ξεκίνησα αλλο ενα, αυτη την φορα με πιο χοντρο νημα και αφου ήμουν μεσα στην ημερομηνία που είχαμε συμφωνήσει ολες.
 Το πρόλαβα, το επλεξα, το φορεσα και το κατα ευχαριστήθηκα.
Οπως ειχα πει και στην Αντζελα όλο τυχαια περνουσα μπροστα απο τον καθρεπτη για να το καμαρώνω.
 το μοντέλο μου υπ'ατμον οπως παντα,
και αυτη την φορά μπήκε στο κόλπο και ο γιος.
Ειναι και οι δυο τους εδω που το κρατάνε ανοιγμένο για να το φωτογραφήσω.

Επίσης σας ειχα μιλήσει και για ενα "ποντζο" που επλεκα και που το παρέκαμψα για χάρη του κόκκινου ΠΟΜ.
Θα σας το δειξω ομως γιατι ειναι η δευτερη φορα που το παραγκωνίζω το καημένο.

Δεν βγαινει και πολυ καλα στις φωτο αλλά μπορει να καταλάβατε λιγο το νημα..
Εδω ειναι η παραγωγή μου απο μπέρτες και σάλια.
Λείπει μονο το κόκκινο ΠΟΜ της Ελενης.
Και τελος αυτο ειναι το μυστικό πλεκτό,
(my secret project)
 που θα σας πω μετα την πρωτοχρονιά περισσότερα.

30 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Και τα δυο σάλια σου καταπληκτικά! Το πρώτο για τα υπέροχα χρώματά του, κι ας εσένα σου φαίνεται μικρό τέλειο είναι, και το δεύτερο γιατί το κόκκινο είναι από τα πιο αγαπημένα μου χρώματα!
Μου φαίνεται πως, εσύ με τα σάλια, εγώ με τις κάλτσες, προίκες θα φτιάξουμε!!!Καλημέρα!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Γι'αυτό χάθηκες πουλάκι μου;
Μηχανή πλεξίματος είσαι!
Τι τραβάει και το μανεκέν μας δεν προφταίνει να ποζάρει!
Περιμένεις να σχολιάσω τα πλεχτά;
Πάλι τα ίδια να πω;

Πολλά φιλιά!!με την αγάπη μου!!

Asteri είπε...

Πανέμορφα όλα!!!!!!
Καλοφόρετα!!!!
Χρόνια πολλά και καλή χρονιάαααααααα

Lilium είπε...

Mπορεί να άργησαν οι φωτογραφίες, μα το αποτέλεσμα είναι πολύ πολύ καλό. Αχ, το κόκκινο σάλι το λάτρεψα ήδη, είναι ολόιδιο με ένα που μου έχει πλέξει η γιαγιούλα μου!!!
Καλημέρα Πουαντερί μου!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Mαρία μου όλα φανταστικά! Να΄σαι καλά να φτιάχνεις!!
το secret project ωραία χρώματα!
Στα στοιβαγμένα, το κάτω κάτω το ωραίο γαλανούλι, μας το έχεις δείξει?
Πάντως είχαμε μία τηλεπάθεια.. κι εγώ τρουφάκια έφτιαξα!
φιλιά κορίτσι!

simone είπε...

καλημερα... χρονια πολλααααα... ενα μεγαλο μπραβοοοοοοοοοοο...

καλη χρονια σας ευχομαιιιιιιιι...

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έχω αρχ'ισει το πλέξιμο εδώ και 1,5 μήνα...βλέπω τα δικά σου και νιώθω νήπιο...το τελευταίο ειδικά ειναι φοβερό!

καλή χρονιά

Ανώνυμος είπε...

Πουαντερι μου,θαυμασα τα εργα σου, γεια στα χερια σου,χρυσοχερα μου εσυ, ειναι ολα υπεροχα το ενα ομορφοτερο απο το αλλο και ειδικα το κοκκινο,ολα τα λεφτα...την κουκλα σου, την προβλεπω για την πασαρελα...
Α!!!! να παρω και γλυκακι για τα Χρονια Πολλα!!!!να'σαι καλα και να χαιρεσαι οτι αγαπας!!!!Μαρια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πάαααρα πολύ όμορφα όλα!!!
Πολλές ευχές για την νέα χρονιά που σε λίγο θα έρθει!

eleni_tzeni είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΕΣΑΡΠΕΣ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ .ΤΖΕΝΗ.

zacharenia είπε...

Μπράβο Μαρία!!!!!
Υπέροχα και τα δυο!!!!!
Φοβερό και το Πόντσο!!!
Αλλά και το μυστικό!!!!πολύ μυστήριο!!!!αλλά ξέρεις ότι μου αρέσουν αυτά τα νήματα!!!
Να είσαι καλά να τα φοράς!!!
Φιλάκια Πολλά!!!

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου πολυ σαλι και καλτσα πεφτει ε;

Αντιγονη μου ολα αυτα τα εχω πλεξει γιατι δεν καθομουνα στον υπολογιστη.
Καλα τον λεω εγω ο εραστης μου.....

πουαντερι είπε...

Αστερι μου σε ευχαριστω!!

Λιλιουμ να το φορας να το χαιρεσαι γιατι ειπαμε θα το κανουμε μοδα.

πουαντερι είπε...

Αντζελα το γαλανουλι ειναι αυτο που σου ειχα πει το ευκολο, αν πας πιο πισω θα το δεις ανοιχτο, σε παλιοτερη αναρτηση.
Φιλιά!!


Σιμον!! καλημερα σου και ευχαριστωωωωω!

πουαντερι είπε...

Αλορα μην ξεχνας οτι τα νηπια μεγαλωνουν πολυ γρηγορα, πλεκε-πλεκε θα μαθεις.

πουαντερι είπε...

Ανωνυμη Μαρια μου εσενα σε εχω στησει με τις οδηγιες αλλά τι να κανω; δεν εχω το LP ανοιχτο και μαλλον θα αργησει να ανοιξει.

πουαντερι είπε...

ΕΛΕΝΑ!!!
ΤΖΕΝΗ!!!!
Σας ευχαριστω πολυ! Καλη χρονια να εχουμε με υγεια!!!

πουαντερι είπε...

Ζαχαρενια μου το μυστικο εχει πολυ πλακα το εχω κρυμμενο ολη μερα στην ντουλαπα με τα τροφιμα...χα!χα!

rena είπε...

Γι αυτό κρυβόσουν τόσο καιρό ε;
Εμπλεκες στα κρυφά για να μας τα δείξεις όλα μαζεμένα χα χα!
Αντε και του χρόνου να μας δείξεις περισσότερα!

Teteel είπε...

Τι όμορφα όλα!
Είσαι παργωγικότατη!
Το πόντσο και το χρώμα του μου αρέσουν πιο πολύ.

Να είσαι καλά.

lourdi είπε...

ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ....ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ
ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗ ΜΙΛΟΥ!!!!

mia maria είπε...

Πως μεγάλωσε το μοντέλο!!!
Πολύ ωραία όλα, γεια στα χέρια σου!
Καλή χρονιά με υγεία:)

Katerina είπε...

Χρόνια πολλά και
καλή χρονιά με υγεία!

lourdi είπε...

ΦΙΛΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΓΙΑ ΤΟ 2011!!
ΤΑ ΦΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

erifili είπε...

Πέρασα για να αφήσω 2011 ευχές, για τον καινούργιο χρόνο. Υγεία, δύναμη και κουράγιο, να είναι τα «όπλα» μας για να αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία ότι μας επιφυλάσσει η νέα χρονιά.

Μαiρη είπε...

Καλημέρα Μαράκι! Σου στέλνω τις ευχές μου για έναν ευτυχισμένο χρόνο με υγεία και ευτυχία! Το 2010 ήταν δύσκολο για σας, όμως εύχομαι τα καλύτερα για το 2011! Να χαίρεσαι τον άνδρα σου!!!Πολλά φιλιά!!!

Evie είπε...

ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΜΑΡΙΤΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !! Με Υγεία, Ειρήνη, Αγάπη και Χαρά για εσένα και τους αγαπημένους σου, να τους καμαρώνεις όπως ποθείς!

XRYSOULA είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου.Να είστε όλοι καλά!!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα και μια ευχη θα κανω εγω για εσενα, ο νεος χρονος που εφτασε αγαπη, υγεια και χαρα πλουσια να στα φερει.

creationsbyeve είπε...

είσαι απίστευτη!!!πότε τα έκανες όλα αυτά?????τέλεια τα σάλια!!!!
Καλή χρονιά και απο δω φιλεναδίτσα!!!!φιλιά!!