Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

Αντε βρε ευχομαι να μας μπηκε με το δεξι.....

Χρονια πολλά!!!!!!!!!!!!!!
Καλη, χαρουμενη, ευτυχισμενη χρονιά σε ολους!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστω ολους σας για τις γλυκες σας ευχες.

Πως περασατε;
εμεις παντως πολυ ωραια με πολυ φαγητο( θα κανω διαιτα απο Δευτερα), με ολη την οικογενεια μας, παρολο που οι απουσιες ηταν αισθητες και μεγαλες.

Εγω παιδιά εφτιαξα κατι μελομακαρονα και κουραμπιεδες.........
στις πιατελες τους χα!χα! μουρλια!!!!!!!!!

 το αγορακι μου.......περιμενει να αλαξει ο χρονος
το κοριτσακι μου......αρχισε να νυσταζει και ειναι ολο γκρινιες
 με την αυτοσχεδια κιθαρα της.....
και με το κηροπηγιο που εφτιαξε μονη της για δωρο στην αγασπημενη της Πενυ(την ξαδερφη της).


 το σκουφακι του Βασιλη.......
και το ασορτι κασκολ του που του τα εφερε ο Αη-Βασιλης.Οταν τον ψησω να φωτογραφηθει φοροντας τα θα σας τις δειξω.
εγω επι το εργον......χοιρινο (η δικη μας παραδοση) ψητο στην γαστρα με μπυρα.......
εγω φυσικα φοραω την επισημη βραδυνη μου τουαλετα χι!χι!
και μια σταση για ενα καφεδακι στο φως των κεριων πριν βγαλω το "επισημο" ενδυμα που φοραω και ερθει το σοϊ.
Περασαμε υπεροχα και οικογενειακα,  κατι που ειχαμε πολυ αναγκη αυτη την χρονιά.
Και του χρονου να ειμαστε καλα ολοι μας!!!!!

38 σχόλια:

rena είπε...

Nα 'σται καλά Πουαντερί μου και να γιορτάζεται όλοι μαζί πολλές Πρωτοχρονιές με αγάπη κι όσο για τη δίαιτα από την άλλη βδομάδα όλες μαζί γιατί ακόμα έχουν μείνει πολλά γλυκά χα χα μην πάνε χαμένα!

Ρεβεκκα είπε...

Τι ομορφα επιπλα που εχεις ...να χαιρεσαι τα παιδακια σου και να εχετε μια ομορφη χρονια πουαντερι μου.καλο βραδυ...

mirsini's creations είπε...

Ευτυχισμενος ο καινουριος χρονος με υγεια και αγαπη και πολλες ζεστες δημιουργιες!
Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και εκεινοι εσενα!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά.Να ναι πάντα γεμάτο το σπιτικό σου.

Μαiρη είπε...

΄Και του χρόνου Μαράκι να είστε όλοι καλά να ξαναγιορτάσετε! Ήταν δύσκολο το 2010 για σας αλλά, τι να κάνουμε...πορευόμαστε με ό,τι βρεθεί στο δρόμο μας ανάλογα...Καλή Χρονιά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου!
Να χαίρεσαι τον Βασίλη σου!

Γλυκά, πλεχτά, φαγητά!!!
Ολα τα πρόκανες!

Και του χρόνου με υγεία!

Το κηροπήγιο, τέλειο!

ΓΩΓΩ είπε...

Χρονια πολλα και καλη χρονια!!!Εύχομαι Μαρία μου το 2011 να είναι γεμάτο ΥΓΕΙΑ , ΧΑΡΑ , ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΌΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ !!!
Ηρθε ο Αγιος Βασιλης για τα παιδια ή ειναι αρκετα μεγαλα και ξερουν??
Τα φαγητα σου ειναι παντα λαχταριστα σου αξιζουν χιλια μπραβο...!Το αγαπημενο μου ηταν η βραδια χαμπουργκερ (σαν μικρο κοριτσι που ειμαι)ολο λεω να το κανω και δεν προλαβαινω...

Asteri είπε...

Πάντα τέτοια!!
Καλή χρονιά!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλή σου μέρα! Πόσο χαίρομαι που περάσατε όμορφα! Γιατί ψιλοχάθηκες και ανησύχησα... Τις ευχές μου σε όλη την οικογένεια...

Lilium είπε...

Πουαντερί μου, καλή και ευλογημένη χρονιά για όλη σου την οικογένεια!!!
Έτσι υπέροχα που περάσατε στην αλλαγή του χρόνου, αλλο τόσο υπέροχα να είναι όλα αυτή τη χρονιά, το 2011 να σας φερθεί ευγενικά, καλοσυνάτα και πλουσιοπαροχα!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΟΘΕΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

simone είπε...

axxxx..αντε βρε εγω να δεις ποσο θελω να εχει μπει με το δεξι... χαχαχαχαχαχαχα.. αν εχει μπει με το αριστερο θα τον κλωτσησω τον χρονοοοοοοο.. και θα παω για το 2012.... χαχαχαχαχαχαχα..

καλη χρονιαααααααααααα... ομορφες ζεστες φωτογραφιες και η μιλου αμεσως να τρεξει για φαιιιιιιιιιι..

φιλακιαααααααααααααα.

Maria Z είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!! Σου εύχομαι υγεία αγάπη και ευτυχία για εσένα και την οικογένειά σου!!!! Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω λίγο απο το φαγάκι που φαίνεται πεντανόστιμο!!!!

Φιλια΄

meanan είπε...

καλη και δημιουργικη χρονια σου ευχομαι!!!!!!!

Betty's Cuisine είπε...

Καλή Χρονιά, δημιουργική και χαρούμενη!
Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου!

Maria B. είπε...

παντα τέτοιες στιγμές να έχετε Μαράκι μου !!! και του χρόνου!


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Vasiliki είπε...

kali xronia!me ygia kai eutixia sto spitiko sas!!!

πουαντερι είπε...

Ax Ρενα μου τι πραμα κι αυτο ε; πολυ φαι βρε παιδι μου....

πουαντερι είπε...

Ρεβεκα μου σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Μιρσινη μου χρονια πολλα!!!
Με εχουν τρελανει τα καπελα σου ε; στο ειπα;!

πουαντερι είπε...

Ξαδερφηηηηηηηη σου μπηκε καλα;;;;;

πουαντερι είπε...

Μαιρη μου ας παει και ας μην ξανα ερθει τετοια χρονιά.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου τι χαρα μου εδωσες; πολυ σε χαρηκα.....

πουαντερι είπε...

Γωγω μου και εγω που ειμαι μεγαλη την σκεφτομαι την βραδια και πειναωωωω.
Η μικρη μου τον περιμενε με αγωνια, αλλά ο γιος μου μεγαλος πια αν και ξερει μια αγωνια την ειχε και αυτος γιατι δεν ηξερε τι εχει το κουτι.
Στην εκπληξη ολοι παιδια ειμαστε τελικα ε;!
Να χαιρεσαι την οικογενεια σου.

πουαντερι είπε...

Αστερι μου καλη και ευτυχισμενη να ειναι η νεα χρονιά.

πουαντερι είπε...

Φιλεναδιτσα μου σε εχασα μωρε.......
θα ξανα γυρισουμε στα συνηθισμενα μας ε;

πουαντερι είπε...

Λιλιουμ κοριτσακι μου απλα θα σου πω καλη χρονιά!!!
Τα υπολοιπα τα ξερεις.

πουαντερι είπε...

Μαρια μου αντε βρε ποτε θα κανεις και το δικο σου blog;

πουαντερι είπε...

Σκρουτζακο τι ωραιο στιχακι που ειναι αυτο; τελεια ευχη και ποσο σπουδαια;!

πουαντερι είπε...

Σιμονακι με τοκαλο...με το καλοοοοο

πουαντερι είπε...

Μαρια Ζ και δεν βουταγες μωρε ενα μεζε;

πουαντερι είπε...

meanan τι κουκλι μωρο ειναι αυτο;

πουαντερι είπε...

Μπετυ μου καλη σου χρονιά! Να εισαι παντα καλα να μας μαγειρευεις ετσι υπεροχα, εσυ κανεις την διαφορα.

πουαντερι είπε...

Μαρια Β χρονια πολλά!!!!
Να χαιρεσαι οποιον αγαπας καλε.

πουαντερι είπε...

Βασιλικη μου σε ευχαριστω πολυ χρονια σου πολλα και εσενα!!!!!!!

RIRI είπε...

Πώς μου αρέσουν οι περιγραφές σου κάθε φορά, δεν περιγράφεται!!!!Χρόνια Πολλά-Πολλα καλή μου Πουαντερί, ο θεός να προστατεύει εσένα και την υπέροχη οικογένει σου!!!!!

Teteel είπε...

Καλή Χρονιά να έχεις εσύ και η όμορφη οικογενειά σου!
Να περνάτε πάντα όπως θέλει η καρδιά σας να χαίρεστε ο ένας τον άλλο και το σπίτι σου να είναι πάντα γεμάτο, από αγάπη, από ζωή.