Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

Ήρθε και η σειρά μας......

Το βλέπετε αυτό το ωραίο γαλάζιο κουβάρι με τις πολύ όμορφες βελόνες;
το είδατε........
τώρα βλέπετε και αυτά τα χεράκια;
και πολύ καλά μαντέψατε...........

Το κοριτσάκι μου καλέ πλέκει.
Πριν απο μέρες οταν πήγαμε μαζί στην Αθήνα
για να της δείξω την στολισμένη (λέμε τώρα) πόλη μας,
μου ζήτησε να της πάρω νήμα και βελόνες να μάθει να πλέκει.
Έτρεξα εγώ αμέσως να της κάνω το χατήρι.
Που θα ξανά έβρισκα τέτοια ευκαιρία;
Τωρα οπου βρεθεί και όπου σταθεί πλέκει την κουβέρτα της κούκλας της
και μετά εχει παραγγελιές πολλές.
Ενα κασκόλ του μπαμπά, ένα του αδερφού
και κάλτσες για την γιαγιά
( το πήγε μακριά η γιαγιά ε;).
Ελπίζω μονο να το ερωτευθεί το άθλημα οσο εγω και να μην ειναι μια φούρια.
Κάποτε μου ζητησε να μαθει κέντημα και της το πήρα.
Φυσικά αφου εμαθε να κεντάει το βαρέθηκε και το άφησε στην ακρη,
για να δουμε τωρα τι θα γίνει με το πλέξιμο;
Αν το βαρεθεί και αυτο θα σκάσω ρε κορίτσια.....

Μα ο τίτλος μου όμως δεν είναι για το πλέξιμο,
αλλά γιατί απο σήμερα το μεσημέρι το κοριτσάκι μου ειναι άρρωστο μωρέ.....
οι αμυγδαλές της ειναι χάλια, με αντιβίωση την βγάζει το μωρό μου.
και δεν μπορώ να τα βλέπω ρε παιδί μου έτσι.
Καλύτερα να ήμουν εγω στην θέση αυτή.
Απο νωρίς ήταν όλο γκρίνια και όλα της φταίγανε.
Γιά να την απασχολήσω και εγώ της έδειξα την καταπληκτική ιδέα
της Ρένας που είδα σήμερα.
Έτσι καθίσαμε παρέα και τα καταφέραμε μια χαρά.
Δείτε τι ωραία κηροπήγια φτιάξαμε;

Τώρα περιμένουμε και την γνώμη της Ρένας σαν πιο ειδική να μας πει.

19 σχόλια:

Evie είπε...

Περαστικά στο μοντελάκι μας, και εύχομαι ότι θα το μάθει γιατί ίσως αργότερα θα το μετανοιώσει, όπως εγώ.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!
Περαστικά πρώτα στο κοριτσάκι μας!
Η διάθεση της να ασχολείται με κατασκευές, πλέξιμο, κέντημα έστω και αν το βαρέθηκε δείχνει την αγάπη της για δημιουργία.
Δώσε της ένα φιλί για τα κηροπήγια και το πλεχτό!

Maria είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΑΚΛΑ ΣΟΥ....ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ \ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ..ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΜΥΓΔΑΛΕΣ..ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΣΤΥΛ ΣΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ ΤΟ ΕΧΕΙ...ΑΝ ΘΑ ΤΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ...ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Όλα τα λεφτά η μικρή σου!!!! Περαστικούλια του. Τα κηροπήγια πετυχημένα!! Τα είδα κι εγώ στο blog της Ρένας, πολύ ωραία ιδέα! Καλημέρα Πουαντερί!!!!

Μαiρη είπε...

Πρώτα απ'όλα περαστικούλια στη μικρή!!! Γρήγορα σιδερένια!!! Κι όσο για το αν θα συνεχίσει ή θα βαρεθεί, θα σου πω τη δική μου εμπειρία. Όσο η Κατερίνα ήταν μικρή, δεν ήθελε να τα βλέπει όλα αυτά! (Μάλλον είχε μπουχτίσει να με βλέπει να ασχολούμαι). Στο τρίτο έτος των σπουδών της όμως, δεν ξέρω τι την έπιασε και τελείωσε ένα ζιλέ και ένα σεμέν με σταυροβελονιά, μετριτό και ολοκέντητο παρακαλώ! Τώρα πια, ράβει πάρα πολλά πράγματα που σε ελάχιστες λεπτομέρειες επεμβαίνω εγώ. Οπότε μην ανησυχείς!!!Σίγουρα τα παιδιά κάνουν ό,τι βλέπουν!!!

...irida... είπε...

kαλη χρονια!!χρονια πολλα!!!!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
Μικρό μου....!!!!
χρυσοχέραααααα!!!!!να σου ζήση!!!!!!
αχ!καλή μου....το....μικρόβιο...της δημιουργίας..οποιος το έχει....δεν τον εγκαταλείπει ποτέ......!!!!!
και ...ξέρεις....ΕΕΕΕΕΕΕΕ?????
ΕΣΥ ΦΤΑΙς..!!!!!χιχιχιχι

τυχερηηηηηηη!!!!!και πολυ τυχερό και το μικρό!!!!!
φιλιά!!!

zacharenia είπε...

Περαστικά σας!!καταλαβαίνω πως περνάτε,γιατί και ο γιός μου ειναι μέρες τώρα άρρωστος με το λαιμό του.
όσο για το πλεκτό σας,τι να πώ ,
το μήλο κάτω απο την μηλιά θα πέσει!!!Φιλιά Πολλά.

Lilium είπε...

Περαστικά στο κοριτσάκι σου!!Άτιμες αυτές οι ιώσεις... δε βοηθάει και ο καιρός, μία κρύο μία ζέστη...
Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου όχι μόνο να μη το βαρεθεί το πλέξιμο μα να αποκτήσει και το ταλέντο της μανουλας της και ακόμα πιο πολυ!!
Σε φιλώ!!

rena είπε...

Να ξερες πόσο χαρούμενη μ' έκανες που συνέβαλα έστω και λίγο στο να κάνω την κόρη σου να νιώσει καλύτερα!
Πραγματικά είναι ιδανική κατασκευή για παιδιά γι αυτό την έβαλα τώρα που είναι ακόμα κλειστά τα σχολεία γιατί παρακολουθούν πολλά παιδιά το μπλογκ μου.
Τα φτιάξατε υπέροχα Εύγε και στις δυό σας και ένα ακόμα Εύγε σε σένα που ασχολείσαι δημιουργικά με τα παιδιά σου, υπάρχει καλύτερο παιχνίδι από αυτό που τη βλέπω τώρα να κάνει να πλέκει και δεν πειράζει αν το βαρεθεί μάθε τέχνη και άστηνε....
Ευχαριστώ!
Φιλάκια και περαστικά!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

εγώ στα -άντα μου αποφάσισα να μάθω...και να το αφήσει δεν πειράζει...μάθε τέχνη και αστην δε λένε;

simone είπε...

τα αλατακια εχουν τα πιο ομορφα χρωματα...

περαστικα στο μικρουλι σουυυυυυυυυυ... θα περασει..

γεια στα χερακια τηςςςςςςςς..

φιλακια σαςςςςςςςςςςς..

cook είπε...

περαστικα ευχομαι...σε νοιωθω απολυτα...η νεα χρονια οτι ποθειτε να σας φερει!

Εφη είπε...

Περαστικούλια στη μικρή χρυσοχέρα!

Καλή χρονιά να έχετε!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα στην κορουλα σου,χαρηκα πολυ που σου ζητησε απο μονη της να μαθει να πλεκει και την καμαρωσα τις φωτογραφιες!!! Η κορη μου,μου ζητησε να μαθει πρωτα το κεντημα,στην συνεχεια,επειτα απο αρκετο καιρο, το πλεξιμο,γιατι αυτο τελειωνε ποιο γρηγορα,μου ελεγε...αλλα στην πορεια τα παρατησε χωρις να ολοκληρωσει καποιο και το μονο που της αρεσει ειναι το διαβασμα και να παιζει μουσικο οργανο...Μαρια!!!

Maria Z είπε...

Περαστικούλιααααα!!!! Μπράβο στο καμάρι σου!!! Κι εγώ έτσι ξεκίνησα μικρούλα μετά τα παράτησα και τώρα τα ξαναθυμάμαι!!! Τίποτα δεν πάει χαμένο!!!

RIRI είπε...

Ελπίζω τώρα να ειναι καλύτερα το κοριτσάκι σου!!!Περαστικά του!!και βέβαια δεν πιστεύω οτι δεν εχει κληρονομήσει απο σένα το ταλέντο και την αγάπη για πλέξιμο!!απλά...ειναι νωρίς ακόμα!!!Περίμενε και θα δείς!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά, εδώ και μέρες δεν έχω υπολογιστή κι έμεινα πίσω!

περαστικά στο δημιουργικό μοντελάκι σου, πολλά φιλάκια!!!!!

lourdi είπε...

Περαστικα στο κουκλι σου!και ελπιζω και να ειναι πιο καλα σημερα,και τς ευχομαι να εχει μια ομορφη και τυχερη χρονια!!!και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!εστω και αργα για το ΒΑΣΙΛΗ ΣΟΥ!!
Οσο για τα ΝΗΜΑΤΑ...υπεροχα να δω που θα βρω χρονο να πλεξω..αφου ολη μερα ειμαι βολτα στα σπιτια σας!..και δεν σας προλαβαινω και ολους!...χαχαχα!!
Σε φιλω!!! ΜΙΛΟΥ φιλια και χαδια!!!!

Δημιουργία είπε...

Καλη αρχη με ομορφα πλεκτα.Πιστευω να ειναι καλα το παιδι τωρα.