Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011

Σαν να είμαστε καλύτερα.....

Το κοριτσάκι μου ψιλό συνήλθε!
Για την ακρίβεια απλα δεν εχει πυρετό
αλλά οι αμυγδαλές ακομα το πανε κοντρα το θεμα......
Μα δεν περνάνε αυτα σε μας,
με την ευκαιρία θελω να σας πω
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
για τα σχόλια σας και το ενδιαφέρον σας.
Για αλλη μια φορα ετούτο εδω το μαραφέτι που ολες δειλά
αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε δείχνει πως εχει και ψυχη και καρδια.
Ειμαι χαρουμενη που σας εχω φιλους και ας ειμαι μερικες φορες τσιγκούνα στα σχολια,
δεν το κανω ομως για κανεναν ειδικο λογο, θα σας πω την αληθεια......
μερικες φορες ρε παιδια βαριέμαι να γραφω.
......και εδω αρχίζετε να μου πετάτε πέτρες για την αναισθησία μου.

Τι ελεγα; Α!
Το μωράκι μου ειναι καλύτερα καθώς επισης και η εμπνευση της.
αλλο ενα ομορφο καλλιτεχνήμα της.
Τωρα το σετακι μας ολοκληρωθηκε και πηρε το καθε ενα την θεση του.
Α ρε Ρενα θραύση κάνεις.

Εγω απο την αλλη πλεκω για να τελειωσω ενα φορεμα-γιλεκο
που θελω να φοραω με τις μποτες μου και το κολαν μου.....

εν το μεταξύ παιδια εχω δει και αν εχω δει ανθρώπους να κοιμούνται ορθιοι.......
αλλά σκυλί πρωτη φορα ειδα και επρεπε να την φωτογραφήσω.

Αυτα τα νεα μου!
Πολλα φιλιά και μια γλυκιά καληνύχτα σε ολους σας!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΑΤΕ!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΑΔΕΡΦΙ ΜΑΣ  ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΣΤΗΝ ΝΑΟΥΣΑ!!!
ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ!!!!

ΚΑΛΗ ΑΥΡΙΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΑ
 (γιορταζει η αδερφη μου)
και ο αντρας μιας μπλοκοφιλης που προσφατα την γνώρισα μα εγινε καλη και αγαπημένη φιλη.
Δεν σας λεω ποια ειναι..........
ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΥ!!!!

23 σχόλια:

rena είπε...

Από ότι βλέπω η κόρη σου μου έβαλε τα γυαλιά!
Χαίρομαι που είναι καλύτερα,δώστης ένα φιλί από εμένα!
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!

Ginger είπε...

Σαν χαζεμένη σκυλομανούλα που είμαι έμεινα να χαζεύω το κουκλί σου. Κάτι τέτοια μου κάνουν κι οι δικές μου και τρελλαίνομαι. Αντε ξαναμανά ευχούλες πουαντερί μου.

Το new look δεν ξέρω αν προέκυψε τώρα ή εγώ δεν το είχα παρατηρήσει. Καλά έκανες. Αμάν πιά με το άγχος της εμφάνισης μας έχουν τρελλάνει. Κάνε ότι βρίσκεις πιό άνετο. Ομορφη χρονιά να έχουμε. Καλή σου μέρα.

Μαiρη είπε...

Σιδερένια!!!Αυτό είναι το άσχημο με τα παιδιά, κολλάνε όλες τις ιώσεις! Ο εφιάλτης μου ήταν ο πυρετός και ο βήχας κι όσο για τις αντιβιώσεις δίνανε και παίρνανε! Τις προάλλες η Κατερίνα έφτιαξε μαρμελάδα μπανάνα κι ο Γιώργος ούτε που τη δοκίμασε γιατί του θύμισε αντιβίωση! Και είναι 21 ετών! Όσο για τα μαλλιά σου, νομίζω πως είναι καλύτερα να τα αφήσεις στο φυσικό τους χρώμα. Εγώ, μια φορά τα έβαψα και το μετάνοιωσα. Και μη φανταστείς τίποτα σπουδαίο, κάτι ανταύγειες...Φορτωνόμαστε που φορτωνόμαστε ένα σωρό χημικά άθελά μας, μην πηγαίνουμε και γυρεύοντας!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλημέρα Μαρία! Ωραίο το νήμα της "ΚΑΤΙΑ", χαίρομαι που η μικρή καλυτέρευσε. Χρόνια Πολλά στην αδερφή σου με υγεία και ευτυχία!!

ΓΩΓΩ είπε...

Περαστικα στο κοριτσακι σου!!!Να γινει γρηγορα καλα ευχομαι!!!Εχει και αυτη ταλεντο τελικα ε??Μπραβο της!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Περαστικά στο κοριτσάκι μας που παιδεύτηκε!
Η Ρένα την ενέπνευσε! Πολύ όμορφες κατασκευές.. λες να την ξεπεράσει;

Πολλά φιλιά και να χαίρεσαι τους εορτάζοντες!!!

Lilium είπε...

Σιγά σιγά σε φτάνει η μικρή στο ταλέντο και θα σε ξεπεράσει, να της δώσεις ενα φιλάκι για περαστικά!!
Τρελάθηκα με το μπλουζοφόρεμα που φτιάχνεις, αυτά είναι οι αδυναμίες μου το χειμώνα.....
Να μη ξεχάσω... να χαίρεσαι την αδερφούλα σου.
Καλημέρα Πουαντερί μου :)

loulou είπε...

Το παιδί εχει πάρει απο την μαμά!(Περαστικά του κιόλας) Χρόνια πολλά να τους χαίρεσαι και τους ανθρώπους σου, με υγεία και του χρόνου.
Καλή χρονιά νάχουμε!!

Loulou.

Maria Z είπε...

Το μήλο κάτω απο την μηλιά!!!! Χαίρομαι που πάει καλύτερα κι ελπίζω γρήγορα να συνέλθει!!!
Να σου πω τώρα για την απόφασή σου!!! Πιστεύω οτι το ολόλευκο θα σε μεγαλώνει πολύ! Απο την άλλη πιστεύω οτι λίγο ρόλο παίζει η εξωτερική ομορφιά όταν μέσα σου είσαι υπέροχηηηη!!! Εγώ πάντως θα ήθελα να είμαι περιποιημένη και προκειμένου να μην υπάρχει θέμα υγείας θα δοκίμαζα φυτικές βαφές απο φαρμακείο! Ξέρω οτι ο Κορρές βγάζει σίγουρα και κάνει και καταπληκτική δουλειά (είναι μόνιμη βαφή) Γιατί δεν δοκιμάζεις κι αυτό! Και ισως να δοκιμάσεις μια απόχρωση πιο κοντά στο λευκό (π.χ. ξανθό) για να μην χρειάζεσαι κάθε 15 βάψιμο αλλά μια φορά το μήνα!
Πάντως οτι κι αν αποφασίσεις τελικά για εμάς είσαι αυτό το καταπληκτικό, χαρούμενο κι αισιοδοξο άτομο που έχουμε γνωρίσει!
Πολλά φιλιά

lourdi lourdaki είπε...

ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ..ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!!ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!
ΔΕΥΤΕΡΟ..ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΥΚΛΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΦΛΕΒΑ Ε!!!
ΤΡΙΤΟ.. Η ΜΙΛΟΥ ΧΑΡΜΑ!!!
ΤΕΤΑΡΤΟ..ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΦΩ ΒΑΡΕΘΗΚΑ..ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ..ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΛΜΑΣ!!...
KAI ΠΕΜΠΤΟ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΣΟΥ!!
ΦΙΛΙΑ!!!!

αχτίδα είπε...

Απο τέτοια μάνα τέτοιο παιδί..αλλά σκυλί που κοιμάται όρθιο ..ε! αυτό μόνον εσύ το έχεις.Καλή χρονιά να εχεις κούκλα μου, το παραφόρεσα το κασκόλ..μουρμουρούσα που δεν είχε κρύο..

Ανώνυμος είπε...

Δοξα τω Θεω,που η μικρη ειναι καλυτερα,η μπλουζα ειναι τελεια και πολυ μου αρεσε οπως εχεις συνδιασει τα χρωματα!!!Καλα... η μιλου ολο ναζια ειναι... Ξεχασα να σου πω οτι η κορη σου,εχει φοβερο ταλεντο τις κατασκευες,χιλια μπραβο της!!!!!
Μαρια!!!

Betty's Cuisine είπε...

Περαστικούλια στο κοριτσάκι σου!
Και νομίζω ότι θα σου βάλει τα γυαλιά, τέλεια τα χειροτεχνήματά της!
... αλλά εγώ ζήλεψα το φορεματάκι το πλεκτό... τους έχω μια αδυναμία!

Φιλιά...

RIRI είπε...

μία ψιλο-στέρηση με την Μιλού την ειχα...!.ευτυχώς που κοιμήθηκε το σκυλί ορθιο, και απεφάσισες να το δείξης!!!Η μπλούζα για το κολάν , απίθανη!!!!
Φιλιά!!!

Teteel είπε...

Πολλά περαστικα στην μικρή σου!


Σχετικά με την αποφασή σου να αφήσεις τα μαλλιά σου φυσικά, δες αυτό,
http://windrockstudio.blogspot.com/2010/11/rerun.html
κάτι σχετικό έχει γράψει η φίλη μου η Σούζαν.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΑΒΑΦΑ .ΟΧΙ. ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ 60.......ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;;;

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χααχαχα ο σκύλος όλα τα λεφτά!!!είναι φοβερά τα άτιμα :)

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ Η ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ.Κ.!

Ρεβεκκα είπε...

Ελπιζω να ειναι καλυτερα η μικρουλα σου.φιλια

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

XRYSOULA είπε...

Καλή εβδομάδα και καλή δύναμη σε μας και στα παιδάκια μας.Αρχισαν πάλι τα τρεξίματα με το σχολείο ε?
Το μικρό μας καλά?

Magia da Inês είπε...

♥ Olá, amiga!
Uma boa semana, cheia de luz, paz e muita criatividade.
O cachorrinho é muito fofo...
Bj♥s.
Brasil ♥♥

Mariela είπε...

Περστικά στο κοριτσάκι σου, καλή χρονιά, (κι εγώ βαριέμαι καμιά φορά τα σχόλια, σε όλους συμβαίνει!) και όσο για τον σκύλο, τι να πω;; αυτά είναι...