Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011

Τελειωσε και το φορεμα-γιλεκο.

Καλησπέρα!
Ρε τωρα που με βλέπω εχει δικιο η φιλη μου η Ευα που λεει σαν τον ΒΟΥΔΑ κάθομαι στον καναπέ...
εχουμε αρχίσει όμως όλοι εδω μεσα διατροφή...εντάξει;
 Εδω στην γωνίτσα μου, ειναι όλα ήσυχα,
την Ειρήνη την πηρε ο ύπνος στον καναπέ αγκαλιά με την Μιλου,
 και εγω πλέκω.
Μου αρέσει πολύ αυτή η ηρεμία που βγάζουν οι πριγκιπέσσες μου έτσι όπως κοιμούνται και δεν την πάω ακόμα στο κρεββάτι της την κόρη μου.
Θέλω πρώτα να τελειώσω......

και ναι είμαι η Μαρία και μόλις τελείωσα.......


 τα πλεκτά μου και δεν κρατιέμαι  καθόλου
ήθελα να σας τα δείξω! 
Μου περίσσεψε αρκετό νήμα και ετσι έπλεξα και ενα σκουφάκι.......



 επειδή μου αρέσουν και οι δυο όψεις του δεν ξερω πια να ορίσω καλή;!
Μάλλον θα το φοράω και απο τις δυο πλευρές.
 Μεχρι να στρώσει το μαλλί ετσι θα κυκλοφορώ παιδιά ε;!


Αυτα τα νεα μου!
Τώρα παω να ετοιμάσω τα σχολικά μου γιατι την Πέμπτη θα με εξετάσει η Κλωθώ στην κάλτσα και ποιος την ακουει αν δεν είμαι άριστη.

Αντε γειαααα!!!!!!!!!

46 σχόλια:

Vassiliki είπε...

Βλέπω ότι κι εσύ εκμεταλλεύεσαι τον ύπνο των άλλων για να πλέξεις με την ησυχία σου και χαίρομαι! Γιατί... δεν είμαι η μόνη τρελή σ' αυτό τον κόσμο! Πολλά φιλιά! Α, το μπλουζο-γιλεκάκι πολύ ωραίο, όπως και το σκουφί - το οποίο άνετα φοριέται κι απ' τις δυο μεριές!

πουαντερι είπε...

Βασιλική καλωσόρισες!!
Τρελοι ειναι αυτοι που δεν κάνουν τιποτα, οχι εμεις.
Αυτες οι ωρες ειναι οι καλύτερες μου ε;!
Τα πιο πολλα σχεδια τοτε τα σκέφτομαι.

Σε ευχαριστω για τους επαίνους σου και εγω λεω να το φοράω και απο τις δυο πλευρές.

friendly είπε...

Καλημέρα καλή μου, αυτοπροσκλήθηκα, εξαιρετικά επιτεύματα!Ενώ μου αρέσει πάρα πολύ το εργόχειρο δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος, μακάρι να μπορούσα να πάρω σύνταξη και.....Τέλος πάντων αυτό όμως δεν με εμποδίζει να θαυμάζω τις καινούργιες φίλες μου και τα θαυμαστά έργα τους. Α...να μην το ξεχάσω, περαστικά και πάλι καλημέρα.......

Μαiρη είπε...

Πανέμορφο το φορεματάκι σου ειδικά με αυτά τα λοξά που έχεις κάνει στο μπούστο! Ασυνήθιστο πραγματικά!!!
Κι όσο για την Ειρήνη; Αυή η φωτγραφία είναι η προσωποποίηση της γαλήνης!!!

Ελευθερία είπε...

φοβερο το μπλουζογιλεκακι σου και το σκουφι αν και εγω δεν τα φοραω, δεν μου πανε καθολου.
καθε φορα που μπαινω λεω θα παρω κλωστες και βελονες να θυμηθω, αλλα την ιδια στιγμη κανω πισω :(
πραγματικα αξια που τα προλαβαινεις ολα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εκτός από τα πλεκτά μου αρέσει το γελαστό βλέμμα σου!!!
Φιλιά και καλημέρα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλή=ημέρα κορίτσι! Όμορφο βγήκε το μακρύ γιλέκο, θέλω να το δω και πάνω σου! Το σκουφί και από τις 2 μεριές τέλειο!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Μαρια.Ευχες για καλη-γαληνεια και με χαμογελα υγειη χρονια.Στην παρεα ανηκω κ γω κ ας μην με βλεπετε.Ησαστε η συντροφια μου αρκετο καιροοο!Αυτη την ''τρελα''(αν καθεστε τοσο αργα 2:43π.μ.)την εχω κ γω.νοιωθω με ολες σας μια μεγαλη παρεα.Με τις βελονες ομως δεν τα παω καλα.Ενω με το βελονακι μια χαρα.φιλια σε σενα και σε ΟΛΗ την παρεα.καλη δυναμη σ'ολους μας.Γιωτα.

lourdi lourdaki είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ!!
ΤΟ ΣΚΟΥΦΙ ΤΕΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΛΕΚΑΚΙ!.. ΕΙΣΑΙ ΠΛΕΚΤΟΜΗΧΑΝΗ ΛΕΝΕ Η ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΣΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΧΑΡΜΑ ΕΙΝΑΙ!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΛΤΣΕΣ Ε!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mου αρέσει πολύ ο συνδυασμός των χρωμάτων, οι δημιουργίες σου πανέμορφες όπως πάντα!
Το σκουφάκι το προτιμώ στην πρώτη εκδοχή του!
Φιλιά, καλή σου μέρα!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τα μαλλιά στο φυσικό τους χρώμα φαίνονται υπέροχα!Ασημένια και λαμπερά!Μέχρι τότε καπέλο ;)

καλημερούδια

Domenica είπε...

Αγαπητή φίλη, σχετικά με την ταλαιπωρία του να βάφεις τα μαλάκια σου έχω να σου πω ότι υπέφερα κ εγώ με τα κομμωτήρια κάθε φορά έξυνα το κεφάλι μου σαν μανιακή, τι κακό Θεέ μου κ άσε κ που πλήρωνα και 25 ευρώ. Πήγα που λες μια μέρα στο φαρμακείο πήρα με μόνο 9 ευρώ μια βαφή της Λορεάλ κ μου περνά την βαφή ο άντρας μου καλή του ώρα κ έτσι ησύχασα. Ούτε ξύνομαι, ησύχασε το κεφάλι μου κ πιο φθηνά. Δοκίμασε το σε περίπτωση που δεν σου αρέσει το άσπρο κι η αρχοντιά του *χαμόγελο*

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ καλό, μοντελάκι διπλής όψεως.Οι καλύτερες ώρες είναι οι βραδυνές.Κάποτε, όταν έπλεκα και εγώ, το βράδυ διάλεγα για να πλέξω.Με ξεκούραζε,όσο κι αν φαίνεται παράξενο. Ήταν μια εκτόνωση από την κούραση της ημέρας.Τώρα τα χέρια σ΄αυτές τις μικροκινήσεις πονάνε και ζηλεύω όταν βλέπω κάποιο πλεκτό, αλλά....

zacharenia είπε...

Πολύ ωραίο Μαρία μου!!!!
Το σκουφί σου πηγαίνει πάρα πολύ!!!
Το μαλλί σου δεν το είχα δεί,το είδα τώρα ,ότι εσύ αποφασίσεις θα είναι και το καλύτερο!
Φιλιά Πολλά....

Marina είπε...

Βρε τι χρυσοχέρα είσαι εσύ;;;;
Θα το πω πάλι: δεν σε προλαβαίνει κανείς και με τίποτα!!! Σε ανακυρήσω την ταχύτερη πλέκτρα όλων των εποχών!!! Και τα σχέδια σου μοναδικά....! Η νύχτα φέρνει έμπνευση ε;;; Και εμένα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μς συγχωρείς κατ αρχήν για το θάρρος, σε διαβάζω καιρό, άσχετα αν δε σχολιάζω... Μην τ αφήσεις άσπρα τα μαλλιά σου! Θα δείξεις γιαγιά ενώ έχεις νεανικό πρόσωπο, κρίμα δεν είναι? Υπάρχουν βαφές για την περίπτωσή σου πχ η inoa, ψάξτο λιγάκι.. Μάγδα

simone είπε...

μαρια.. τα πλεκτα σου παντα ειναι πολυ ωραιαααααααα.. με το σκουφακι τρελαθηκα.. μου αρεσει απο την αναποδη πιο πολυυυυυυυυ..

φιλακιααααααααααααα..

καλο απογευμααααααααααα..

RIRI είπε...

Φαντάζομαι την μπλούζα με κολάν , και την βρίσκω υπέροχη!!!!Μπράβοοοοο!!
Ενα σχόλιο θέλω να κάνω για τα μαλλιά....
ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!
Δεν ξέρω αν ειναι ωραία τα ασπρα -φυσικά μαλλιά , ξέρω ομως οτι καθορίζουν επιβεβαιώνουν και στιγματίζουν αυτό που λέμε γηρατειά!!!
Αστο για αργότερα.... Γιατί το επισπεύδης????
Αν φανταστώ τον ευατό μου με ασπραα μαλλιά, θα πάθω κατάθλιψη!!
Ξανασκέψου το!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Καλως ηρθες φιλη!!

πουαντερι είπε...

Μαιρη το σχεδιο αυτο ειναι μια πολυ ωραια διπλη κοτσιδα αλλά εδω δεν φαινεται καλα.
Το βραδυ που θα ανοιξω τον μεγαλο υπολογιστη θα σου στειλω το σχεδιο.

πουαντερι είπε...

Αντε βρε Ελευθερια μου παρε κλωστες και ελα να το αρχισουμε μαζι, θα σου δειξω οτι θες.

πουαντερι είπε...

Αντιγονη μου φιλιά τωρα που εγινες γιαγια ποιος σε πιανει.....

πουαντερι είπε...

Αντζελα ειπαμε ειναι λιγο χοντρο το νημα και εγω θα ειμαι σαν τον Βούδα...χα!χα!

πουαντερι είπε...

Γιωτα μου να ερχεσαι οσο συχνα θες στην παρεα μας, εισαι παντα ευπροσδεκτη.
Οσο για τις μεγαλες ωρες; ε τωρα που ανοιξανε τα σχολεια μονο το ΣΚ καθομαι.
Παντως απο εργοχειρο κατι κανεις και εσυ.

πουαντερι είπε...

Λουρδη μου αν λες εμενα γρηγορη που να δεις κατι αλλες.

πουαντερι είπε...

Ελενα και εγω αυτη προτιμω.

ΑΛΟΡΑ ολο και πιο πολες βλεπω ετσι στον δρομο και μου αρεσει.
Αλλά ναι δεν ειναι για να με βλεπει ανθρωπος τωρα στο μεταβατικο σταδιο, σκουφακι και παλι σκουφακι.

πουαντερι είπε...

ΝΤΟΜΕΝΙΚΑ το εχω δοκιμασει και αυτο αλλά δεν βγαζεις παντα ωραιο χρωμα, ασε που παλι συντομα θελουν βαψιμο και παντα ημουν με 1-2 αποχρωσεις στο μαλλι μου.

πουαντερι είπε...

ΠΑΡΑΚΕΛΣΟΣ το βραδυ βγαζω τα καλυτερα σχεδια ε;!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Ζαχαρενια μου γιαυτο σε γουσταρω πολυ, δεν μου χαλας χατηρι και αν δω οτι δεν ειναι ωραια πρωτη εγω θα τα ξαναβαψω.

πουαντερι είπε...

Μαρινα μου εχω δει σε ενα βιντεακι την πιο γρηγορη πλεκτρια και τα εχω χασει.
Ψαξε σε μενα σε πιο παλια αναρτηση να την δεις.

πουαντερι είπε...

Μαγδα μου γιαυτο το εθεσα εδω μεσα για να ακουσω την γνωμη σας, θα το δοκιμασω ομως να μου φυγει η ιδεα και αν δεν βλεπομαι θα τα ξανα βαψω.

πουαντερι είπε...

ΣΙΜΟΝΕ φιλακια και σε σενα!!!

πουαντερι είπε...

Ρε ΡΙΡΙ μου απο 19 χρονων εχω ασπρα μαλλια σε ολο το κεφαλι μου κληρονομικο λενε, δεν μπορω αλλο το βαρεθηκα θα δοκιμασω και βλεπουμε....

maria είπε...

πουαντερι μου καλή χρονιά! χρόνια πολλα.. χρόνια καλά, χρόνια γεμάτα υγεία και αγάπη! πάλι μαγικά φτιάξαν τα χεράκια σου.. θυμάσαι ένα κασκόλ που το ξεκίνησα πριν 2 χρόνια? ε λοιπόν, το τελείωσε πέρισυ η μαμά μου (ντρέπομαι, ντρέπομαι..) και φέτος το καμαρώνω.. ίσως σου στείλω φωτό αλλά δεν έχω το μέιλ σου. καλέ το ειρηνάκι σου έγινε κοπέλα! πως μεγάλωσε! φτου σκόρδα της και περαστικά της.. αφού έπεσε ο πυρετός, θα περάσουν και οι αμυγδαλές.
πολλά φιλάκια κι ας μη μου απαντάς στα σχόλια.. (εεε παραπονέθηκα! δεν άντεξα!!μήπως σου κανα τίποτε και δε το κατάλαβα βρε?..)
φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Πουαντερι μου,μου αρεσει πολυ η μπλουζα και το σχεδιο της,καθως και το σκουφακι που οπως και να το φορεσεις ειναι πολυ ομορφο και σου πηγαινει πολυ!!!!!Μεγεια σου!!!!!!!και γεια στα χερια σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οσον αφορα για τα μαλλια,γνωριζω οτι ειναι κουραστικο το βαψιμο,καθε τοσο, αλλα σκεψου λιγο και τα παιδια σου,πως θα αισθανονται να βλεπουν την μαμα τους με λευκα μαλλια?
Μαρια!!!

πουαντερι είπε...

Μαρια παραπονιαραααα!!!!
Βρε αφου δεν ειδες που ελεγα τις προαλλες οτι μερικές φορες βαριέμαι να γραφω; (ντρέπομαι και εγω για αυτο).
Παλι καλα που καθάρισε η μαμα για το κασκόλ.
Σου βαζω το mail μου αν και αν πας στο προφιλ μου φαίνεται.

maritsa3@gmail.com

Αντε περιμενω την φωτογραφια...αληθεια τι κανει το σκυλακι σου;

πουαντερι είπε...

Μαρια μου καλησπερα!
Μωρε θα το δοκιμασω και αν δεν ειμαι καλη θα τα βαψω παλι.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

έγραψες πάλι!!!!
πάντα δημιουργική!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Γεια σου ρε γαστεροπληξ μεγαλη!!!
ξερεις τι γουσταρω πιο πολυ σε σενα; μπορει να κανουμε αιωνες να επικοινωνήσουμε αλλά ειναι σαν να μιλαγαμε μαζι και εχθες.
Ετσι ειναι ρε παιδι μου απλα τα πραγματα ε;!
Και μην βαζεις φωτο απο γλυκα γιατι αρχισαμε την πεινα.

dhmhtra είπε...

Καλημέρα...τέλεια τα πλεκτά σου.
Μου αρέσουν τα σχέδια και πιό πολύ τα χρώματα των νημάτων που έχεις χρησιμοποιήσει.

Δημιουργία είπε...

Μεγεια μεγεια, καλοφορετα και τα δυο.

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου σε ευχαριστω πολυ, ειδα και τα κερια σου πολυ ωραιες εικονες βρηκες.

rena είπε...

Ηρθα κι εγώ,άργησα λίγο,οι απεργίες στις συγκινωνίες βλέπεις χα χα!
Βαριέσαι να βάφεις μαλί ε; κι εγώ,αλλά άσπρα δεν τ' αφήνω τα έκανα όμως πριν 6-7 χρόνια ξανθά κι έτσι τα βάφω κάθε μήνα και βάλε.

Teteel είπε...

Πολύ όμορφα τα πλεκτά σου και όμορφο χρώμα το νήμα,
Το σκουφάκι μου αρέσει πολύ.
Και σου πάει πάρα πολύ.
Καλό βράδυ να έχεις.

Betty's Cuisine είπε...

Θέλεις να περάσεις από το blog μου; σε περιμένει ένα βραβείο!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Tι κάνεις?